2024-02-21, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Hur fungerar det att få ut tjänstepensionen när man försökt våldta barn och sexchattat med barn i flera år som kapten?

Haha. Varför skulle det påverkas…? Vore ju fullständigt orimligt.
Citera
2024-02-21, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Om man väljer att stanna hos en pedofil, oavsett tydligen enligt dig jättebesvärlig husvagnsuppdelning, då är man medpedofil. En möjliggörare. En enabler. Då godkänner man pedofilens gärningar.

Jo det håller jag med dig om faktiskt. Jag skulle aldrig stanna hos ett sådant vider. Men syftet med mitt inlägg var att utomstående inte kan sätta sig in i hur anhöriga hanterar situationen. Och ibland läser man ifrågasättanden här kring att frun stannat hos gäddan redan några dagar efter publicering. Ingen vet vad som händer innanför väggarna hos en gädda och det kan nog ta några dagar att smälta och ta in vad som hänt för den stackars frun. En separation kan ju ske raskt, men skilsmässa tar sex månader om minderåriga barn finns med i bilden. Hur i helvete förklarar man för sina barn vad pappa gjort? 🥶 Hursomhelst….grymt synd om anhöriga. Vilken pärs!!
Citera
2024-02-21, 18:23
Medlem
vitalsignss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
Jag ser bara dollartecken på dessa gäddor med fallhöjd. Som t ex han kaptenen.
Fan man hade ju kunnat ta alla deras besparingar, få dom att sälja huset osv.
Och köpa bitcoins för allt och föra över till MIG.

Och sen när gäddan tror att allt är över, ja då fortsätter man utpressa.
Och till sluta av med hänger man ut han ändå. Muhahaha.

Kommendörkaptenen skulle ge fullkomligt fan i eventuella utpressningsförsök. Sin medverkan i dumpen ser han möjligtvis som en smula irriterande. Hans gamla polare har han säkert kvar. Kaptenen däremot...fyfan...
Citera
2024-02-21, 20:14
Medlem
BavarianBeetles avatar
Söker en gädda som jag inte lyckas hitta. Det är en pappa (tror att han har en blå eller grön jacka) som går och sätter sig på en parkbänk, ställer sig upp, sätter sig igen osv. Han har extrem ångest för sin familj, grimaserar mycket och börjar nästan gråta. Jag tror att klippet är 10-15 min långt. Nån som känner igen?
Citera
2024-02-21, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BavarianBeetle
Söker en gädda som jag inte lyckas hitta. Det är en pappa (tror att han har en blå eller grön jacka) som går och sätter sig på en parkbänk, ställer sig upp, sätter sig igen osv. Han har extrem ångest för sin familj, grimaserar mycket och börjar nästan gråta. Jag tror att klippet är 10-15 min långt. Nån som känner igen?

Är det Hank från Sundsvall?
Citera
2024-02-21, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Knäpptyst från partiledningen.

"Varför du ska rösta på Centerpartiet enligt Leif Andersson"

Facebook, Centerpartiet i Arvidsjaur, 2 september 2014 (Bortplockat)

Nej, de gick omedelbart ut på Facebook och tog avstånd samt meddelande att han inte är kvar.
Citera
2024-02-21, 20:42
Medlem
Citat:
292
Citera
2024-02-21, 20:45
Medlem
Luderlappens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Androider
Letar också efter det klippet. Borttaget?

Dumpen.se, klicka på förstoringsglaset, skriv Hank i sökrutan så kommer Hank-Sundsvall fram, svår ångest personifierad
Citera
2024-02-21, 20:53
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Jag tänker ofta på att gäddan måste ha erektion i ögonblicket då han konfronteras. Undrar hur snabbt den lägger sig?

Svaret finns i Mr X konfrontationen. Han sitter ju och kör runkeball där i bilen när Sara kommer fram.
Erektionen lade sig väldigt fort.
Citera
2024-02-21, 20:53
Medlem
hetabengts avatar
Citat:

https://dumpen.se/2021/12/22/mannen-som-kom-tillbaka-napp-igen/

eller :

https://dumpen.se/2022/02/09/kurragomma-med-vinglige-oliver-napp-igen/
Citera
2024-02-21, 21:20
Medlem
Ny gädda #376

https://dumpen.se/2024/02/21/putte-chattar-med-barn-napp-376-goteborg/
Citera
2024-02-21, 21:32
Medlem
Bandoliers avatar
# 376

Jag önskar att Sara alltid upplyste gäddorna om att de kommer att bli uthängda.
Det är oftast då poletten trillar ner och ångesten blir påtaglig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in