2024-02-20, 04:07
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Berätta hur en hierarki fungerar?

Din Gutta onanipost över Cornelia blev borttagen, skandal!, synd att jag glömde skärmdumpa texten

Han inleder med att få en tupp i halsen när han ska säga sitt primala "ööööhhhh"
https://imgbox.com/zV2qR3Qq
Sexuell aggression, läppen lyder inte och rullas upp över tänderna
https://imgbox.com/aB1R0L5u samt gjorde en Berghagen och rörde gnisslande underkäken
i sidled! som om den vore en skrivmaskin som kommit till slutet av papperet, faktiskt ganska grymt
av tv4 att köra hans vid det här laget mansgrisnylle i repris
https://www.lambiek.net/artists/image/a/avery_tex/avery_tex_wolf.jpg
Och när Cornelius sa "också har jag tråcklat här" så lät hon som Lisa Nilsson, vilket säkert bidrog till
effekten.
Nu skulle vi ha haft en viss användare här för att göra en GIF över munmimiken
Jag tror alla på Farmen fick en tupp i halsen när Cornelia sprang runt i sitt svarta linne med styva bröstvårtor som var nära att peta ut ögonen på folk.
2024-02-20, 04:31
Medlem
SKiTSURs avatar
På tal om denna klubba biffen Max satt o sög på, var inte det sparat sen ”julgodiset” eller liknande. De satt väl o sög på polka godisar också?

Men som flera påpekat med pizzan. Hade jag varit henne hade jag bytt till mig något eller liknande. En slav för en dag? Hade nog flera deltagare ställt upp på.

Och en annan sak jag tycker känns annorlunda. Äts det inte för jäkla mycket i år? Känns som det är de ända de gör. Jag hade velat se lite mer försök att få fisk o sånt men det verkar ju helt onödigt med all mat de har.
2024-02-20, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKiTSUR
På tal om denna klubba biffen Max satt o sög på, var inte det sparat sen ”julgodiset” eller liknande. De satt väl o sög på polka godisar också?

Men som flera påpekat med pizzan. Hade jag varit henne hade jag bytt till mig något eller liknande. En slav för en dag? Hade nog flera deltagare ställt upp på.

Och en annan sak jag tycker känns annorlunda. Äts det inte för jäkla mycket i år? Känns som det är de ända de gör. Jag hade velat se lite mer försök att få fisk o sånt men det verkar ju helt onödigt med all mat de har.

Minns tidigare säsonger när det bara åts potatis, gröt och ägg. Nu är det ett jävla frosseri. Freddie ser dessutom ut som om han har gått upp i vikt? Inte så konstigt iofs för han gör ju inget.
2024-02-20, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Jag tror alla på Farmen fick en tupp i halsen när Cornelia sprang runt i sitt svarta linne med styva bröstvårtor som var nära att peta ut ögonen på folk.

Någon med skärmdump?
2024-02-20, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gant6666
Någon med skärmdump?
Känns som många av oss är överens om vilka vi vill ha i final. För mig gäller Per, Levin, Magnus och Cornelia G. Per för att han verkar vara en trygg och sann människa, duktig och händig dessutom. Levin av ungefär samma skäl, Magnus därför att han verkar vara en go gubbe även om han kanske är lite hal och Cornelia för att hon vuxit för varje avsnitt och lämnat den "överklasstämpel" som jag fördomsfullt hade om henne. Sen håller jag med om att pakten är underhållande, så har det varit varje år. Man älskar liksom att hata vissa, hade alla varit vänner och det varit sol och fågelsång hela tiden hade det blivit jävligt tråkigt att titta på
2024-02-20, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nena2000
Känns som många av oss är överens om vilka vi vill ha i final. För mig gäller Per, Levin, Magnus och Cornelia G. Per för att han verkar vara en trygg och sann människa, duktig och händig dessutom. Levin av ungefär samma skäl, Magnus därför att han verkar vara en go gubbe även om han kanske är lite hal och Cornelia för att hon vuxit för varje avsnitt och lämnat den "överklasstämpel" som jag fördomsfullt hade om henne. Sen håller jag med om att pakten är underhållande, så har det varit varje år. Man älskar liksom att hata vissa, hade alla varit vänner och det varit sol och fågelsång hela tiden hade det blivit jävligt tråkigt att titta på

