2024-02-22, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efrgthyj
Kan inte diskutera Fs content - eftersom hon blockat mig… Skiter i hennes anhöriga, men läser hon i den här tråden hoppas jag hon förstår att hon gjort sig själv en enorm otjänst om hon blockerat folk i syfte att dölja det som hänt, eftersom: den här tråden finns.
Kan du inte följa reglerna så finns det andra trådar för dig att förhålla dig till.
Citera
2024-02-22, 22:17
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Jag varken kommenterar eller skickar hjärtan, stör mig väldigt på henne så följde henne mest pga det, men den snälla delen av mig ville ändå att det skulle gå bra för dem denna gången hehe… men väldigt konstigt beteende att ha en öppen och offentlig instagram och sen helt plötsligt börja blocka folk när man är gravid. Då har man ju något att dölja, vilket ju gör att man faktiskt tror på ryktena som florerar här…

Jag tror alla här vill att det ska gå bra för Fanni, och jag tycker det är sunt när hon nu tar mer och mer ledigt från sociala medier.

Tror ingen saknar hennes gråtvideos iklädd pyjamas med tillhörande clownsmink. Ingen bra start på någons dag när man ser det där haveriet.

Däremot tycker jag hon gör bra mycket fräschare intryck under sina samarbeten om man jämför med Hanna, dvs inget avgnagt nagellack från förra året eller handtatueringar från 2014.

Det där med blockandet har ju däremot precis som du säger haft motsatt effekt 😅
Citera
2024-02-22, 22:36
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Kan inte diskutera Fs content - eftersom hon blockat mig… Skiter i hennes anhöriga, men läser hon i den här tråden hoppas jag hon förstår att hon gjort sig själv en enorm otjänst om hon blockerat folk i syfte att dölja det som hänt, eftersom: den här tråden finns.

Längre bak i tråden finns länkar till hur du kan gå in på Fannis sociala medier även om du är blockad eller orkar följa henne.

Tror de flesta av oss här använder oss av den funktionen.

Inlägg 6017
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-02-22 kl. 22:43. Anledning: Autocorr
Citera
2024-02-22, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Såklart han har tusen anledningar till att må dåligt, men han har garanterat haft tusen tillfällen att lyfta det med Fanni. Eller helt enkelt bara göra slut.
Men han valde en annan väg, dvs stanna kvar i hennes galenskapsskugga och roa sig själv med hobbies som vårt gemensamma samhälle anser är brottsligt.

Du nämner psykolog, Fanni har konstant vägrat just detta och bara kört på som en Epa-traktor på tjack, därav alla civila offer runtomkring som nu får hyvla upp resterna av hennes spattgång.

Linux kunde satt stopp, antingen genom att stryka sin medverkan i "runka i burk projektet" eller att hålla snorren i kallingarna trots att Fanni ville ägglossningsligga.

Man styr sin egen verklighet och framtid.

Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Vad menar du? (Fetstilat)

Jag är fortfarande nyfiken på vad du menar med detta.
Citera
2024-02-22, 23:07
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Jag är fortfarande nyfiken på vad du menar med detta.

Jaa just det, jo det jag menade med civila offer är alla i hennes närmaste omgivning som nu mår uselt för hennes skull.

Vi har ju tex minst en galning här i tråden som ägnar all sin tid åt att skapa nya användare bara för att kunna få ur sin ilska/frustration . Vill inte ens tänka på hur hennes föräldrar mår i detta.

Även om man kan se Fannis liv som en seriefigur så finns det ju riktiga människor runtomkring henne som mår dåligt då hon mår dåligt.
Citera
2024-02-22, 23:11
Medlem
Blomsoppas avatar
Fanni har ej blockerat någon. Hon har helt tagit bort sitt konto
Citera
2024-02-22, 23:13
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsoppa
Fanni har ej blockerat någon. Hon har helt tagit bort sitt konto

Nej, det finns kvar. Sprid inte desinformation.
Citera
2024-02-22, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Om alla OG bara kunde ignorera kommentarer från dessa nystartade konton o fortsätter hålla diskussionerna mellan oss oavsett vad dom skriver o hur fel man än tycker att dom har. Blir bara massa OT pajkastning istället för trådens syfte.

🙌
Tycker vi kör på det!
Citera
2024-02-22, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nej, det finns kvar. Sprid inte desinformation.

Haha, dagens 😂
Citera
2024-02-22, 23:30
Medlem
För 8 timmar sedan fick F frågan på sitt senaste inlägg på Instagram om varför hon skriver ”jag” istället för ”vi” och om det har hänt nåt. Inget svar, men heller inte borttagen.
Citera
2024-02-22, 23:36
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
För 8 timmar sedan fick F frågan på sitt senaste inlägg på Instagram om varför hon skriver ”jag” istället för ”vi” och om det har hänt nåt. Inget svar, men heller inte borttagen.

Hoppas hon bara har en "ledig" dag och inget tristare än vanligt har hänt.
Citera
2024-02-22, 23:37
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
🙌
Tycker vi kör på det!

🫶🫶🫶🫶
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera