2024-02-22, 19:43
Medlem
Crapmagics avatar
Oproduktiv som en våt filt

Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Dessan har svanktatuering!
Jag blev så kåt så jag grät.
Berätta om din känslor! inför Cornelius röda badkläder i bastun där
äntligen hennes övernaturliga? klyfta hamnade i blickfånget (t.o.m för timeout varför den heliga vreden fångade honom) undra när hon också visar kroppskakan?

Dåliga bastubilder på Jennifer tyvärr, ni får hålla tillgodo med spökhistorier som kan få bröst att skaka av rädsla https://imgbox.com/5NL0tQTs
Den som måste ropa bu!!!! under spökhistorier visar ju hur ickehemskt berätta spökhistorier är som koncept

Tjatsex är ju olagligt Levin sedan metoo
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell
Spermahinken Jenniffer
"Tjejer gillar uppmärksamhet"
talade hon kanske i egen sak rörande Maxine tror du?

Kroppskakor ja, sammantaget tror jag efter alla insamlad data att Desirée har IQ 140!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-22 kl. 20:11.
2024-02-22, 19:54
Medlem
picapicans avatar
Dessan har ju IQ badboll! Torpet-Cornelia är lika sur som vanligt.
2024-02-22, 19:55
Medlem
Ska bli intressant att se vem Levin kommer välja på Söndag, men jag tror att han ser upp lite till Perra och har ett litet förtroende för honom, så han kan faktiskt välja Jennifer, och i kunskap borde han vinna ganska lätt. Hon har väl knappt öppnat bondepraktikan.
2024-02-22, 19:55
Medlem
picapicans avatar
Dessan har ju IQ badboll och Levin är efterbliven. Torpet-Cornelia är lika sur som vanligt.
2024-02-22, 20:02
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ska bli intressant att se vem Levin kommer välja på Söndag, men jag tror att han ser upp lite till Perra och har ett litet förtroende för honom, så han kan faktiskt välja Jennifer, och i kunskap borde han vinna ganska lätt. Hon har väl knappt öppnat bondepraktikan.

Jennifer 100%
2024-02-22, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88

Han väljer nog Jennifer. Tror han är rädd att förlora efter alla förlusterna på Torpet och därför inte vågar välja Fredde eller Tim.

Men Jennifer kanske tar hem det. Hon är nog bättre på Bondepraktikan än vad han tror.

Och kanske kan Maxine påverka Levin att välja någon annan än Jennifer.
2024-02-22, 20:30
Medlem
Vem kan det vara Maxine talar om här tro?

Citat:
Efter medverkan i Farmen har Maxine Lindin, 27, delat med sig av hur tufft hon tyckte det var under inspelningen.

Först och främst gäller det stämningen i gänget, och en av deltagarna som ska ha påverkat henne mycket negativt.

– Det var riktigt illa!, säger hon till Hänt.
...
I en intervju med Hänt berättar hon nämligen att hon inte mådde speciellt bra när hon kom hem efter programmet, på grund av en annan deltagare.

– Lite så där skulle jag säga. Det var tufft för mig. Min första säsong var mycket bättre! Den här gången blev jag påverkad av en annan människa. Det är något jag aldrig varit med om tidigare. Den här människan fick mig att börja tvivla på vem jag var. Det var riktigt illa!, säger hon till sajten och fortsätter:
– En människa kan ha tio olika personligheter, men det räcker att en av dessa är dåliga. Den här personen fejkade allt bara för att få vara med i tv. Inte fint!

https://nojeslivet.newsner.com/tv/farmen/farmen-maxines-fortvivlan-bakom-kulisserna-morka-beteendet-tittarna-inte-fick-se-fejkade-allt/

Intressant.

Fick hon nog av Cornelia till sist? Eller handlar det om sektledaren Per? Eller den konfliktbenägna Ronja? För det kan väl aldrig vara den kärlekskranke Levin hon menar?
2024-02-22, 20:49
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux

https://nojeslivet.newsner.com/tv/farmen/farmen-maxines-fortvivlan-bakom-kulisserna-morka-beteendet-tittarna-inte-fick-se-fejkade-allt/

Intressant.

Fick hon nog av Cornelia till sist? Eller handlar det om sektledaren Per? Eller den konfliktbenägna Ronja? För det kan väl aldrig vara den kärlekskranke Levin hon menar?

