2024-02-22, 19:36
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
[...] förstöra vår tidigare goda stämning.

Att man kan ha så olik uppfattning om vad god stämning innebär. Att håna, kritisera och ibland rent av skriva vidriga kommentarer om någon annan människas utseende/person anses vara något som faller under god stämning?

🙃
Citera
2024-02-22, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Syftade alltså på att verifiera faderskapet inte vem som har vårdnaden.
Aha, nej det kommer de aldrig kunna gömma mer än en halv sekund och kommer aldrig bli av med. Gemensam vårdnad är mycket upp till dem, om de är överens. Faderskapet kommer de aldrig bli av med eftersom barnet har rätt till att veta sitt biologiska ursprung, vet inte ens om det skulle försvinna om hon skulle bli ihop med någon annan som adopterar barnet?
Citera
2024-02-22, 21:29
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Partiell
Aha, nej det kommer de aldrig kunna gömma mer än en halv sekund och kommer aldrig bli av med. Gemensam vårdnad är mycket upp till dem, om de är överens. Faderskapet kommer de aldrig bli av med eftersom barnet har rätt till att veta sitt biologiska ursprung, vet inte ens om det skulle försvinna om hon skulle bli ihop med någon annan som adopterar barnet?

Tycker vi ska släppa det här med vårdnad etc, det är lite ot.

Jag tror att vi OG som hänger här i tråden främst är mammor i medelåldern och då är det så enkelt att halka in på olika spår likt familjeliv utan munkavel 😍
Citera
2024-02-22, 21:37
Medlem
Citat:

Jag tror att vi OG som hänger här i tråden främst är mammor i medelåldern och då är det så enkelt att halka in på olika spår likt familjeliv utan munkavel 😍

Om alla OG bara kunde ignorera kommentarer från dessa nystartade konton o fortsätter hålla diskussionerna mellan oss oavsett vad dom skriver o hur fel man än tycker att dom har. Blir bara massa OT pajkastning istället för trådens syfte.
Citera
2024-02-22, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Om alla OG bara kunde ignorera kommentarer från dessa nystartade konton o fortsätter hålla diskussionerna mellan oss oavsett vad dom skriver o hur fel man än tycker att dom har. Blir bara massa OT pajkastning istället för trådens syfte.

+1
Citera
2024-02-22, 21:41
Medlem
Citat:

Du har rätt, mot nya galenskaper!
Citera
2024-02-22, 21:47
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019

Yes, jag håller helt med dig, sitter på händerna varje dag sen det brakade loss med trollkonton. Försöker tänka att det beror på arbetslöshet, frustration och enkelt leverne på landet 😅.

Men men, om jag nu ska ta upp dagens positiva så tycker jag att Fanni ser SÅ mycket fräschare ut sen hon dumpade clownsminkningen och, jämfört med Hanna så ser det faktiskt fräscht ut när hon lagar mat (tex senaste matsamarbetet).

Fina rena naglar och hygieniskt bakgrund samtidigt som hon hanterar grönsaker.

De som inte har sett, gå in och kolla. Finns genvägar in (tips i tråden) trots att man är blockad eller aldrig följt henne.
Citera
2024-02-22, 22:03
Medlem
Okej, nu har jag läst några sidor här i tråden och måste återigen säga att det är ju FRUKTANSVÄRT korkat av F att blockera massa människor NU?? Eftersom vi då, ovetandes om ryktena kring L, börjar leta efter svar på vad som hänt (på t.ex. fb)… VILL hon att folk ska läsa den här tråden och allt som står skrivet här om L? Hon kanske vill att folk ska få reda på vad han gjort? Och om han nu bytt adress och allt….. Nä, det är ju verkligen något som inte står rätt till hos F och L nu alltså, och F bekräftar det genom att blocka folk? Sjukt konstigt.
Citera
2024-02-22, 22:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av efrgthyj
Okej, nu har jag läst några sidor här i tråden och måste återigen säga att det är ju FRUKTANSVÄRT korkat av F att blockera massa människor NU?? Eftersom vi då, ovetandes om ryktena kring L, börjar leta efter svar på vad som hänt (på t.ex. fb)… VILL hon att folk ska läsa den här tråden och allt som står skrivet här om L? Hon kanske vill att folk ska få reda på vad han gjort? Och om han nu bytt adress och allt….. Nä, det är ju verkligen något som inte står rätt till hos F och L nu alltså, och F bekräftar det genom att blocka folk? Sjukt konstigt.

Jag fattar inte varför jag blev blockad! Har aldrig kommenterat något men skickar hjärta då och då som stöd!
Citera
2024-02-22, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efrgthyj
Du bryter mot reglerna i tråden. Det som får diskuteras här inne är HT och Fs content. Inte rykten/spekulationer gällande deras anhöriga.
Citera
2024-02-22, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ko84
Jag fattar inte varför jag blev blockad! Har aldrig kommenterat något men skickar hjärta då och då som stöd!

Jag varken kommenterar eller skickar hjärtan, stör mig väldigt på henne så följde henne mest pga det, men den snälla delen av mig ville ändå att det skulle gå bra för dem denna gången hehe… men väldigt konstigt beteende att ha en öppen och offentlig instagram och sen helt plötsligt börja blocka folk när man är gravid. Då har man ju något att dölja, vilket ju gör att man faktiskt tror på ryktena som florerar här…
Citera
2024-02-22, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Visselpipansresa01
Du bryter mot reglerna i tråden. Det som får diskuteras här inne är HT och Fs content. Inte rykten/spekulationer gällande deras anhöriga.

Kan inte diskutera Fs content - eftersom hon blockat mig… Skiter i hennes anhöriga, men läser hon i den här tråden hoppas jag hon förstår att hon gjort sig själv en enorm otjänst om hon blockerat folk i syfte att dölja det som hänt, eftersom: den här tråden finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in