Magnus håller jag inte alls med om. Han borde ha rykt för länge sedan, är alldeles för inställsam och oärlig. Per och Levin helt ok. Tråkigt att Levin är så godtrogen, jag hoppas att han inte mår dåligt nu efteråt, han gick ju på samma nit igen. Cornelia är väl urtypen för väluppfostrad överklass? Fredde skulle jag antagligen ha hatat att jobba med på Farmen, men det går liksom inte att tycka illa om honom, han har ett fantastiskt underhållningsvärde och är faktiskt ganska rolig.
2024-02-20, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Magnus håller jag inte alls med om. Han borde ha rykt för länge sedan, är alldeles för inställsam och oärlig. Per och Levin helt ok. Tråkigt att Levin är så godtrogen, jag hoppas att han inte mår dåligt nu efteråt, han gick ju på samma nit igen. Cornelia är väl urtypen för väluppfostrad överklass? Fredde skulle jag antagligen ha hatat att jobba med på Farmen, men det går liksom inte att tycka illa om honom, han har ett fantastiskt underhållningsvärde och är faktiskt ganska rolig.

Kan bara hålla med i allt tycker Magnus är sjukt läskig ,inställsam mot alla ,smyger runt och lyssnar. Ronja ser sig som ett offer hela tiden har bölat sig igenom hela programmet hänger Cornelia i hasorna hade aldrig klarat sig utan henne är som ett litet barn blir svartsjuk om C pratar med andra. Måste ha 0 i självförtroende. Trodde C var lite smart hur kan människan ha deltagit i Paradise Hotell inte 1 g utan 2 ggr?
2024-02-20, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Minns tidigare säsonger när det bara åts potatis, gröt och ägg. Nu är det ett jävla frosseri. Freddie ser dessutom ut som om han har gått upp i vikt? Inte så konstigt iofs för han gör ju inget.

Per har berättat på Facebook att han gick ner 25 kg under farmen. Han kan iofs ljuga, men jag uppfattar honom som en ganska ärlig människa.
2024-02-20, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saskatoon9786
Per har berättat på Facebook att han gick ner 25 kg under farmen. Han kan iofs ljuga, men jag uppfattar honom som en ganska ärlig människa.

Absolut! Han arbetade hårt. Så han förbrände nog en hel del. Sen vet man inte hur hans kost såg ut innan han medverkade på farmen.
2024-02-20, 13:35
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Spermahinken Jenniffer bleknar ju mer och mer för varje avsnitt som går, inte lätt att vara tuff när ligan försvinner en efter en..
2024-02-20, 14:01
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Levin är ju helt tafatt. Han är så lättlurad och dum vilket blir hans fall. Otroligt.
Ja, sorgligt att se hur godtrogen Levin är. Man undrar hur många gånger han ska gå på samma nit för att fatta. Kan tänka mig att han blir utnyttjad i vanliga livet också. Har nog haft en rad flickvänner som utnyttjat skiten ur honom, och sedan lämnat när de inte fanns mer att ta.

Gaska upp dig Levin och se igenom alla falska människor som finns. Lär dig säga NEJ till såna, och omge dig med de som är lika genuina som du själv. Du behöver inte de falska. Det är du för bra för.
2024-02-20, 14:06
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Torpethaggan Cornelia är verkligen ett riktigt psykfall.
Slängde dessutom sin halva pizza istället för att dela med sig.
Jävla ego
Hon är psyko på riktigt. Inte ens till sin "bästa vän" Max kunde hon ge den. Tvärtom skrävlade hon om att just Max var den som ville ha den allra mest. Tycker synd om alla hennes tidigare pojkvänner. Finns nog många som farit riktigt illa med henne. Hua.

Det positiva med att hon visar sina rätta färger offentligt på TV, är att dessa killar kan se att det faktiskt inte var dem det var fel på, utan på henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in