2024-02-22, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jaa just det, jo det jag menade med civila offer är alla i hennes närmaste omgivning som nu mår uselt för hennes skull.

Vi har ju tex minst en galning här i tråden som ägnar all sin tid åt att skapa nya användare bara för att kunna få ur sin ilska/frustration . Vill inte ens tänka på hur hennes föräldrar mår i detta.

Även om man kan se Fannis liv som en seriefigur så finns det ju riktiga människor runtomkring henne som mår dåligt då hon mår dåligt.

Ofta är det väl så att omgivningen mår dåligt om en nära har det tufft. Och i detta fallet, F, vet hennes familj säkert mer om allt än vad du, jag och många andra i denna tråden. Tycker det känns som att F mår bättre än på länge och att hon har en fin familj runt sig både när hon mår dåligt och har sina ”påhitt” (som med önskelistorna vid graven) och när hon har medgångar (äntligen blir gravid). Sen om L är med i bilden och är hennes familj låter jag vara osagt.

En vänlig påminnelse till alla. Vi vet ingenting. Och brott som förtal förekommer även på internet.
Citera
2024-02-22, 23:45
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Ofta är det väl så att omgivningen mår dåligt om en nära har det tufft. Och i detta fallet, F, vet hennes familj säkert mer om allt än vad du, jag och många andra i denna tråden. Tycker det känns som att F mår bättre än på länge och att hon har en fin familj runt sig både när hon mår dåligt och har sina ”påhitt” (som med önskelistorna vid graven) och när hon har medgångar (äntligen blir gravid). Sen om L är med i bilden och är hennes familj låter jag vara osagt.

En vänlig påminnelse till alla. Vi vet ingenting. Och brott som förtal förekommer även på internet.

Ja självklart att närmaste omgivningen mår dåligt när F gör det. Men sen har F gjort karriär på att konstant må dåligt och gråtit sig genom var och varannat inlägg under många år.
Går inte att kröna henne till världens solstråle bara för att hon skippat clownsminket och pyjamastårarna i ett par veckor.

Nu kan vi bara utgå från hennes content och ljuger hon inte arslet av sig så var det inte speciellt länge sen kusinbarnen lämnade önskelistor på hennes missfalls grav. Plus alla stories om hur extremt dåligt hon mår "av anledningar hon inte kan gå ut med än, finisar".

Jag håller med dig om att hon verkar må bättre nu när spöket är ur garderoben, men hon uppdaterar däremot mycket mindre så vem vet.
Citera
2024-02-22, 23:50
Medlem
Citat:
Ja självklart att närmaste omgivningen mår dåligt när F gör det. Men sen har F gjort karriär på att konstant må dåligt och gråtit sig genom var och varannat inlägg under många år.
Går inte att kröna henne till världens solstråle bara för att hon skippat clownsminket och pyjamastårarna i ett par veckor.

Nu kan vi bara utgå från hennes content och ljuger hon inte arslet av sig så var det inte speciellt länge sen kusinbarnen lämnade önskelistor på hennes missfalls grav. Plus alla stories om hur extremt dåligt hon mår "av anledningar hon inte kan gå ut med än, finisar".

Jag håller med dig om att hon verkar må bättre nu när spöket är ur garderoben, men hon uppdaterar däremot mycket mindre så vem vet.
Vi följer nog inte samma Fannidays eftersom det du påstår hon ska ha skrivit på sin story om sitt mående har då inte jag sett röken av.

Hur var det med att sprida desinformation?
Senast redigerad av Visselpipansresa01 2024-02-22 kl. 23:53.
Citera
2024-02-22, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Visselpipansresa01
Vi följer nog inte samma Fannidays eftersom det du påstår hon ska ha skrivit på sin story om sitt mående har då inte jag sett röken av.

Hur var det med att sprida desinformation?

