2024-02-12, 16:11
  #4945
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon tycker ju att hon jobbar när hon hela dagar ringer runt eller gör sina oändliga mängder överklagande på det hon skickat in .
Nu skulle hon vilja ställa ut sina tavlor på galleri i stockholm problemet är ju bara att det är så dyrt att åka till ett galleri eftersom hon måste ta taxi med tavlorna , går också bra med Zorn museet om det kniper .

Jag har sällan skådat en sä energikrävande person. Hon är så jobbig och trög så man tycker synd om alla som kommer i kontakt med dem
2024-02-12, 16:14
  #4946
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
På henne verkar det som att hon kommer åka till Brasilien snart, för vilka pengar då?
Hon klagade på att det skulle kosta 900 att försöka få rätt till att träffa sonen nåt iaf för hon har inte råd med det.
Hon ville inte åka till Rättspsyk för hon hade inte råd men tråkigt för henne så är det rätten som betalar biljetterna så åka fick hon ju.
Så hur ska hon ha råd att åka till Brasilien? Har hon ens råd att åka till flygplatsen?
Nu har hon tagit nåt abbonemang dör hon kan göra CV för jobbsök kostade visst men det kom först fram efter, har skrivit till dom att avbryta abonnemanget annars polisanmälan
2024-02-12, 16:15
  #4947
Medlem
Nu är Marlene upprörd att socialtjänsten lyssnar på hennes femåriga son och inte henne som talar tre språk.
2024-02-12, 16:15
  #4948
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
På henne verkar det som att hon kommer åka till Brasilien snart, för vilka pengar då?
Hon klagade på att det skulle kosta 900 att försöka få rätt till att träffa sonen nåt iaf för hon har inte råd med det.
Hon ville inte åka till Rättspsyk för hon hade inte råd men tråkigt för henne så är det rätten som betalar biljetterna så åka fick hon ju.
Så hur ska hon ha råd att åka till Brasilien? Har hon ens råd att åka till flygplatsen?

min analys oxå
2024-02-12, 16:17
  #4949
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Nu har hon tagit nåt abbonemang dör hon kan göra CV för jobbsök kostade visst men det kom först fram efter, har skrivit till dom att avbryta abonnemanget annars polisanmälan
Varför hon inte använder någon av de gratismallar som finns på Afs hemsida är väldigt oklart , finns ju dessutom mängder med mallar lite överallt där man bara fyller i sina egna uppgifter .
2024-02-12, 16:29
  #4950
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Varför hon inte använder någon av de gratismallar som finns på Afs hemsida är väldigt oklart , finns ju dessutom mängder med mallar lite överallt där man bara fyller i sina egna uppgifter .

2024-02-12, 16:33
  #4951
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Varför hon inte använder någon av de gratismallar som finns på Afs hemsida är väldigt oklart , finns ju dessutom mängder med mallar lite överallt där man bara fyller i sina egna uppgifter .

Hon är ju nu varken särskilt smart eller rationell.
2024-02-12, 16:38
  #4952
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Hon är ju nu varken särskilt smart eller rationell.

hon planerat morgondagen..ska ringa justitiekanslern o massa överklaganden
2024-02-12, 16:41
  #4953
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Hon är ju nu varken särskilt smart eller rationell.
Hon behöver ju knappast ha ett cv som sticker ut om hon ska söka jobb som chaufför eller inom barnomsorgen , hemtjänst eller jobb som inte kräver en massa utbildning .
Går ju dessuton som hon fått besked om från soc. att få hjälp med cv på typ jobbcenter
2024-02-12, 16:44
  #4954
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon behöver ju knappast ha ett cv som sticker ut om hon ska söka jobb som chaufför eller inom barnomsorgen , hemtjänst eller jobb som inte kräver en massa utbildning .
Går ju dessuton som hon fått besked om från soc. att få hjälp med cv på typ jobbcenter

På tal om det så känns det inte bra att hon har körkort öht. Kan man orosanmäla till vägverket eller nåt? Hon är ju psykotisk utan tvekan.
2024-02-12, 16:57
  #4955
Medlem
det borde läkaren ta hand om på Helix
2024-02-12, 17:05
  #4956
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
På tal om det så känns det inte bra att hon har körkort öht. Kan man orosanmäla till vägverket eller nåt? Hon är ju psykotisk utan tvekan.

Ska göras per automatik från sjukvården, inte minst psykiatrin där hon verkar ha kontakt. Fast det är klart, de kan så klart missa.

Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Nej tyvärr bryr hon sig inte ett skit om andra, det är många som fått skit från henne om de säger att de lyckats överklaga nåt eller fått tillbaka vårdnaden osv, ofta säger hon att de ljuger och kräver bevis.

Det passar inte narrativet. Värst är nog ändå hur de bemöter tidigare LVUade ungdomar och vuxna som ifrågasätter FUs enögda attacker mot socialtjänsten. Länken ovan är exempel på en sådan person som växt upp efter LVU-barndom och som blivit blockad av FU när hon försökt kommunicera:
https://www.tiktok.com/@javiofamiljen/video/7211636770910260485?_r=1&_t=8jp2D1TEGtF

En av FUs representanter ska även ha tystat en LVUad ungdom när ungdomen gick in och påpekade att en av FUs representanter var denna ungdoms förälder som då (enligt ungdomen) ljög om kidnappning/bortrövande + att ungdomen därav inte hade någon som helst önskan att ha kontakt med sin förälder pga problem i hem och föräldraförmåga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in