Mja, det kan vara torpet-Cornelia. Hon verkar alldeles för otrevlig i programmet. Var hon sådan i de tidigare säsongerna?
2024-02-22, 20:52
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Dessan har svanktatuering!
Jag blev så kåt så jag grät.

Hennes ålder stämmer överens med när dom va populära.
2024-02-22, 20:54
Medlem
funktioners avatar
Torpet-cornerlia och maxime är verkligen en toxisk kombo. Till och med JENNIFER framstår ju som vettig och charmig om man jämför med dessa två.. Får Maxime ha med sig sin ADHD-medicin förresten? Hon känns helt omedicinerad.

Har inget liv så jag har sett om alla avsnitt och Cornerlias beteende när Dessan och Martina var på torpet är verkligen bedrövligt.. Med en gång börjar Cornerlia köra med härskartekniker för att få de nya att känna sig utanför och exkluderade. Idiotförklarar i princip Martina som gör vad hon kan med en kram och med Dessan skulle hon krångla och käfta när Dessan bad om att de kunde presentera sig lite kort. Helt jävla otroligt att hon inte tänker sig för hur rutten hos upplevs.

Samma när Magnus var där, direkt börjar C och M att döma Magnus utifrån hans PONDUS(?) som om det skulle ha någon betydelse? Sen var han visst för skön för att bli mobbad av fjortisduon. Hade varit kul att se Magnus bita ifrån mot dem dock.

Torpet-cornerlia är inget annat än en förvuxen mobbar-fjortis-tonåring med (o)klädsam egocentrism ut i fingertopparna. VIDRIG! Hon blev helt personligt kränkt när Martina ställde frågor om vad de har på plats och inte. Så typiskt tonårsbeteende att leta efter fel på grund av att grundinställningen är fel.
Cornerlia har redan bestämt sig från början. Hon är liiiite bättre än alla andra där!
Klassisk krock där mellan två köks-damer i fight om platsen vid spisen. Båda två ser det som deras egna reserverade plats vid spisen och det är inget två-manna jobb inte.

Ger inte mycket för den andra farmen-Cornerlia heller.. Riktig liten pretto prinsessa med fula läppar som är dökåt på sin egen personlighet och bara vill att alla ska vara snälla och glada och vänner och grisarna ska få leva och leva lyckliga och väääärdiga liv.. Nej fy vilken slätstruken och tråkig personlighet.

Några viktiga avhopp/utslagningar skedde ju tidigt. Fjotisbloggaren som "fick skov", Alesia aka Brillan, Ciro eller "TCHIRRÓO" som alla tävlade i att uttala så korrekt som möjligt. Synd att jojje stack hem pga sin trasiga tand. Ronja ledsnade förmodligen och slog helt enkelt ut den på honom. Deras gruff hade varit roligt att följa vidare. Martina får gärna pysa för min del. Hon är så uppenbart inte där för att vinna utan hittade blixtsnabbt sin plats som mamma till allihopa. Nu har hon gjort sitt tycker jag. Ut.

Tim har växt på mig. Lillgammal gubbe som ibland verkar stendum och ibland smartast där. Rolig med sina halva uttryck och stakningar. Låter helt behandlingskadad med sin acceptans, gruppövningar och sävliga ton. Suget efter sprit smäller högst av allas på farmen. Ser inget vidare ut när man arbetar som ung

BAJEN är också go men hade strypt honom om jag var där och sett hans maskande. Tyckte de börjar ta lite på kaggen hans efter allt jobbande också!

Anna och Ronjas mor och dotterrelation i färs-scenen från köket är väldigt gullig. Anna själaglad när hon berömmer sin lilla Ronja, samt Ronjas förmåga att se relationen och låta Anna gotta sig i det. Även när R fick solhatten när Anna åkte ut, då kom det allt en liten tår här också.. Väldigt gulligt!

Magnus fortfarande min favorit. Levin också. Ronja har halkat ner lite pga allt BÖL.

SAMT varför får Wincent en stroke varje gång han försöker uttala ordet "förstås"?
Sätt han på talkurs NU annars kommer jag få en stroke snart..

Och en sista grej. Livsviktig att återupprepa flertalet gånger i varje avsnitt:
2024-02-22, 20:54
Medlem
picapicans avatar
Hur kan maten/belöningen vara så varm när Wincent kör dit den med traktorn? Kallnar den inte på vägen?
2024-02-22, 20:55
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux

Intressant.

Tror absolut det är Corre. Man kan nästan tro Maxine blir grovt huggen i ryggen av någon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in