Det va flera dagar där i december som hon la ut det. Men o andra sidan reagerade jag inte så mycket då det inte skilde sig nämnvärt från hennes vanliga ”må dåligt storys”. Men det va många flera dagar på raken… fast inte efter det tror jag att hon kört med just den att hon inte kan berätta varför än. Men det va väldigt kryptiskt just den perioden.
Citera
2024-02-23, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Det va flera dagar där i december som hon la ut det. Men o andra sidan reagerade jag inte så mycket då det inte skilde sig nämnvärt från hennes vanliga ”må dåligt storys”. Men det va många flera dagar på raken… fast inte efter det tror jag att hon kört med just den att hon inte kan berätta varför än. Men det va väldigt kryptiskt just den perioden.
Mig veterligen skrev hon om sina ruvardagar och känslorna kring det. Att det var kryptiskt kan jag inte hålla med om.
Citera
2024-02-23, 00:05
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019

Ja precis, där någonstans kring julafton. Och återanvända julbilder från året innan pga att "julen inte blev som hon tänkt sig". Och det handlade inte om några ruvardagar då hon redan innan (23/12) berättat för internet att mensen kommit (helt galet att jag har bättre koll på hennes mens än min egen). Allt finns kvar att skåda på hennes öppna IG.
Jag fattar att det inte var läge att fejka glada julbilder så all cred åt Fanni som ändå visade sig lite mänsklig.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-02-23 kl. 00:12. Anledning: Efter korr
Citera
2024-02-23, 00:12
Medlem
Citat:
Ja precis, där någonstans kring julafton. Och återanvända julbilder från året innan pga att "julen inte blev som hon tänkt sig". Och det handlade inte om några ruvardagar då hon redan innan berättat för internet att mensen kommit (helt galet att jag har bättre koll på hennes mens än min egen).
Jag fattar att det inte var läge att fejka glada julbilder så all cred åt Fanni som ändå visade sig lite mänsklig.
Dagen innan julafton (23/12) har hon publicerat att återföring nummer 3 ej tog sig. Det är väl ändå kring julafton, eller du firar jul en annan dag än den 24:e som resten av oss?

Efter det pratade hon mycket om känslorna kring den återigen misslyckade återföringen absolut, men det är ju inget konstig med tanke på att det är det hennes konto handlar om. Vi vet ju egentligen inte så mycket mer om Fs liv.
Citera
2024-02-23, 00:43
Medlem
FruKrokodils avatar
Alltså, funderar verkligen på hur vilken nyhetstorka Strömsnäsbruk har då de lägger ut artiklar om vad för hus som är köpta och vem som sålde.
Helt galet att det ens finns allmänintresse för sådana nyheter.

Tänk om det vore en större stad, tex Stockholm, skulle någon tidning skriva "Tjuv och Fnatte köpte en villa för 3,5 miljoner", de är nöjda med köpet och kommer snart flytta in *bild på två glada köpare*.

Jag älskar verkligen landsbygden men är samtidigt väldigt glad över att inte bo i dessa skvallerhålor 😂😂😂

https://www.smalanningen.se/2021-07-30/nya-agare-till-60-talshus-i-stromsnasbruk--prislappen-950000-kronor

(Missa inte all spelreklam som kommer under bilden av huset, en ren bonus i sammanhanget)
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-02-23 kl. 01:01.
Citera
2024-02-23, 05:41
Medlem
Citat:
Längre bak i tråden finns länkar till hur du kan gå in på Fannis sociala medier även om du är blockad eller orkar följa henne.

Tror de flesta av oss här använder oss av den funktionen.

Inlägg 6017

Wow, tack!!!! Vilken grej!
Citera
2024-02-23, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillaloppan02
Ingen särskild anledning

Två dagar av aktivitet, senast den 8 februari. Trollar du eller kan du på något vis styrka de påståenden du har kommit med här i tråden?
Citera
2024-02-23, 07:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Jo, jag läser tråden. Men måste uppfattat dig fel, jag trodde ditt svar handlade om spekulationer kring delar vårdnad.

Exemplet till lilla hjärtat var väl bara för att exemplifiera hur stor rätt biologiska föräldrar har till sina barn. Ingen jämförelse gjordes kring något

Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
För 8 timmar sedan fick F frågan på sitt senaste inlägg på Instagram om varför hon skriver ”jag” istället för ”vi” och om det har hänt nåt. Inget svar, men heller inte borttagen.
Tror att den är borttagen. Jag hittar den inte
Citera
2024-02-23, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Tror att den är borttagen. Jag hittar den inte

Den finns kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto