Citat:
Ursprungligen postat av
libben
Plot twist. Det var det innan också. Nu är det ett privat bolag under Musk och han jobbar på vända på skutan. Det gick bra i flertalet år med att gå med förlust och låta wokeism härja och allt annat skit på den plattformen gro. Men när Elon får rövarskaran mot sig och de gör allt för att sänka han så står han kvar långt in och kämpar emot. En riktig sann hjälte!
Om X går i konkurs så är det ett val Musk gör. En riktig kämpe som slåss mot hela rövarskabb etablisamanget om du frågar mig. He is doing alot of great work! Ibland får man en förlust på pappret. Det är inte hela världen. Viktigaste var att Elon ändå krigade för det han tror på och lät hela omvärlden få se en smutsig byk iom Twitter files osv.
Det är lustigt hur blinda vissa är. Men så är det väl alltid på varandras motsats sida. Men det är läskigt hur vidrig ena sidan är och främjande och utvecklande andra sidan är.
Men va fan... Du va ju den normala "bull"en...
Om X går i konkurs är det ett val Musk gör, där har du helt rätt. Men om han verkligen bryr sig, så kommer inte X gå i konkurs, han har nog med pengar för att hålla liv i X. Om X går i konkurs så väljer han bort "free speech" för sin egen kassa.
Så vi kommer ju kanske få ett svar snart. Men jag har en teori om att när/om X går i konkurs så kommer du skylla på Disney. Tror du jag har rätt?