2024-02-21, 21:55
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Den där Levin är inte riktigt hemma, eller har han bara otur när han tänker. Litar inte på Perra när han sade att Cornelia och Maxine egentligen inte spelar med Levin. Det lyckades han vända till att de sade saker bakom hans rygg för att invagga en falsk säkerhet om att de inte är lierade med just Levin. Å andra sidan har karln haft otur i 10 av 11 tävlingar...

Jag hoppas han skäms ordentligt nu när han ser programmet, tycker han hanterar sina förluster o sociala utbyten som en riktig jävla kärring, varför skulle den här fjanten få en chans till? Hoppas jennifwr tar han
2024-02-21, 22:15
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Jag hoppas han skäms ordentligt nu när han ser programmet, tycker han hanterar sina förluster o sociala utbyten som en riktig jävla kärring, varför skulle den här fjanten få en chans till? Hoppas jennifwr tar han

Tror han hasplade ur sig tidigare under säsongen att han lärt sig av sina misstag. Men, icke! Han är otroligt naiv och vill tro det bästa om folk. Det är iofs beundransvärt, för karln är snäll som en påse osaltade jordnötter. Han blir bokstavligen uppäten utav övriga deltagare. Att han sen försöker tvinga sig på att sova bredvid Maxine - det känns som en högst infantil önskan. Med det sagt, så kan jag ändå se honom som slutlig vinnare av Farmen. Inte sannolikt och det vore helt bananas, men det vore samtidigt normalt under denna befängda säsong vi hitintills sett.
2024-02-21, 23:06
Medlem
CS128s avatar
Trots sitt riviga och totalt osocial sätt som Dessan var på Torpet så tycker jag allt att hon råkat oförtjänt illa ut den senaste tiden på Farmen: Först detta med yrsel och obehaget och nu detta med Farmens uppretade tupp

Levin var visst den skyldiga till att Tuppens humör drastiskt hade ändrats
2024-02-21, 23:18
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Trots sitt riviga och totalt osocial sätt som Dessan var på Torpet så tycker jag allt att hon råkat oförtjänt illa ut den senaste tiden på Farmen: Först detta med yrsel och obehaget och nu detta med Farmens uppretade tupp

Levin var visst den skyldiga till att Tuppens humör drastiskt hade ändrats
Vad är skillnaden mellan hetsa o plåga? Jag antar att man läsa om d i bondepraktikan 🤐🙈
2024-02-21, 23:21
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Vad är skillnaden mellan hetsa o plåga? Jag antar att man läsa om d i bondepraktikan 🤐🙈

Jag har ingen Bondepraktika att läsa i - har du? Vad har det med mitt inlägg att göra ens? Jag skrev bara vad som hänt och som har visats i avsnittet i dagens Farmen.

Skillnaden kan väl du beskriva om du är intresserad av det. Själv ogillar jag båda sakerna.
2024-02-21, 23:45
Medlem
Dessan har svanktatuering!
Jag blev så kåt så jag grät.
2024-02-22, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Man måste komma ut en bit utanför vassen = flottens plats, för att kunna hugga hål i isen. Nära land är det ju troligtvis bottenfruset!

Haha det är väl bara att gå på isen om isen är så tjock att det är bottenfruset.
2024-02-22, 01:40
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svammelprofeten
Haha det är väl bara att gå på isen om isen är så tjock att det är bottenfruset.

Nu ska du inte vara sån 😅
2024-02-22, 02:06
Medlem
slitenslavs avatar
för några år sedan så var allt griskött fullt av maskar efter bara nån dag i jordkällaren.dålig stil att slakta och sedan kasta köttet. undrar om dom fått kyl/frys. jag hoppas på gubbtrion nu levin per o magnus till final mellis tanten kan få vara med hon åxå.
2024-02-22, 12:05
Medlem
Levin har faktiskt en poäng angående djuren. Tycker inte dom kör en schysst djurhållning.
Hade också tagit första bästa chansen att sticka om jag vore en kossa. Att bli mjölkad först runt 10-11- tiden är fan djurplågeri.

Levin får mer än gärna dela säng ihop med mig!
2024-02-22, 15:00
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Erik var ju militant vegan på den tiden så tror inte han ville se dom äldre plågas? Det var nog djuren han inte ville skulle lida. Tycker det slaktas i onödan på farmen. Någon nämnde att dom hinner inte ens äta upp all kött innan det börjar ruttna. Kan tycka att det känns ovärdigt.

Han har aldrig varit militant vegan, det var en persona han antog i Farmen för att bli intressant och kunna göra sig ett namn.

Har så svårt att förstå argumentet att man ska avstå slakt för att "djuren inte ska lida". Har men en god djurhållning, som t.ex. på Farmen, där grisarna får leva ett lyckligt liv bökandes fritt i ett stort hägn, finns det knappast något lidande.
Visst, själva momentet att fånga in grisen i slaktfållan är stressande för djuret - men den millisekunden det tar att bedöva med bultpistol innebär inget lidande.

Jag är absolut för slakt under ordnade förhållanden.
2024-02-22, 15:24
Medlem
Zingo2s avatar
1 Per
2 Levin
3 Magnus
4 Farmen C
5 Dessan
6 Fredrik för att han är rolig ibland, inget annat.

Övriga kan åka ut såfort som möjligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in