2024-02-05, 21:35
Medlem
farlings avatar
Såg precis onsdagens avsnitt, och Jennifers utbrott.

Kommer nog behöva skriva en novell om det när det väl beger sig, men för nu nöjer jag mig med att konstatera att Jennifer är komplett oförmögen att se, och ta ansvar för sina egna brister.

Vilken fullkomlig katastrof till människa hon är, men blir mörkrädd på riktigt.
2024-02-05, 21:37
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Andreas säger att han la sig i tävlingen nu. Tror ni på det?

HAHAHA!

Nej.
Herregud, han var totalt chanslös mot Per. Vad tror han om sig själv egentligen?
2024-02-05, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.M.S.I.
Undrar fortfarande vad regelbrottet som visades i trailers förra veckan handlade om.. irriterar mig så att det inte visats , eller har jag missat något?

Att det var fler än 2 som sov i storbondestugan. Fredrik, Andreas, Tim & Jennifer sov alla där. Inget allvarligare än så.
2024-02-05, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Såg precis onsdagens avsnitt, och Jennifers utbrott.

Kommer nog behöva skriva en novell om det när det väl beger sig, men för nu nöjer jag mig med att konstatera att Jennifer är komplett oförmögen att se, och ta ansvar för sina egna brister.

Vilken fullkomlig katastrof till människa hon är, men blir mörkrädd på riktigt.
Du tycker inte att Cornelia och resten bär något ansvar för hennes utbrott?
2024-02-05, 21:45
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Andreas säger att han la sig i tävlingen nu. Tror ni på det?
Han försöker bara rädda ansiktet nu. Han förlorade mot någon som han var så säker på att kunna slå.
Men det missbedömde han grovt och i tävlingen var han ett skämt.

Reagerade på att Andreas som sa sig träna så mycket inte hade några synliga muskler. Sillmjölke...

Var kan man läsa att Andreas säger att han la sig i tävlingen?
Senast redigerad av Timeout 2024-02-05 kl. 21:50.
2024-02-05, 21:49
Medlem
farlings avatar
Citat:
Du tycker inte att Cornelia och resten bär något ansvar för hennes utbrott?

Nej, faktiskt inte ens ett uns.

Både Ronja och Cornelia tog diskussionerna som vuxna människor och varken brusade upp eller gick till personangrepp.
Jennifer saknar helt självbehärskning, och det är ingen annan än hennes egen förskyllan.
2024-02-05, 21:54
Medlem
Det är stor skillnad på beteende mellan Jennifer och precis alla andra kvinnor på Farmen o Torpet..
Som Peter Wahlbeck skulle sagt

Hon är en respektblatte. Ni ska ge henne respekt och för annars knullar hon din mamma..

Ät mitt bajs.. Vi kan inte ens föreställa oss att Cornelia skulle sagt ngt liknande.
2024-02-05, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Att det var fler än 2 som sov i storbondestugan. Fredrik, Andreas, Tim & Jennifer sov alla där. Inget allvarligare än så.
Men varför skulle Vincent påpeka detta?
De borde väl Anna göra som är programledare Vincent är väl mer mån om djuren men ja kan ha fel
2024-02-05, 22:00
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MillanM
Men varför skulle Vincent påpeka detta?
De borde väl Anna göra som är programledare Vincent är väl mer mån om djuren men ja kan ha fel

Det har sovit fler än två i storbondestugan varenda säsong och upprepade gånger, men ingen har sagt nåt.
2024-02-05, 22:03
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Nej det är något annat. Produktionen har vetat om det hela tiden utan åtgärd.

Tror mer det har något med djurens skötsel att göra då det är Wincent som står där.
2024-02-05, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Nej, faktiskt inte ens ett uns.

Både Ronja och Cornelia tog diskussionerna som vuxna människor och varken brusade upp eller gick till personangrepp.
Jennifer saknar helt självbehärskning, och det är ingen annan än hennes egen förskyllan.
Jag förstår att dom var lugna. Men det jag frågar dig är förstår du varför Jennifer blev så arg och brusade till? (Hon kan ha ett temperament, hon är latina trots allt)
2024-02-05, 22:09
Medlem
Jennifer och torpcornelia blir ett intressant möte

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in