2024-02-21, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Jag tänker ofta på att gäddan måste ha erektion i ögonblicket då han konfronteras. Undrar hur snabbt den lägger sig?

Försök tänka mer ofta på annat.

Skämt åsido, tiden mellan att #375 blir ertappad fram tills dess att han vänder sig om o blottar sin ku..buk, helt ställd mot väggen utan möjlighet till exit och kliver in i konversationen på allvar - dvs just de tiotalet sekunder han vandrar runt i en åtta - skulle man velat läsa av med en hel mängd elektroder.

Blodströmning, EKG, hjärn- och nervaktivitet, andningsfrekvens, syreupptagning, osv. Detta antiklimax han genomlever under dessa få men långa sekunder där hela hans liv som han känner till det tar slut i en enda punch-knockout, måste bildligt talat skapat en ångestsmärta som var instrumentellt mätbar och avläsbar.

Även om man nu tänder på åldersskillnad, varför i hela Holmsund inriktar man sig inte på någon som är blott några få år äldre? 18 år..fem år bort bara men skulle förvisso ändå betraktats som osmakligt inom hans sociala o yrkesmässiga nätverk. Men ändå alldeles lagligt!

Hur....kan man vara redo att skjuta bort allt man äger o har för att få stoppa korven i såsen hos ett 13-årigt barn? Det är ju helt obegripligt! I synnerhet i fråga om en person som sitter i nån sorts familjenämnd, som är ett politiskt partis ansikte utåt och dessutom innehar kaptenspondus inom det militära även om han mer påminner om en papperskrigande Jan Scherman till utseende o pondus. Men ändå..

Om man nu har en större hjärna i kuken än i hålrummet där ovan, måste man ju vara klassificerad som hjärndöd och då går det väl säkert an att vara politiker. Men inom de resterande områden han drog in arvoden o lön bör det väl finnas relativt högt uppsatta kriterier för att man ska kunna anses som lämplig kandidat. Eller?
Citera
2024-02-21, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
https://samnytt.se/lokal-c-topp-sokte-sex-med-barn-tvingas-lamna-partiet

Tydligen är #375 även nämndeman. Jisses!

Leif Andersson företräder Centerpartiet i Arvidsjaur. Han är partiets lokale gruppledare, sitter i kommunstyrelsen, i styrelsen för ett kommunalt bolag samt är nämndeman i en domstol.
Citera
2024-02-21, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amig0
Gädda #375 har bott i samma adress med sin fru i över 35 år.
De var unga 26 och 25 år gamla när det flyttade in deras hus i maj 1988.
Nu är det bara att lämna allt. Packa herrgårdsvagnen och ge Teslan till frugan för batteriet räcker inte dit vart han ska hen.
Man skulle tro att en militär av denna rang hade studerat riskanalys nån gång.

Gädda #375
Märkligt att frun inte har slängt ut gäddan för länge sedan. 10 år på kik! Gotlands-semester 2014 med en annan donna från Storuman (som han så kärleksfullt håller armen om, #26776)
Men frugan kanske också inbillar sig att att äcklet är "djupt ångerfull & tacksamt tar emot hjälp efter att fått klart för sig att detta är en sjukdom, likväl som alkoholism och spelberoende"

Nä, denna gädda är en riktigt ful fisk!
Citera
2024-02-21, 10:27
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Är det sant att gädda 375 stuckit till Thailand?

Det va min tanke när jag såg honom på dumpen. Även om fallet va hårt här så är han 61 åt och har säkert ett hyffsat sparande.

Det är såklart tufft att bryta med familj osv osv MEN han kan ju lätt starta ett nytt liv i Thailand och trösta sig med unga tjejer när ångesten blir för svår.
Citera
2024-02-21, 10:33
Medlem
Kan nog vara så att nästa publicering dröjer nu när #375 får sån enorm uppmärksamhet i media. Dumpen vill nog kräma ut allt de kan ur detta tänker jag!
Citera
2024-02-21, 10:41
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktarian76
Kan nog vara så att nästa publicering dröjer nu när #375 får sån enorm uppmärksamhet i media. Dumpen vill nog kräma ut allt de kan ur detta tänker jag!

Japp, kan nog vara smart av Dumpen. Alla som läser media går in på hemsidan för att se vem 375 är. Tror på besöksrekord denna månaden för hemsidan. Inte otippat i vart fall.
Citera
2024-02-21, 10:42
Medlem
timpanis avatar
"Det kommer att gå åt helvete med frugan" har ju blivit ett klassiskt gäddcitat.

Borde inte Centerkaptenens "Min fru kommer döda mig" bli lika ikoniskt?
Citera
2024-02-21, 10:47
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
Nån som vet vad för "IT" Hallickgäddan #371 jobbade med? Det är ju ganska brett...
COO (operativ chef) på ett it-bolag. Rebus: det engelska ordet för "höfter" punkt com
Citera
2024-02-21, 11:24
Medlem
Chozos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
"Det kommer att gå åt helvete med frugan" har ju blivit ett klassiskt gäddcitat.

Borde inte Centerkaptenens "Min fru kommer döda mig" bli lika ikoniskt?
Nja, det roliga med "det kommer gå åt helvete med frugan" är ju att han säger det så många gånger.
Citera
2024-02-21, 11:39
Medlem
Sniper3Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
"Leif Andersson skriver i ett mejl till P4 Norrbotten att han är ”djupt ångerfull och tacksamt tar emot hjälp efter att ha fått klart för sig att detta är en sjukdom, likväl som alkoholism och spelberoende”."

Fy fan vilket dåligt försök till damage control.

Han är inte ett dugg SJUK. Han är kåt. På icke byxmyndiga småtjejer.
Kompanistryk hjälper mot sånt. Det borde officeraren veta om.

Annars får han gärna ta inspiration av Pappa Stor.

Vafan! Snacka om dålig ursäkt. Jag är alkoholist själv, slutat med alkohol helt, saknar det dock.
Testa att gnälla om "sjukdom" om du torskar för en rattfylla, ungefär lika patetiskt.
Alkoholism må vara en sjukdom men pedofili är en psykisk störning - bota det om du kan.
Senast redigerad av Sniper3D 2024-02-21 kl. 11:42.
Citera
2024-02-21, 11:41
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
Det va min tanke när jag såg honom på dumpen. Även om fallet va hårt här så är han 61 åt och har säkert ett hyffsat sparande.

Det är såklart tufft att bryta med familj osv osv MEN han kan ju lätt starta ett nytt liv i Thailand och trösta sig med unga tjejer när ångesten blir för svår.
Han har iaf inte stuckit till Thailand. Tror det var #371.
Citera
2024-02-21, 11:44
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mortill2
Väljer man som anhörig att stanna så är det ett fritt val, inget som ska dömas av andra.

Om man väljer att stanna hos en pedofil, oavsett tydligen enligt dig jättebesvärlig husvagnsuppdelning, då är man medpedofil. En möjliggörare. En enabler. Då godkänner man pedofilens gärningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in