2024-02-24, 05:10
Medlem
Jag tycker Dessan ser ut lite som en reptil med sina stirriga ögon
2024-02-24, 05:16
Medlem
canterburys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Hon har ju tant, figur. Platt kärring, röv, inga höfter och inga lår.

Har jag tolkat dig rätt? Eller hur menar du?
Hur ser du ut själv med ditt insuttna taxiarsle, flottiga hår, enorm discordadmin-mage och kycklingvader där du sitter i din mammas källare och bara vill ha sex en endaste gång i ditt liv?

Då detta handlar om farmen är det onödigt att poängtera, ditt förmodade släktskap, med Cornelia då det inte finns ett rimligt skäl annars att försvara henne. Det sätter också ett rimligt antagande om din mentala förmåga.

Mitt insatta taxiarsle, flottiga hår hälsar från källaren att vi trivs bra. Det enda jag saknar är den vidriga personligheten som framställs i tv rutan. Bör också flika in att hata henne på tv är en sak. Jag tar det inte det med mig ut i verkligheten.

Något som du troligtvis har svårt att skilja på. Men tack för ett fniss genom näsan gällande "enorm discordadmin mage". Otroligt målande.
Senast redigerad av canterbury 2024-02-24 kl. 05:20.
2024-02-24, 15:17
Medlem
Cornelia är ju den mest underhållande personen i årets Farmen som är den sämsta säsongen på länge.
Utan henne skulle jag slutat kolla för längesen.
2024-02-24, 20:23
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Där var det inte många rätt.
Cornelia N är väl troligen singel för att hon inte kan få ett förhållande att fungera med hennes sätt att vara.

Ronja driver butiken Kahls The & Kaffehandel Norrköping och är privatanställd hos polisen.
Telefonist tror jag hon är hos polisen.
https://kahlstkh.se/index.php/portfolio/norrkoping/

Ja det är mognad.

Ronjas sambo har barn så hon har inget val om hon vill vara bonusmamma eller inte.
Det är inget som du uttrycker som "vill hellre bli". Hon är bonusmamma och är säkert väldigt bra som det.

Det finns ett väldigt enkelt svar på din fråga.
Ronja är bara 25 år och medelåldern för kvinnor är numera 30 år när dom får sitt första barn.
Varför skaffa barn så tidigt som vid 25 års ålder? Lev livet först och skaffa barn där du är mognare.
https://www.hant.se/noje/farmen-ronjas-svara-livskris-veckan-efter-hemkomsten-fran-programmet/10120643

Har inte med mognad att göra bara för man ska vara en modern kvinna.
Det jag menade är att varför ska man vara i ett traditionellt förhållande utan barn? Att hon ska leva livet och vänta tills hennes ägg torkat ut är inget att uppmuntra.
2024-02-24, 20:32
Medlem
Puma006s avatar
På söndag så är det 3 veckor tills finalen, det är 11 deltagare kvar.

Kan det vara så att 2 personer åker ut imorgon?

Nästa veckas storbonde och handling:
2024-02-24, 22:11
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
P

Kan det vara så att 2 personer åker ut imorgon?

Nästa veckas storbonde och handling:

2024-02-24, 22:16
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Jag tycker Dessan ser ut lite som en reptil med sina stirriga ögon
Den tanken har nog slagit oss alla ja, närmre bestämd koögd med inslag av
https://static.wikia.nocookie.net/dragons/images/4/42/Smaug.jpg/revision/latest?cb=20170216185608 knullvänlig drake dock

Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Cornelia verkar vara lite förtjust i Magnus, där på Torpet. Det syns på hela hennes kroppsspråk och blickar. Hon vill gärna titta honom i ögonen men våågar inte riktigt göra det för länge. Gulligt.
Hon kanske har en frånvarande pappa hon har inget att hämta hos Magnus iaf som tidigare konstaterat

Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Du är lite dåligt allmänbildad. Schackrutiga golv kan ha vilken färg som helst. Handlar bara om att det är fyrkanter målade i olika färger. Dessutom fick dom färg av Wincent som dom skulle måla med.

Här ser du lite schackrutiga golv så du vet vad du pratar om. Kunskap är makt
https://www.google.com/search?newwindow=1&sca_esv=1a30264c0409ca1f&rlz=1C 1FKPE_svSE1072SE1072&sxsrf=ACQVn08kjLsFSXkg2mX5Qa2 Iv9GTR478CQ:1708713732758&q=vad+%C3%A4r+ett+schack rutigt+golv&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=2ahUKEwj jh8HYjsKEAxVzHRAIHfJ_DGEQ0pQJegQIDxAB&biw=1067&bih =439&dpr=1.5
Klartext i P1 igen! vilken tur för mig!!!
Kunskap är makt, nen det nakna våldet är heller inte att förakta sa faktiskt Ulvesson med motorsåg i handen i Lorry säsong 2 avsnitt 4
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-24 kl. 22:54.
2024-02-25, 00:53
Medlem
Kellywomans avatar
Så jävla skönt att hon åkte ut. Sjukt dålig förlorare också. Men det var ju väntat
2024-02-25, 01:22
Medlem
Levin kommer ju inte att få det lätt nu, men man får ju hoppas att han vinner dom andra tingen oxå. För han lär ju bli vald.
2024-02-25, 01:32
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Så jävla skönt att hon åkte ut. Sjukt dålig förlorare också. Men det var ju väntat

”Rör mig inte!!!”

😁
2024-02-25, 01:55
Medlem
CyklonB12s avatar
Inte oväntat att hennes temperament efter förlusten skulle babba ur. Sedan är det ju sjukt dumt det här med att alla vill ha ut Levin. Killen har förlorat så många gånger tidigare och är inget stort hot. Tomma blir de på hjärnceller där på gården!
2024-02-25, 01:59
Medlem
farlings avatar
Jennifers reaktion på förlusten efter att blivit totalt utklassad av Levin var verkligen priceless. Hon visade återigen sina rätta färger där på tinggolvet med sitt utbrott, och jag fick nästan ta fram skämskudden för en stund!

Vilken jävla dålig förlorare hon är, brusa upp på det där viset och gapa om att Levin minsann är en idiot och att han skulle ha haft en fördel för att han har sett grenen tidigare, och "studerat allt in i minsta detalj". Hon har väl haft lika stora möjligheter att titta på tidigare säsonger, och på så sätt bilda sig en uppfattning om de olika grenarna precis som alla andra?

Så då blir det Fredrik eller Tim som SB nästa vecka, och att den andre + Maxine och Cornelia blir skickade till Torpet känns väl inte direkt som en högoddsare.
Det spelar nog mindre roll för spelet dock, då jag är ganska övertygad om att produktionen inte kommer låta varken någon av de gamla torparna, eller killarna från ortengänget vinna. Det hade nog inte gett bra reaktioner från tittarna om någon av dem som "förtjänar" en vinst minst hade vunnit.

Hejar fortfarande på Per av dem som är kvar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in