2024-02-25, 18:01
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Fy fan så jävla äckligt, och tragiskt.

Hälsade på min mamma och vi satt oc såg på tv, så slår dumjäveln på detta program.
Fy fan, jag höll på skämmas ihjäl och gick därifrån väldigt fort.

Förstår inte hur det kan vara intressant att se några äkliga gammla, fla människor nakna eller sitta och snacka sex.

INGEN SKAM I KROPPEN!!!!

Hur pratar du egentligen om din egen mamma?!
Jösses, du blir nog gammal du med om du har tur.
Citera
2024-02-25, 18:03
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaReri182
Hur fan kan någon ansvarig TV-chef över huvud taget tillåta att man lägger pengar på något sådant dravel. Kan väl inte finnas någon som är intresserad av detta.

Du slipper se om du inte är intresserad.
Jag gillar det, skön motvikt till alla urblåsta bimbos i liknande program för unga vackra människor.
Citera
2024-02-25, 19:55
Medlem
Rätt roligt program dom verkar ha hittat lite mer starka profiler denna gång. De kanske inte är nödvändigt att göra så de ska vara lite mysigt istället
Citera
2024-02-25, 21:17
Medlem
picapicans avatar
71-åriga Göteborgaren med 6-pack är bra självgod.
Citera
2024-02-25, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican

Tror inte så många tjejer gillar den stilen. Varken yngre eller äldre.
Citera
2024-02-25, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
En karaktär 😂
Citera
2024-02-25, 22:43
Medlem
Sven -Erik har förstås en seriösare sida också, bakom pajasen han spelar. Men ändå, poserar i mankini gör endast en störd person - fly alla damer så fort ni kan! Norrmannen som både ser o verkade trevlig verkar ha ett obehagligt ägande- beteende. Lider med Anna som kommer bli hjärtekrossad av honom.
Vore jag 65 + skulle jag satsa på den långe smale med grått hår, blev väldigt stilig sen han varit hos frisören och klippt av det långa håret. Verkar vettig so far.
Senast redigerad av Fridafogel99 2024-02-25 kl. 23:21.
Citera
2024-02-25, 23:55
Medlem
Svidmyras avatar
Klart att Kålle ska ha mankini i ett parningsprogram! Han har verkligen tänkt till. Dock blev det skärmskudde när det visade sig att han har två med sig (minst, han kanske har flera i olika färger? Har han kanske några ekivokt mönstrade penisfodral att ta till vid behov också? Och en äkta ekkork att trycka in i tvåan).

Ett pinsamt program som jag absolut måste följa. Hoppas att trogne Ali hittar en rar tant, det finns en med brunt lockigt hår som kanske passar. Han reagerade ganska ok på att hans damsällskap kastade sig iväg med andra, han och hon kom till partyt tillsammans men honflirten stack iväg på direkten. Fy så taskigt!
Citera
2024-02-26, 09:44
Medlem
Dagens äldre har varit unga på 60-70-talet. Klart att de inte är som gamlingarna för 100 år sedan, inte ens ungdomarna i dag är de samma som förr. Många verkar hoppas att de äldre bara skall ägna sig åt hantverk, bullbak och barnbarn och inte hålla på med sex och relationer.

Roligt att se att dagens äldre liknar mkt mer de yngre än tidigare. Bara ytan har ändrats, inne är de som de unga. Kanske har de mer frihet att vara sig själva i dag när samhället inte tvingar dem i ngn roll. Många äldre verkar även vara lika utseendefixerade som de unga. De säger att det är det inre som räknas, men flera av gubbarna är mest intresserade av de vackraste av damerna. Kraftiga rynkor går inte hem ens här.
Citera
2024-02-26, 10:22
Medlem
mhns avatar
Mankini till trots så är min favorit bland männen Sven-Erik. Karismatisk och med en skön care free-attityd till livet. Skrattade gott när Atle kände sig kränkt när Sven-Erik sa att han tyckte att det var viktigt att hålla sig i form. "Det här med att var vältränad och ha sex-pack... Det gällde när man var 30-40" 30-40? Det är inga problem att hålla sig i form bara för att man blir äldre. Och senare på kvällen så försökte Atle bräda Sven-Erik och berätta för Åsa att han inte är rätt man för henne. Vad fan vet han om det? Sedan den där plötsliga och tafatta pussen som man såg att han stod och laddade inför vara bara pinsam.

Bland kvinnorna så har jag däremot ingen klar favorit. Kerstin och Anna verkar vara ena damer med krut i, medan Yvonne är snyggast imo.

Vi är dock bara två episoder in vid det här laget, så min uppfattning om deltagarna kan ju förändras totalt längre fram.
Citera
2024-02-26, 12:36
Medlem
dialektikers avatar
Sven-Erik och den gamla damen, vad tror ni om det?
Jag tror faktiskt hon skulle gilla den gröna mankinin.
Citera
2024-02-26, 13:03
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mhn
Mankini till trots så är min favorit bland männen Sven-Erik. Karismatisk och med en skön care free-attityd till livet. Skrattade gott när Atle kände sig kränkt när Sven-Erik sa att han tyckte att det var viktigt att hålla sig i form. "Det här med att var vältränad och ha sex-pack... Det gällde när man var 30-40" 30-40? Det är inga problem att hålla sig i form bara för att man blir äldre. Och senare på kvällen så försökte Atle bräda Sven-Erik och berätta för Åsa att han inte är rätt man för henne. Vad fan vet han om det? Sedan den där plötsliga och tafatta pussen som man såg att han stod och laddade inför vara bara pinsam.

Bland kvinnorna så har jag däremot ingen klar favorit. Kerstin och Anna verkar vara ena damer med krut i, medan Yvonne är snyggast imo.

Vi är dock bara två episoder in vid det här laget, så min uppfattning om deltagarna kan ju förändras totalt längre fram.

Jag gillar också Sven-Erik. Lite för utseendefixerad för min smak, men flera av de andra gubbarna är ju åt andra hållet med rejäl gubbmage. Snygg är han ju och med glimten i ögat. Sen är Bengt fin också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in