2024-02-26, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
En karaktär 😂
Ja, en karaktär. Han har i vart fall skönaste dialekten.
Citera
2024-02-26, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Sven -Erik har förstås en seriösare sida också, bakom pajasen han spelar. Men ändå, poserar i mankini gör endast en störd person - fly alla damer så fort ni kan! Norrmannen som både ser o verkade trevlig verkar ha ett obehagligt ägande- beteende. Lider med Anna som kommer bli hjärtekrossad av honom.
Vore jag 65 + skulle jag satsa på den långe smale med grått hår, blev väldigt stilig sen han varit hos frisören och klippt av det långa håret. Verkar vettig so far.
Vem menar du?
Citera
2024-02-26, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Vem menar du?
Sven-Erik.
Senast redigerad av Thecrafter 2024-02-26 kl. 21:48.
Citera
2024-02-26, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaReri182
Hur fan kan någon ansvarig TV-chef över huvud taget tillåta att man lägger pengar på något sådant dravel. Kan väl inte finnas någon som är intresserad av detta.
Jag tycker att programmet är hur skönt som helst. Härligt och roligt att se äldre personer på ett mer mångfacetterat sätt än de brukar visas i media.
Citera
2024-02-27, 02:24
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Sven-Erik och den gamla damen, vad tror ni om det?
Jag tror faktiskt hon skulle gilla den gröna mankinin.
(FB) Hotell romantik

Eller att han får dejta Keyoo

Det finns bara en grej i livet som skulle kunna få Sven-Eriks Göteborgs-tålamod att rämna, det är om en bög skulle nypa honom i häcken, man kan inte förolämpa någon mer med en så okränkbar heterosexualitet, "min kvinna" kallar han henne
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-27 kl. 02:38.
Citera
2024-02-27, 02:27
Medlem
Kedoxs avatar
Nu börjas det

Kommer bli rallarsvingar om Åsa. En norrländsk kvinna med tillhörande lugn som ser bra ut för sin ålder och verkar världsvan. Hoppas på en battle royale med knölpåkar.

Marie-Louise kommer gå från famn till famn för att inse att ingen lever upp till hennes krav. Heikki kommer gå in i depression och gråtrunka framför dataporren hemma i sin lägenhet. Där hade han en klase av mogen fitta på armlängds avstånd men ingen föll slutligen för hans oemotståndliga charm och ölkagge.
Men kanske han kan ta en till tur till Uganda och ragga upp en ny negerhona?

Sven-Erik kommer bli en influenser på TikTok då han har nån form av karisma. Kan bli en ny Lennart Bladh fast något mindre koko. Så även fast det inte blir kärlek kommer medverkan bara en win för honom.

Designern kommer smida mordplaner på Atle som har en räv bakom örat och fingrar på andra kvinnor fast hon är dödskär.

Jag älskar det här programmet
Citera
2024-02-27, 02:41
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Jag gillar också Sven-Erik. Lite för utseendefixerad för min smak, men flera av de andra gubbarna är ju åt andra hållet med rejäl gubbmage. Snygg är han ju och med glimten i ögat. Sen är Bengt fin också.
Man såg hans påse hänga ut lite ur mankinin, där fick det för långt för mig

"Vi är som två tummar i samma röv" var det där göteborgshumor tror du? eller hans analpreferens?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-27 kl. 03:11.
Citera
2024-02-27, 05:54
Medlem
Citat:
Jag tycker att programmet är hur skönt som helst. Härligt och roligt att se äldre personer på ett mer mångfacetterat sätt än de brukar visas i media.

För mig är det fullständigt obegripligt att någon över huvud taget har behållning att titta på sådan "dynga". Föredrar nog att man visar de "normala" människorna i media i stället.)
Citera
2024-02-27, 10:43
Medlem
Abelssuns avatar
Det är köttmarknad, fast för pensionärer, i detta program. Alla vill ha hudterapeuten och inredaren från Kiruna.
Citera
2024-02-27, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaReri182
För mig är det fullständigt obegripligt att någon över huvud taget har behållning att titta på sådan "dynga". Föredrar nog att man visar de "normala" människorna i media i stället.)
Det här verkar så dåligt så jag måste titta på det...
Citera
2024-02-27, 18:15
Medlem
Citat:
Vem menar du?
Richard heter han jag tippar kommer visa sig vara intressant, har inte fått komma till tals så mkt än.
Citera
2024-02-27, 20:03
Medlem
Crapmagics avatar
Besvikelsen när man inser att sexavtalet inte rörde att pensionärer inte fick ha sex
https://www.hant.se/noje/alkohol-rokning-och-sex-i-hotell-romantik/10177861
Bra iaf att samtyckeslagen inte är självklar utan någon man måste skriva på om den ska gälla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in