2024-02-25, 09:59
Medlem
brunnsangs avatar
Skönt när den mest omogna tönten åker ut.

Levin försöker va ödmjuk å hon står där å säger ljug inte, rör mig inte. Beter sig som en latinsk gängslyna vatos locos.

"Alltså jag åkte ut mot den där tönten"

Vad menar du

Jag ville kämpa men vi fick göra en fucking barnlek.

ät mitt bajs
2024-02-25, 10:32
Medlem
Cornelia N måste ha det som kallas narcissistisk personlighetsstörning. Sök vård.
2024-02-25, 10:38
Medlem
Crapmagics avatar
Idag gäller det att inte se upp! när man skrivit en post i tråden så att man inte råkar se alla spoilares poster om vem som åkte ut, och allt jag fick reda på var att det var en dålig förlorare, det kan ju va vem som helst!

Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Hon borde dölja sig som hon uppför sig, vidrig person.
Cornelia har två sidor på facebook. En som Offentlig person och en privat.

Den Offentliga personen https://www.facebook.com/cornelianordenssonofficial
Den privata https://www.facebook.com/froken.sverige
Instagram Corres https://www.instagram.com/corres/

Tittar man på den privata corres, så verkar hon vara involverad i välgörenhet via jobbet som kulturstrateg eller vad det var, hon säljer båda ut chichicvavor och ukrainska flyktingar som har gott lynne skriver hon

Jag hittar dock inga relativiserande försvarstal över sitt beteende på Farmen som någon i tråden skrev om

Gutta ställer tjänstvilligt upp att anordna en special exit efter att hon visat upp syjobbet vi minns
https://www.facebook.com/cornelianordenssonofficial/videos/777318867146733
Förvånande för Cornelius när färden inte gick till Farmen utan först gjorde en avkrok till ett ensligt skogsparti där Gutta parkerade traktorn, tippade släpet ner i en myrstack som extra kink, tog av sig sin mysse & smekte sin bysse, satte sig på knä framför Cornelius och gapade stort & väntade spänt på att få hennes special exit

Stackars Guttas fru som måste se det här svagheten! corres skulle ju tekniskt sätt kunna klä av sig näck och kasta sig över honom & börja kyssa honom på halsen utan att han skulle göra våldsamt motstånd och visa sin ring, skillsmässa.nu
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-25 kl. 11:22.
2024-02-25, 11:34
Medlem
Amors avatar
Haha, orten-pakten är så himla dålig, förlorar varje gång. Kul att Jennifer visade upp riktigt aggro kickerbrudbeteende också. Förövrigt är de alldeles för överanalyserande vad det gäller valet. Levin valde den han trodde att han störst chans att slå, fattar inte vad det är att gnälla över?
Senast redigerad av Amor 2024-02-25 kl. 11:43.
2024-02-25, 11:36
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Varför säger blonda Cornelia att hon har "gått hela vägen" i farmen förut? Hon har aldrig vunnit...
.

Hon blev tvåa.

Märkligt att hon tyckte att hon gjorde allt rätt och var så himla stolt över sig själv. Minns att att hon arbetsvägrade, kastade mat på andra deltagare, innan hon till sist grät som en barnunge för att bli tagen till nåder av de andra deltagarna. Förövrigt gick hon upp i vikt under den sommaren pga hon snodde så mycket mat, ganska unikt i sig.
2024-02-25, 11:37
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Cornelia N måste ha det som kallas narcissistisk personlighetsstörning. Sök vård.

Blir rörd när hon tänker på hur bra hon själv är
2024-02-25, 11:52
Medlem
Jag måste fråga (ser att flera är väldigt negativa kring Cornelia N), kan någon snälla sammanfatta vad det är som är så dåligt med henne i Farmen? Jag såg på avsnittet igår där hon började gråta och säger att hon blir mobbad av den andra pakten. Fick en bra bild av henne först men det kanske inte stämmer? Ligger efter med en massa avsnitt tydligen.

För övrigt är det första gången någonsin jag kollar på skiten, men det verkar överraskande kul.
2024-02-25, 11:55
Medlem
Du tänker på fel Cornelia. Cornelia som blev mobbad av andra pakten är snäll och empatisk. De är Cornelia från torpet som är psyk
2024-02-25, 12:04
Medlem
Heliosons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chreme
Pers dotter verkar vara "influenser" på Youtube. Här är en video där hon fikar och kör Q&A med sin kära far. https://youtu.be/VcZaAMWgikQ?si=pGM7W4VM7zm-IPSM Hon har väldigt coola tatueringar från hals till fingertoppar och en tatuering på arabiska på halsen, är det nån som vet vad den betyder? Enligt Google översätt verkar det stå nått om att hon tillhör nån "klan". Hon har ju också "oturen" att råka ha ADHD. Hon har också oturen att finnas med på Laxebase. Jäklars vilken otur men jag tycker hon har fina inplantat i kinderna.

Men Per är ju vettig och smart. Hur många uppfostringsböcker tror ni han läste när han fick barn? Läste han de lika mycket som han läser bondepraktikan nu, vad tror ni?

Vilken otur att just hans dotter verka ha problem med lagen, går runt med Adidas kläder och har olika diagnoser. Det är nog sossarnas fel. Vi vet ju att Per är en vettig människa som har ställt upp på förnedrings-TV och gör allt för att vinna (självklart för sina barn, han är ju inte egoist) så det måste vara otur, eller vad tror ni?
Hennes andra video där hon läxar upp sina barn att man inte ska gola är mycket bättre.
2024-02-25, 12:13
Medlem
Heliosons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Kunskap är makt, nen det nakna våldet är heller inte att förakta sa faktiskt Ulvesson med motorsåg i handen i Lorry säsong 2 avsnitt 4
Tröttnar du aldrig på att åbropa galenskap varje gång du känner dig atakerad? Ja juste du har inga andra alternativ.
Det är roligt att se att det bor "nån" i ditt huvud som inte betalar hyra, han behöver inte ens vara här längre för att du ska bli psykad, det sköter sig självt Jag hoppas inte det är en permanent skada.
2024-02-25, 12:15
Medlem
Citat:
Pundar-Tim har ännu sämre IQ än Dessan. Trodde inte att det var möjligt men.men.

Varför har Fredrik Trygg fått ögonsjukdomen struma? Han hade inte denna stirrande diabetesblick för 10 år sedan...

Pundar Tim är ett resultat av att endast uppfostrats av kvinnor. Syns inte minst när han bryter ihop bara för att hans kaozbabbe till vän åker ur en tävling.
2024-02-25, 12:16
Medlem
Citat:
Proppmätta programledaren Anna Brolin måste fixa silikontuttar. Hennes små taxöron till slapptaskor var bland det sämsta man har sett i tinget. Herregud att ingen från produktionen sa till henne att byta dress?

Sen ser man att hon snusar det vita tjejsnuset. Spänd smal överläpp.

Ser ut som en svensk kulstöterska ..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in