Om man väljer att stanna hos en pedofil, oavsett tydligen enligt dig jättebesvärlig husvagnsuppdelning, då är man medpedofil. En möjliggörare. En enabler. Då godkänner man pedofilens gärningar.
Jo det håller jag med dig om faktiskt. Jag skulle aldrig stanna hos ett sådant vider. Men syftet med mitt inlägg var att utomstående inte kan sätta sig in i hur anhöriga hanterar situationen. Och ibland läser man ifrågasättanden här kring att frun stannat hos gäddan redan några dagar efter publicering. Ingen vet vad som händer innanför väggarna hos en gädda och det kan nog ta några dagar att smälta och ta in vad som hänt för den stackars frun. En separation kan ju ske raskt, men skilsmässa tar sex månader om minderåriga barn finns med i bilden. Hur i helvete förklarar man för sina barn vad pappa gjort? 🥶 Hursomhelst….grymt synd om anhöriga. Vilken pärs!!
Jag ser bara dollartecken på dessa gäddor med fallhöjd. Som t ex han kaptenen.
Fan man hade ju kunnat ta alla deras besparingar, få dom att sälja huset osv.
Och köpa bitcoins för allt och föra över till MIG.
Och sen när gäddan tror att allt är över, ja då fortsätter man utpressa.
Och till sluta av med hänger man ut han ändå. Muhahaha.
Kommendörkaptenen skulle ge fullkomligt fan i eventuella utpressningsförsök. Sin medverkan i dumpen ser han möjligtvis som en smula irriterande. Hans gamla polare har han säkert kvar. Kaptenen däremot...fyfan...
Söker en gädda som jag inte lyckas hitta. Det är en pappa (tror att han har en blå eller grön jacka) som går och sätter sig på en parkbänk, ställer sig upp, sätter sig igen osv. Han har extrem ångest för sin familj, grimaserar mycket och börjar nästan gråta. Jag tror att klippet är 10-15 min långt. Nån som känner igen?
Söker en gädda som jag inte lyckas hitta. Det är en pappa (tror att han har en blå eller grön jacka) som går och sätter sig på en parkbänk, ställer sig upp, sätter sig igen osv. Han har extrem ångest för sin familj, grimaserar mycket och börjar nästan gråta. Jag tror att klippet är 10-15 min långt. Nån som känner igen?