Citat:
Ursprungligen postat av
Bullkaka
Ofta är det väl så att omgivningen mår dåligt om en nära har det tufft. Och i detta fallet, F, vet hennes familj säkert mer om allt än vad du, jag och många andra i denna tråden. Tycker det känns som att F mår bättre än på länge och att hon har en fin familj runt sig både när hon mår dåligt och har sina ”påhitt” (som med önskelistorna vid graven) och när hon har medgångar (äntligen blir gravid). Sen om L är med i bilden och är hennes familj låter jag vara osagt.
En vänlig påminnelse till alla. Vi vet ingenting. Och brott som förtal förekommer även på internet.
Ja självklart att närmaste omgivningen mår dåligt när F gör det. Men sen har F gjort karriär på att konstant må dåligt och gråtit sig genom var och varannat inlägg under många år.
Går inte att kröna henne till världens solstråle bara för att hon skippat clownsminket och pyjamastårarna i ett par veckor.
Nu kan vi bara utgå från hennes content och ljuger hon inte arslet av sig så var det inte speciellt länge sen kusinbarnen lämnade önskelistor på hennes missfalls grav. Plus alla stories om hur extremt dåligt hon mår "av anledningar hon inte kan gå ut med än, finisar".
Jag håller med dig om att hon verkar må bättre nu när spöket är ur garderoben, men hon uppdaterar däremot mycket mindre så vem vet.