2024-02-25, 21:55
Medlem
swenne1s avatar
Ny gädda ute, gillar pojkar.
https://dumpen.se/2024/02/25/knapptyst-napp-381-sundsvall/
Citera
2024-02-25, 21:57
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
I min och de flesta andras värld är det fullkomligt ofattbart att man inte kan respektera de döda.
En död människa skiter blankt i människors respekt, och sen finns det många som inte direkt gjort sig förtjänta av respekt i livet eller döden. Det är de oskyldiga sörjande som ska respekteras.
Citera
2024-02-25, 21:57
Medlem
Stenbocksmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SysterMorbid
Frågan är varför man har ett minnesrum på nätet? Anhöriga har väl sin krets de kan sörja i.

Jag försvarar inte att man skriver hiskeliga kommentarer i en öppen dödsannons på internet.. men hur fan tänkte anhöriga här?

De kanske hade annat att tänka på. Tror alla blev lite förvånade att det kom kissluktande inavel och kommentarer på dödsanonsen. Ofta är det människor som saknar makt i det verkliga livet och därför mobbar anonymt på internet.
Citera
2024-02-25, 22:01
Medlem
Stenbocksmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swenne1

Han har tydligen "ett skevt tändningsmönster". Bättre om han hade haft ett rakt tändningsmönster.
Citera
2024-02-25, 22:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonknull
Du blir ju inte av med din vape license för att du är ett peddot..du måste ju begâ ett mycket groft brott ,typ rån med dödligt vapen eller more försök eller dyligt..

Eller inplockad för LOB, rattfylla eller misshandel av normalgraden. Det behövs inte speciellt mycket.
Citera
2024-02-25, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
En död människa skiter blankt i människors respekt, och sen finns det många som inte direkt gjort sig förtjänta av respekt i livet eller döden. Det är de oskyldiga sörjande som ska respekteras.

Oskyldiga sörjande? Så vitt jag vet har mannen i fråga inte gjort något olagligt. Att leva som man lär är det få människor som gör. Men att visa vördnad och respekt inför en död människa bör alla göra.
Citera
2024-02-25, 22:06
Medlem
AllHailBoognishs avatar
#381 är ett särskolebarn. Han finns nu i det eminenta arkivet av identifierade på Telegram. Ovanligt lätt match förvisso.
Citera
2024-02-25, 22:07
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Oskyldiga sörjande? Så vitt jag vet har mannen i fråga inte gjort något olagligt. Att leva som man lär är det få människor som gör. Men att visa vördnad och respekt inför en död människa bör alla göra.
Han var skyldig till att vilja göra ett barn gravid, brottsligt eller inte. Det finns många as som inte förtjänat respekt efter de tagit bort sig. Självmord är inte en automatiskt biljett till att cleara sitt namn och bli respekterad. Familjen har däremot inte gjort ett skit.
Citera
2024-02-25, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#381 Hissen ser inte ut att gå ända upp på killen, han har den där blicken som avslöjar att det inte pågår särskilt stor hjärnaktivitet hos honom. Men jag kan förstås ha fel.

Eller så vet han att han gör bäst i att tiga pga känner till Dumpen, men vill heller inte ställa till med en scen. Också en möjlighet.

Väldigt dryg ser han ut i alla fall. Det där jävla flinet.
Citera
2024-02-25, 22:12
Medlem
Computerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
Rebus:

Förnamn: Folkpartiets partiledare 1997-2007
Efternamn: Det heter pojken i ”Sven-Bertil Jonssons julafton i efternamn.
Ålder: Född samma dag som musikern o kompositören Björn Palmberg.

Förstår mig inte på den här rebusen? Pojken i Sven-Bertil Jonssons julafton? Vad är det? Menar du "Sagan om Karl-Bertil Jonssons julafton"?

Ort. Står i chatten(Bollnäs) men du säger bandy sm 2014 och det gick till Sandviken.

Födelseår skulle jag säga året Sverige bytte till högertrafik.
Citera
2024-02-25, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Han var skyldig till att vilja göra ett barn gravid, brottsligt eller inte. Det finns många as som inte förtjänat respekt efter de tagit bort sig. Självmord är inte en automatiskt biljett till att cleara sitt namn och bli respekterad. Familjen har däremot inte gjort ett skit.

Jag har förstått sen länge att du är en självutnämnd pöbel, men nu är det så att vi har lagar i det här landet att förhålla oss till. Vill du leka pöbel så får du åka till Kongo eller något annat afrikanskt skräpland.
Citera
2024-02-25, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swenne1

Förstår inte varför Patrik gång om vartannat sträcker fram visitkortet när all kontaktinformation ändå skickas efter konfrontation. Är det något slags statement från hans sida?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in