Citat:
Ursprungligen postat av
Stubbrace
Den där Jennifer har gjort bort sig totalt, på bästa sändningstid dessutom. Hennes personlighet luktar vidrigt illa. Å hennes beteende i dagens avsnitt fick mig att bli jävligt förbannad. Fy faaaan!
Å Fredrik har visat på ett CV som ingen arbetsgivare ens vill ge en praktikplats. Latare människa å smitare får man leta efter länge. Han kallar det smarthet, jag kallar det idioti.
Gissar på att det är Freddy som försöker lata sig och sova sig igenom nästa vecka.
Citat:
Ursprungligen postat av
Svidmyra
Brolinskans tack-och-farväl-tal till äcklet Jennifer var riktigt pinsamt att lyssna på. Hon borde sagt vad säkert hon och alla tänkte: ”Rätt åt dig att du förlorade, stick nu och ät allas bajs ditt vider!”
Anna var tvungen att dölja vad hon egentligen tyckte. Hennes ansikte visade att hon fick kämpa med orden.
Hon var helt enkelt tvungen att säga någon vänligt även om hon helst hade bett Jennifer dra åt helvete.
Tror alla i produktionen var otroligt trötta på Jennifers utbrott. Finns nog många fler än dom vi har fått se.
Citat:
Ursprungligen postat av
nuedenog
Rasister?? Du menar väl realister
Det är
ursula45 som har dragit in rasism i det här och skyller vår avsky mot Jennifers beteende som rasism.
Jennifer blev avskydd för sin personlighet och det hon visade på farmen.
Jag skiter fullkomligen i vad hon kommer ifrån men hennes beteende är väldigt likt andras från "orten" som måste hävda sig och vara stöddiga pga mindervärdighetskomplex eller nåt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Weezl
Absolut inte. Vi hatar Jennifer för att hon är Jennifer.
Precis så.
Citat:
Ursprungligen postat av
ursula45
Representerar jennifer alla invandrare? Representerar alla invandrare på tv varje invandrare?
Det var du som drog upp att alla invandrare på tv blir hatade för att dom är just invandrare och du ser på utländsk tv pga det.
Ge dig nu. Du gör bara bort dig.