2024-02-23, 13:46
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Heter?

Corres - på Insta
Senast redigerad av CS128 2024-02-23 kl. 13:53.
2024-02-23, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Corres - på Insta
Tackarr
2024-02-23, 15:26
Avslutad
Citat:
Corres - på Insta
Och hon menar naturligtvis att hennes uppträdande är ett spel. Hon förutsätter att folk är idioter och går på det. Hon håller färgen, arrogant och otrevlig.
2024-02-23, 15:34
Medlem
Citat:
Och hon menar naturligtvis att hennes uppträdande är ett spel. Hon förutsätter att folk är idioter och går på det. Hon håller färgen, arrogant och otrevlig.
Arrogant, otrevlig plus som tillägg till det sur och missunnsam, Cornelia ”Danny Saucedo” Nordensson.
2024-02-23, 15:39
Medlem
CS128s avatar
Citat:

Jag tror att hon spelar till viss del på Farmen t ex det med att hon samarbetar med Maxine på Farmen, men så har hon säkert det som en del av sin personlighet också privat. Själv ogillar jag Cornelia N och har ju sett hennes beteende i tidigare säsonger så hon har aldrig varit min favorit på något vis! Tycker bara det är trist så som Maxine agerar den här säsongen - så gjorde hon inte förra gången hon var med i Farmen, då var hon schysst. Maxine är numera borta från min tänkta Final-lista sedan hon gjorde bort sig tillsammans med Jennifer.
2024-02-23, 16:19
Medlem
mensverkets avatar
Sjukt att Cornelia är den enda tjejen som är singel. Att Ronja är plastmamma och inte vill ha egna barn som 25årig bonde är sjukt.
Varför står det att hon jobbar inom polismyndigheten när hennes jobb är nån slags lanthandel.
2024-02-23, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Sjukt att Cornelia är den enda tjejen som är singel. Att Ronja är plastmamma och inte vill ha egna barn som 25årig bonde är sjukt.
Varför står det att hon jobbar inom polismyndigheten när hennes jobb är nån slags lanthandel.
Lanthandel?
Är en kaffe och tehandel inne i Norrköping hon jobbar på även som civilanställd inom polisen.
2024-02-23, 17:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Arrogant, otrevlig plus som tillägg till det sur och missunnsam, Cornelia ”Danny Saucedo” Nordensson.

Citat:
Jag tror att hon spelar till viss del på Farmen t ex det med att hon samarbetar med Maxine på Farmen, men så har hon säkert det som en del av sin personlighet också privat. Själv ogillar jag Cornelia N och har ju sett hennes beteende i tidigare säsonger så hon har aldrig varit min favorit på något vis! Tycker bara det är trist så som Maxine agerar den här säsongen - så gjorde hon inte förra gången hon var med i Farmen, då var hon schysst. Maxine är numera borta från min tänkta Final-lista sedan hon gjorde bort sig tillsammans med Jennifer.
Hon tror att hon är en internationell stjärna som måste skriva texterna på Insta på engelska 😂.

Hon spelar säkert i den meningen att hon blåljuger vissa rakt upp i synen. Men hon spelar inte sin vidriga personlighet. Den är 100% äkta. På Insta sa hon nåt om att hon ”bröt karaktären när det blev verkligt” eller nåt sånt när hon skulle trösta Perre när han mådde dåligt för att Dessan blev sjuk. Hon försöker låtsas som att hon var ”i karaktär” under veckorna/månaderna på Torpet och Farmen. Please. Hon gjorde ju så att både Martina och Dessan mådde skit på Torpet. Det hade väl varit lämpligt att ”bryta karaktären” då, eller inte gå in i den där vidriga ”karaktären” som fick folk att gråta och känna sig uteslutna. Det är hennes natur vi ser, inte någon spelad karaktär.
2024-02-23, 19:10
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket

Förlåt, men varför skulle det vara "sjukt" att inte ha någon önskan om att skaffa biologiska barn?

Jag tycker snarare att det är ett tecken på mognad samt insiktsfullhet, och det borde applåderas.
Vad världen behöver är inte fler som skaffar barn bara för att - haar man ingen barnlängtan skaffar man sig heller inga barn.
2024-02-23, 19:14
Medlem
farlings avatar
Citat:
Hon tror att hon är en internationell stjärna som måste skriva texterna på Insta på engelska 😂.

Hon spelar säkert i den meningen att hon blåljuger vissa rakt upp i synen. Men hon spelar inte sin vidriga personlighet. Den är 100% äkta. På Insta sa hon nåt om att hon ”bröt karaktären när det blev verkligt” eller nåt sånt när hon skulle trösta Perre när han mådde dåligt för att Dessan blev sjuk. Hon försöker låtsas som att hon var ”i karaktär” under veckorna/månaderna på Torpet och Farmen. Please. Hon gjorde ju så att både Martina och Dessan mådde skit på Torpet. Det hade väl varit lämpligt att ”bryta karaktären” då, eller inte gå in i den där vidriga ”karaktären” som fick folk att gråta och känna sig uteslutna. Det är hennes natur vi ser, inte någon spelad karaktär.

HAHA. Ska hon komma dragandes nu i eftehand med att det bara var ett projekt, och att hon inte alls är sådan på riktigt?
Bitch please - den grejen är redan gjord för länge sedan.

Försöka duger, Cornelia Nordensson!
2024-02-23, 20:03
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag blir kåt när hon stör sig på folk (vem hade kunnat ana) och höjer sig själv till skyarna inför kameran enbart! för hon bryr sig om att du som tittare ska ha det bra & underhållas, finns ingen anledning att säga det i Levins ansikte att han är bror duktig fören han gått till attack före, försvar är bästa anfall, man samlar på sig och har innestående tills tiden är omogen, på så vis är hon mänsklig, eller åtm en mänsklig sköld

Fast shackrutor är svart-vita! vad är det för fasoner att påmåla nån jäkla matchande mintgrön färg
https://imgbox.com/Rk619Tpa som råkar passa dom redan målade väggkarmarna på punschverandan, gör om gör rätt! Äntligen Hemma! med Cornelius som ny programledare istället för Martin Timmel & hans vredesutbrott, skulle man påtala att det ska vara svartvita klinkers på verandan skulle hon gå i taket (måla innertaket) på rätt sätt
Du är lite dåligt allmänbildad. Schackrutiga golv kan ha vilken färg som helst. Handlar bara om att det är fyrkanter målade i olika färger. Dessutom fick dom färg av Wincent som dom skulle måla med.

Här ser du lite schackrutiga golv så du vet vad du pratar om. Kunskap är makt
https://www.google.com/search?newwindow=1&sca_esv=1a30264c0409ca1f&rlz=1C 1FKPE_svSE1072SE1072&sxsrf=ACQVn08kjLsFSXkg2mX5Qa2 Iv9GTR478CQ:1708713732758&q=vad+%C3%A4r+ett+schack rutigt+golv&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=2ahUKEwj jh8HYjsKEAxVzHRAIHfJ_DGEQ0pQJegQIDxAB&biw=1067&bih =439&dpr=1.5
2024-02-23, 20:15
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Tror ni Cornelia N döljer sig på sociala medier efter sin medverkan för att hon skäms? Kan inte hitta något om henne.
Hon borde dölja sig som hon uppför sig, vidrig person.
Cornelia har två sidor på facebook. En som Offentlig person och en privat.

Den Offentliga personen https://www.facebook.com/cornelianordenssonofficial
Den privata https://www.facebook.com/froken.sverige
Instagram Corres https://www.instagram.com/corres/
Senast redigerad av Timeout 2024-02-23 kl. 20:32.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in