2024-02-22, 14:36
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Stockholm, är ju till 90% muslimer och somalier.
Citera
2024-02-22, 14:44
Medlem
outback4s avatar
Helsingborg. En gång i tiden var det angenämt strosa runt i "sundets pärla". Inte numera. Blattar precis över allt. Dom tar över krogar, butiker, restauranger, parkerna.
Knutpunkten är som Bagdad. Det bästa med stan är färjan över till Helsingör.
Citera
2024-02-22, 14:49
Medlem
Handlar det om hur politeikerna sköter sig så får nog mitt inlägg vara Vänersborg,

Där politikerna har dömts för olaga stöd, man har godkänt bygglov på grannens tomt utan godkännande från tomtägare etc. etc.

Sen är väl komunen rätt trevlig att bo i med närheten till vänern etc. men med några av sverige sämsta politiker.
Citera
2024-02-22, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHans
Denna lilla dikt kommer att få utökad spridning till två kontinenter när väl Orban väl fått tummen ur....

" Det finns en plats på Jorden
där Solen aldrig ler.
Den platsen platsen heter Boden,
dit vill jag aldrig mer. "

Enligt flera från Stockholm som gjort lumpen på ett annat ställe fanns det flera varianter av denna om exakt vad Försvarsmakten hade köpt.

Ö som Gud glömde,
djävulen inte ville ha,
försvaret köpte.

Och fortsättningen på dikten då?

När skall den dagen komma?
När skall den dagen gry?
Då jag får vända ryggen till denna negerby.

Åtminstone så som vi fick lära oss dikten om en annan stad.
Citera
2024-02-22, 14:56
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo230
Allt är relativt , men absolut, håller med om att det är i minsta laget. Det var så att det var den platsen som kom upp i huvudet när frågan ställdes här.

Håller dock med dig i övrigt, Åstorp är ett riktigt rövarställe. Tannalösa knarkare,zigenare, och annat löst folk.
Citera
2024-02-22, 14:59
Moderator
Meijis avatar
Rubrik förtydligad.

Utgången rubrik: Vilka är Sveriges värsta städer?

/Moderator
Citera
2024-02-22, 15:07
Medlem
VillBaraChillas avatar
Borås.
Citera
2024-02-22, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Förstår inte alls varför Malmö hamnar i denna lista, visst det finns stora och nedgångna områden i staden men också stora fina villaområden

Det hjälps inte när sossarna i staden initierar att MENA-befolkningen ska sättas till exempel i Limhamn, ett projekt vilket redan har sjösatts.
Citera
2024-02-22, 15:43
Medlem
Markus.Stahlinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Sverige är bortom helt förlorat. Det framgår tydligt i den här tråden.

Den i särklass största och kanske den enda anledningen till det är massinvandringen från tredje världen, primärt från muslimska länder.

Folk försöker verkligen få det till att det skulle bero på andra saker. Men orsakssambandet är svårt att vifta bort.

Att inte fler klarar att göra den konsekvensanalysen är det mest skrämmande. Folk verkar knappt bry sig. De sover.

Men med allt i åtanke så finns det vara en sak att göra. Avlägsna dem från landet. I princip alla. Om det är möjligt? Självklart om det finns en vilja. Om den kommer vet jag inte, men det spelar ingen roll. Det är den enda lösningen.

Så bra sagt!
Du satte verkligen pränt på mina egna tankar. Fruktansvärt sorgligt med alla syltryggar till hanrejer som ska försvara Malmö för att orcherna inte tagit över hela staden.
Cope som kidsen säger!
Citera
2024-02-22, 15:43
Medlem
IceEyess avatar
Urvalet är stort, men utan inbördes ordning:

Göteborg - Invånarna blev överkörda av lokalpolitikerna angående införandet av trängselskatt. Inkluderar man cirkusen kring Västlänken, samt att kommunen aktivt verkar att skydda illegala migranter så är Göteborg onekligen en potentiell vinnare.

Malmö - Gravt sargad ekonomi, hög kriminalitet och utbredd antisemitism rakt inför ögonen på likgiltiga makthavare.

Stockholm - Har degenererats till Sveriges motsvarighet till Chicago med skottlossningar, sprängattentat osv. som saknar motstycke. I övrigt? Karolinska, feministisk snöröjning, trängselskatt osv.
Citera
2024-02-22, 15:56
Medlem
Jag bodde i Eskilstuna i 24 år, kommer aldrig någonsin att flytta tillbaka. Mina bröder känner likadant, de insåg hur hemsk den staden var först när de flyttade därifrån.

De må ha piffat upp det största torget (Fristadstorget), men det finns fortfarande ~10 områden som jag aldrig skulle vistas i, Årby, Skiftinge, Fröslunda, Nyfors, Lagersberg, Grangärdet, mfl. Går man där som vit så riskerar man att bli rånad mitt på dagen. Vidare så var det en ung kille som blev avrättad på parkeringen för min gamla gymnasieskola, bara ett stenkast från ett dagis.
Citera
2024-02-22, 16:18
Medlem
solstrålars avatar
Eskilstuna måste isf toppa listan. Kriminella bilförsäljningsgäng styr staden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in