Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2023-12-13, 18:59
  #49
Medlem
knark-kungens avatar
Har bara testat heroin på fyllan en gång och det var väl helt okej, lite väl hypat imo men kan förstå att människor som mår dåligt lätt fastnar.

Jag blev illamående och spydde, det verkar vara vanligt, sen noddade jag lite på sängen.
Citera
2023-12-13, 19:00
  #50
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diodo
Som rubriken lyder. Då menar jag rå opium kåda. Antingen via rökning eller oralt.

Tunga ögonlock. Betongkeps.

Om man gillar att röka hasch så är det typ som ett haschflum utan själva flummet. Rätt värdelöst med andra ord.
Citera
2023-12-13, 19:10
  #51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av diodo
Som rubriken lyder. Då menar jag rå opium kåda. Antingen via rökning eller oralt.
Med tanke på att morfin är den mest aktiva substansen i opium, så borde det vara som ett morfinrus, som är en varm, pirrande känsla i hela kroppen, och allt känns som bomull och bra.
Citera
2023-12-13, 19:19
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenDavis
Tunga ögonlock. Betongkeps.

Om man gillar att röka hasch så är det typ som ett haschflum utan själva flummet. Rätt värdelöst med andra ord.

Trodde ruset ska likna morfin eller heroin rus.
__________________
Senast redigerad av diodo 2023-12-13 kl. 19:55.
Citera
2023-12-13, 19:27
  #53
Moderator
Morfar-52s avatar
"Hur känns ett opiumrus?" infogad./mod
Citera
2023-12-13, 19:50
  #54
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diodo
Så inget märkvärdig med andra ord. Trodde ruset ska likna en morfin eller heroin rus.

Som heroin light skulle jag säga. Har rökt det ett par gånger, lika besviken varje gång.
Citera
2023-12-13, 19:53
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenDavis
Som heroin light skulle jag säga. Har rökt det ett par gånger, lika besviken varje gång.

Jag som förväntade mig något riktigt nice! Kanske inte så bra opium?
Citera
2023-12-15, 09:12
  #56
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diodo
Jag som förväntade mig något riktigt nice! Kanske inte så bra opium?

Jag vet inte, jag är ingen expert. Men det luktade som opium ska lukta de gångerna jag provade.

Men sen så bör sägas att när man tagit heroin ett par gånger så är alla svagare opiater rätt keffa i jämförelse.
Citera
2024-02-23, 22:20
  #57
Medlem
karbolexans avatar
Hur ser det ut med opium i Sverige nu för tiden? Var flera år sedan jag fick tag i det sist och det är alltid lika trevligt när jag väl kommer över det. Tycker det generellt finns jävligt lite opium i Sverige och har bara stött på det ett fåtal gånger genom åren.
Citera
2024-02-25, 19:45
  #58
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karbolexan
Hur ser det ut med opium i Sverige nu för tiden? Var flera år sedan jag fick tag i det sist och det är alltid lika trevligt när jag väl kommer över det. Tycker det generellt finns jävligt lite opium i Sverige och har bara stött på det ett fåtal gånger genom åren.

dyker upp ganska ofta på darkwebben, dyrt oftast dock (700-1000kr g), minns när jag å polarna kom över det första gången i Helsingborg (runt 2010) via en iranier, vi köpte en klump i storlek som en tennisboll nästan för en tusing, va en bra sommar 😁.
Men ja jag håller med dig, finns generellt väldigt lite opium ute. Och visst är den bland dom trevligare opioiderna där ute!
Citera
2024-02-27, 14:23
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diodo
Jag som förväntade mig något riktigt nice! Kanske inte så bra opium?


Som många söker så är ruset rom på heroin fast inte lika tungt påslag... Bodde i Thailand under ett par år och körde en hel del opium där.
Bästa sättet att inta det tyckte jag var att svälja en boll bara... Ca 0.5g
Röka det går åt så stora mängder för att få samma rus.
Jag gillar opium mkt !! Underbart när man har mycket av det 👌
Citera
2024-02-27, 19:07
  #60
Medlem
Saknar opium onekligen, kan inte påminna mig att vi betalade dessa ockerpriser förr som är nu de få gånger man hittar det. Nog lättast att odla sitt eget.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback