2024-02-22, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Domas
Borås, folk är genuint korkade i hela staden. De har dessutom mindervärdeskomplex p.g.a. Göteborg.

Totalt onödig stad, den är dessutom jävligt ful. Så ja, korkad, ful stad, där folk är så dumma så de faktiskt tror på allvar att de har någonting som kan mäta sig med Göteborg.

Jag har ingenting emot småstäder som har en vanlig jargong men när det kommer till Borås ändrar man sig snabbt. Har inte träffat en enda boråsare i mitt liv som inte varit korkad faktiskt. Så bra jobbat borås.

Det där lät som en exakt beskrivning av Kalmar också
Citera
2024-02-22, 16:38
Medlem
Det mesta i Norrland är genuint deppigt. Född i Norrland så jag vet.

Norrköping har jag ingen aning om men de pratar fulast i Sverige, jämte Kalmar, och verkar vara sådär dumkorkade som bara vissa städers invånare kan va. Nån som vet mer? Har väl varit mycket gäng, våld och knark där också? I Norrköping alltså.
Citera
2024-02-22, 16:51
Medlem
DonaldBidens avatar
Stockholm vinner nog med tanke på sin storlek.
Kommer hamna långt under vatten inom några år och bli ett modernt Atlantis. Väldigt dålig framförhållning att placera huvudstaden på kusten!
Citera
2024-02-22, 17:08
Medlem
Legolennarts avatar
Hela Eskilstuna centrum har förvandlats om till en förlängning av arbetsförmedlingen, finns inga butiker kvar knappt och är bara araber och somalier som stryker omkring planlöst. Finns ingen svensk som rör sig där längre, all handel har flyttats ut till Tuna-Park i utkanten av stan.
Citera
2024-02-22, 17:15
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Håller med, Malmö har problem men Malmö är 1000x bättre än vad flashbackare tror. Delar av Malmö är otroligt fint och utan kriminalitet. Sen att Malmö snor pengar från resten av landet är sant. Men hade de rika grannkommunerna betalt så hade Malmö gått med plus.

Många svenskar verkar vilja att det går dåligt för Malmö, hade Malmö gått bra så hade de blivit sura.
Ja, jag vill att Malmö ska gå dåligt, jag önskar all olycka på konstinstallationen som kallas stad. Ärligt så hade jag öppnat en flaska champagne om ryssen invaderade och inledde med att atombomba sveriges berlin rakt ut ur historien tillsammans med varenda kulturarbetare och lösdrivande sosse. Därefter hade man kunnat försöka sig på att programmera ett datavirus som raderade allt och alla som har med Malmö att göra. Förhoppningsvis så tar det bara typ tio år innan varje fråga om vad det stora grustaget i sädra sverige var för något besvaras med "jag har ingen aning vadå är du sosse eller???? tjäna dina egna pengar parasitjävel".
Citera
2024-02-22, 17:26
Medlem
Borlänge är väl rätt skabbigt.

Proppfullt av somalier, Dalarnas Rinkeby. Det är bara betong, industri och butiker och ligger inte ens geografiskt vackert till. Långt från det riktiga Dalarna och långt från något vettigt ställe alls faktiskt, förutom Falun. Just att det ligger så nära Falun ligger dessutom Borlänge i fatet då kontrasten gör misären extra påtaglig.

Annars är Filipstads kommun ett annat bottennapp med Lesjöfors som krona på verket.
Citera
2024-02-22, 17:32
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Ja, jag vill att Malmö ska gå dåligt, jag önskar all olycka på konstinstallationen som kallas stad. Ärligt så hade jag öppnat en flaska champagne om ryssen invaderade och inledde med att atombomba sveriges berlin rakt ut ur historien tillsammans med varenda kulturarbetare och lösdrivande sosse. Därefter hade man kunnat försöka sig på att programmera ett datavirus som raderade allt och alla som har med Malmö att göra. Förhoppningsvis så tar det bara typ tio år innan varje fråga om vad det stora grustaget i sädra sverige var för något besvaras med "jag har ingen aning vadå är du sosse eller???? tjäna dina egna pengar parasitjävel".

Du verkar mentalt sjuk. Hur mycket pengar har staten sugit ur Skåne i 400 år? Har du tänkt på det? Stockholm är byggt genom utsugandet och ockupation av resten av landet. Sen har Stockholm varit den största drivkraften till PK och massinvandring. När stockholmare betalar statlig skatt går det till att betala er själva. När skåningar betalar statlig skatt går det direkt till Stockholm.
Senast redigerad av sxephil 2024-02-22 kl. 17:40.
Citera
2024-02-22, 17:43
Medlem
Det känns som en titel som typ Södertälje, Borlänge och Eskilstuna slåss om. I grunden misärstäder som dessutom blivit gravt blattifierade.

För övrigt rent skrattretande när Stockholm, Göteborg och Malmö nämns i det här sammanhanget.
Senast redigerad av FritiofPiraten 2024-02-22 kl. 17:46.
Citera
2024-02-22, 17:48
Medlem
Alla städer. Därför jag bor i skogen nu för tiden! Orkar inte se misären och bedrövelsen längre! Efter 20+ i en lägenhet i stan så fick jag nog av skrik och folk överallt som inte kan bete sig.
Citera
2024-02-22, 17:52
Medlem
sv3rigegatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Eskilstuna måste isf toppa listan. Kriminella bilförsäljningsgäng styr staden.

Har aldrig varit där men blev nyfiken, så jag hittade ett Youtube klipp och det första jag ser är en neger https://www.youtube.com/watch?v=vst8ZfvxP_0 En minute senare, två somalier i burka, fy fan

Det blir väl enklare att fråga, vilka är Sveriges mest svenska städer. När jag läser den frågan igen så kan jag inte sluta tänka på hur jävla bissart situationen är.
Senast redigerad av sv3rigegatis 2024-02-22 kl. 17:54. Anledning: typo
Citera
2024-02-22, 17:54
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Du verkar mentalt sjuk. Hur mycket pengar har staten sugit ur Skåne i 400 år? Har du tänkt på det? Stockholm är byggt genom utsugandet och ockupation av resten av landet. Sen har Stockholm varit den största drivkraften till PK och massinvandring. När stockholmare betalar statlig skatt går det till att betala er själva. När skåningar betalar statlig skatt går det direkt till Stockholm.
Utsugandet? Av vadå exakt? Någon hektar vetefält eller vad mensr du? 5 miljarder i nettominus/år så länge jag kan minnas. Och vad fan får vi för det? Ett gäng dryga fittor som lever av samma arbetarklass man älskar att sabotera och snylta på och sedan är man lite häftig med radikalfeministisk poesiläsning och veganfika och kallar det för framtidens hållbarhetsarbete och lyfter miljonbelopp och är fortfarande sur och vresig för att samhället inte ger tillräckligt.

Ärligt, atombomber utan förvarning NU tack. Ni är så jävla värdelösa att man nästan hade velat att ni skulle kunna se resultatet på fem års sikt, fatta vad vi hade kunnat göra istället för att hålla era "asså fett medvetna rapkarriärer med tie in veganskt skomärke" under armarna?
Citera
2024-02-22, 17:59
Medlem
Borlänge, Flen, Grums, Filipstad, Ludvika, Katrineholm och Grängesberg är mina val. Av större städer så anser jag Södertälje, Eskilstuna och Borås.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in