2024-02-27, 00:06
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Det är ju varmt också. Runt 1100-1200 grader. Som han andas in...

Vad gör man inte för Palestina?
Citera
2024-02-27, 00:09
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Det var riktigt bisarrt och ren komedi. Han riktar pistolen mot honom hela tiden trots att han ligger ner och har bränts till döds.

Kan vara en terrorist, och ska behandlas likaledes.

Ett skott i pannan förhindrar att bomben går av.
Citera
2024-02-27, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Jo men då var det en indier som på hemmaplan eldade upp sig precis som att en tunisier som på hemmaplan eldade upp sig startade arabiska våren 2011. I det här fallet är det en amerikan som har noll koppling till konflikten annat än att han gör det utanför ambassaden. Vad skulle detta förändra i praktiken? Netanyahu sitter nog bara och tar sig för pannan ungefär och fortsätter sin offensiv i oförminskad takt.

Jo men frågan är om snubben att döma av förnamnet är jude själv? Nu började någon idiot idissla om huruvida han var omskuren osv. Men frågan gällde hans namn.
Citera
2024-02-27, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Fungerade det? Är kriget slut nu, eller bidrog han bara till ännu ett dödsfall?
Fungerar garanterat. I morgon röker Hamas och Israel fredspipa och kramas.
Citera
2024-02-27, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maktspel
Elvis hette också Aaron. Även kristna tar gammaltestamentliga namn.

Fair Enogh! Vad hette snubben i efternamn då?
Citera
2024-02-27, 00:11
Medlem
Betongborrens avatar
Den där idioten med vapnet skriker "get on the ground" typ 11 gånger medan killen brinner.
Kanske tur att han föll mot slutet annars hade han väl fått ett välfyllt magasin i sig också.
Amerikanska poliser är ju robotar på steroider.
Citera
2024-02-27, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maktspel
Jag polisen tyckte att situationen var hotfull och följde protokoll för hur han skulle agera. Det är lätt att sitta hemma och säga att det var korkat gjort att dra pistol mot en eldsvåda, men de här vakterna och USSS-konstaplerna bevakar ett objekt med relativt hög hotbild, och de visste ännu inte vad som försiggick, eller om det fanns andra inblandade.

Enligt media genomförde han aktionen straxs före 13.00 på söndagen och dödförklarades klockan 20.06.

Han ser jävligt död ut i den oblurrade videon.
Citera
2024-02-27, 00:16
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berg-Erik
Jo men frågan är om snubben att döma av förnamnet är jude själv? Nu började någon idiot idissla om huruvida han var omskuren osv. Men frågan gällde hans namn.
Ja det är ju svårt att veta. Har inte sett något rapporteras om att så skulle vara fallet. Som nämnts är ju Aaron ett jäkligt vanligt namn i staterna oavsett religion. Dessutom om judendom (någon form av skuldkänsla för att han var jude) vore en anledning känns det ju som att han skulle ha nämnt det i videon när han vandrar till ambassaden.
Citera
2024-02-27, 00:17
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berg-Erik
Fair Enogh! Vad hette snubben i efternamn då?
Bushnell
Citera
2024-02-27, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MY-SOUL-IS-ON-FIRE
Enligt islam är självmord förbjudet så nu kommer han väl att dö på samma sätt i helvetet i evig tid, om och om igen.
Lite jobbigt att behöva brinna i helvetet efter ett sånt självmord.
Citera
2024-02-27, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord.Hell
Jag precis som han känner jag stor sorg över folkmordet som pågår i Gaza. Otroligt sorgligt och jag sympatiserar med han. Någon som tog modet att belysa lidandet av en hel folkgrupp. Beklagligt att vi skickar vapen för 7 miljarder till Ukraina men inte 1 kr i mat/värme/vatten till folk som lider.

Jävla piss skit land Sverige blivit. Spyr på landet. Och nej jag är inte en muslim men jag börjar förakta alla dessa länder som skickar vapen o bomber till Ukraina och kallar putin för.värsta folkmördaren men samtidigt låter judarna döda betydligt fler civila på några månader än det putin lyckats med under 2 år.

Får blodet att koka. Finns säkert de som kokar mer än mig som kommer göra något åt dessa jävla skit politiker.

bästa kommentaren
Citera
2024-02-27, 00:24
Avslutad
han är mycket modig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in