Citat:
Ursprungligen postat av
Snyggast.i.Speedo
Putins mord på Navalny är tecken på svaghet och rädsla. Storköp av iranska missiler och T-55 samt MT-LB vid fronten är ju ingen styrkedemonstration utan tecken på ren desperation. Jag tror att Putin är livrädd och pressad. Folket i Pentagon måste nog slita av sig håret när man är på väg att få ryssen på knä så skapar Trump och en liten grupp anti-amerikanska republikaner påhejade av Fox news kaos i landet inför presidentvalet.
Ja, jag trodde
aldrig att de vi ser/upplever just nu, med 100 % republikanskt obstruerande i saken. Detta då emot Ryssland.
Aldrig !
Paketet skulle ha varit färdigt i mitten utav dec, nu är det bara dryga veckan till mars. Då måste man säga som det är : Rent obstruerande. Man ger ju blaffen även i mexico-gränsen..,för Biden har ju gått långt till att blidka i denna fråga, sen blev den inte så viktigt...helt plötsligt.
Trist är det, i europa har ju länder faktiskt börjat gå ifrån att ha "vaknat".., till att "agera". Långt ifrån alla länder tills nu.., men för de som "vaknat".., så de tänker inte gå och sova igen.
Men för stunden är jag pessimistisk, tre månader utan jänkarnas stöd..., det är mycket illa !