2024-02-20, 21:25
Medlem
Gud så hon sitter o hetsäter popcorn o säger hon inte har någon aptit😅
2024-02-20, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Nu dyker det upp nya stjärnor som jag aldrig sett tidigare. Disciplinerad - antivaxxare som blev kränkt av att placeras i Salbergas bunker, samt Bettsy - en antivaxxare som låter som en exmissbrukare, För Allas Bästa - generellt virrigt intryck.
Jag tror att det var diciplinerad som var inne i Marlenes live och pratade om hur man kan söka upp socialsekreterares adresser och ställa dom till svars och hen uttryckte även hot om när hen skulle ta sitt liv och då ta med sig någon av de som utsatt mammor för allt detta. En galning helt enkelt.

Jag må svaja lite i hur jag röstar men ”för allas bästa” kommer då aldrig få min röst 😂
2024-02-20, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
att marlen inte satsar på konsten, otroligt duktig!!
ja faktiskt..riktigt duktig
2024-02-20, 21:41
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Jo de har träffats regelbundet , soc har betalat för hotell för de båda när de träffats och dottern har varit med på demonstrationer med mamman så hon kanske är placerad i trakten av stockholm.
Jaha! Det har inte låtit så på hennes lives men jag har inte tittat på jättemånga.
Jag har förstått det som att dottern är på nån slags internatskola?
2024-02-20, 21:44
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Är det samma parti som Malin var/varit engagerad i? Som var i blåsväder för att flera medlemmar var med i någon konspirationsrörelse? Ny framtid, tror jag de heter
Oj det har jag inte hört om!
Näe jag tror hennes parti heter Familjens frihet.
Nu ska ju M@lin ha grundat en församling var det någon som sa, hade varit intressant att se deras möten. 😬
2024-02-20, 21:55
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D33mon
Helt enig. Hon är totalt rubbad och skulle behöva medicineras ner totalt och förmodligen sitta inlåst en bra tid
Har du sett senaste videon hon lagt ut där hon rullar med sitt huvud, den va fan creepy med tanke på hur skev i huvudet hon är.
2024-02-20, 22:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Jag tror att det var diciplinerad som var inne i Marlenes live och pratade om hur man kan söka upp socialsekreterares adresser och ställa dom till svars och hen uttryckte även hot om när hen skulle ta sitt liv och då ta med sig någon av de som utsatt mammor för allt detta. En galning helt enkelt.

Ja. Han lät som ett skolboksexempel av en person som varken är integrerad eller assimilerad.
2024-02-20, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Jaha! Det har inte låtit så på hennes lives men jag har inte tittat på jättemånga.
Jag har förstått det som att dottern är på nån slags internatskola?
Ja , något sådant ställe bor dottern på tror jag och långt från där mamman bor eftersom de vid umgänge bor på hotell som soc. betalar
2024-02-21, 07:20
Medlem
Såg precis att lejonmamma tagit bort mig som följare. Jag har inte kommenterat nått så hon har kanske gått igenom sina följare där och tagit bort de som hon tror jobbar för soc. Känns som hon blir mer och mer paranoid för varje dag som går. Såg även att hennes konto är privat nu och det var det väl inte förut
2024-02-21, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Såg precis att lejonmamma tagit bort mig som följare. Jag har inte kommenterat nått så hon har kanske gått igenom sina följare där och tagit bort de som hon tror jobbar för soc. Känns som hon blir mer och mer paranoid för varje dag som går. Såg även att hennes konto är privat nu och det var det väl inte förut
jag ser som vanligt
2024-02-21, 07:44
Medlem
Hmm märkligt. Men tiktok kan väl vara lite så ibland också att de tar bort följare 🤔

Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
jag ser som vanligt
2024-02-21, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Hmm märkligt. Men tiktok kan väl vara lite så ibland också att de tar bort följare 🤔

Nytt konto som gäller

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in