2024-02-20, 21:09
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
För mig personligen har hennes graviditet hamnat i skuggan av Linux-dramat.

Någon skrev att de tror hon kommer gå ut med en video om deg men det har hon inte i sig, alldeles för nervös och konflikträdd.

Däremot så fattar hon att det drar uppmärksamhet och tänker absolut på formuleringar osv. i sina inlägg, fortfarande beräknande.

Det som jag funderar på mest är dock varför ingen av hjärtis-följarna undrar varför han bara gått upp i rök, varför Fanni inte delar med sig nu när DERAS största dröm gått i uppfyllelse?

Jag väntar ju också på en revealvideo där hon berättar sin sanning om vad som hänt mellan Linux och henne, men du kanske har rätt i att hon är för svagsint för det.
Vet knappt själv om jag skulle vilja flagga med det totala haveriet inför tiotusentals följare även om de är det enda rätta för fortsatt karriär på IG.

Denna tråd har dryga 2 miljoner besökare så förutsätter att många vet, men mycket möjligt att hennes hjärtis-följare inte är så medvetna om vad som händer utanför sin lilla sfär.

Och du har helt rätt, jag bryr mig mer om Linuxhärvan än hennes gravsymptom.
Citera
2024-02-20, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Jag är i vecka 15 nu och började må illa strax innan vecka 6 fram till vecka 12-13. Jag kräktes aldrig men fick kväljningar av allt från tandborsten till konsistensen på mat så förekommer gör det, men jag vet inte hur vanligt det är
Nu när du skriver så minns jag vilka kväljningar jag fick av att borsta tänderna 😫 Himlans plåga som jag hade glömt. Fick köpa en dyr tandkräm med lakritssmak för att jag fick kväljningar av mintsmak.
Citera
2024-02-20, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
För mig personligen har hennes graviditet hamnat i skuggan av Linux-dramat.

Någon skrev att de tror hon kommer gå ut med en video om deg men det har hon inte i sig, alldeles för nervös och konflikträdd.

Däremot så fattar hon att det drar uppmärksamhet och tänker absolut på formuleringar osv. i sina inlägg, fortfarande beräknande.

Det som jag funderar på mest är dock varför ingen av hjärtis-följarna undrar varför han bara gått upp i rök, varför Fanni inte delar med sig nu när DERAS största dröm gått i uppfyllelse?

Nu nu när hon väl är gravid måste hon skaffa nån tydlig ny röd tråd i sitt influerande.
Antingen göra en grej av att hon sliter som ensamstående och det tragiska kring hur det gick som det gick och spin-offs om vårdnadstvist o dyl.

Alt får hon missfall och så startar IVF-resan om, ev som ensamstående (ny kö I guess) men då ligger nog Linux bra till för att bli förlåten pga hon behöver spermier snabbt, antar att hon ej kan använda tidigare gemensamma frysta embryon utan hans fortsatta medverkan.

Nån riktig riktigt bra story måste hon ha, som ”bär sig själv” för hon är en totalt talanglös influenser som inte går genom rutan varken i tal, skrift, reklam eller övrigt content.
Ev har hon en liten nisch som Sveriges sämsta influenser som en liten skara människor vill följa pga det är som att se en olycka ske i slow motion.
Citera
2024-02-20, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag måste bara fråga, är det bara jag som reagerat på hur otroligt märkligt Lars har skavt av sig håret? Lars har liksom en rejäl helikopterplatta MITT på skallen, hur/var ligger man och skaver emot när man får en sån frisyr?
Aldrig sett likande på mina barn..

(Kolla morgonens story och pausa gärna så förstår ni vad jag menar).
På min bebis kan det se ut så på kamera, men det är bra att håret är tunt där (inte avskavt). När man ser min bebis i verkligheten ser man håret bättre. Vet inte om det är samma för Lara dock.
Citera
2024-02-20, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
När tror vi Fanni går om Hanna i följare?

Innan Fanni gick ut med graviditeten så tappade hon faktiskt följare men har ökat med nästan 13k på en månad.
Hon verkar ha toppat kring både återföringar och testdagar om man tittar på socialblade men det är svårt att veta om det gömmer sig köpta följare i gammal statistik.
Annars får Fanni i genomsnitt 420st nya följare varje dag.

Hanna tappar ca 700 per vecka.

Om inget förändras så går Fanni om Hanna och blir drottning av IVF om typ 2 veckor?

F får 420 nya följare men blockar väl hälften av dem..
Citera
2024-02-20, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Hanna borde få ett samarbete med Dollarstore istället, har aldrig hört någon tala så mycket och varmt om denna affär…

Det kanske är det hon jobbar på att få till!
Citera
2024-02-20, 21:27
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
F får 420 nya följare men blockar väl hälften av dem..

Måste vara ett jäkla jobb det där med att blocka alla hon tror kan vara minsta kritiska.
Dessutom så otroligt meningslöst då man ser allt hon lägger upp ändå utan att ens följa henne (länk finns längre bak i tråden).

MEN om jag nu ska ge Fanni lite cred är det ett stort framsteg att Linux numera faktiskt är skriven i en hundkoja (oavsett om de lever ihop eller inte).
Det visar ju att Fanni inte bara gråter sig genom tillvaron utan faktiskt agerar mellan varven.
Citera
2024-02-20, 21:28
Medlem
FlensonMandelas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Linux har skrivit sig på något litet torp på landet. Kollar man via maps så ser man att det sitter två gamlingar utanför.
Kanske hans föräldrar/farföräldrars lantställe?

Han har verkligen skrivit sig på en annan adress. Nu jävlar är det konstaterat att det är kaos. Underbart!
Citera
2024-02-20, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlensonMandela
Han har verkligen skrivit sig på en annan adress. Nu jävlar är det konstaterat att det är kaos. Underbart!

Undra när de ändrar relationsstatus på Facebook. Fortfarande står de som par. Kanske inte ändrar det ens pga folks spekulationer.
Citera
2024-02-20, 21:35
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlensonMandela

Yepp, jag har iof trott på detta sen start för det är alldeles för avancerat att hitta på (flera betrodda användare med lokalkännedom har bekräftat).

Men att skriva sig någon annanstans än där man bor är ett brott idag, så jag förutsätter att de separerat (om inte Linux vill dra på sig ännu en brottsmisstanke).
Citera
2024-02-20, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SelinneDionne
Nu nu när hon väl är gravid måste hon skaffa nån tydlig ny röd tråd i sitt influerande.
Antingen göra en grej av att hon sliter som ensamstående och det tragiska kring hur det gick som det gick och spin-offs om vårdnadstvist o dyl.

Alt får hon missfall och så startar IVF-resan om, ev som ensamstående (ny kö I guess) men då ligger nog Linux bra till för att bli förlåten pga hon behöver spermier snabbt, antar att hon ej kan använda tidigare gemensamma frysta embryon utan hans fortsatta medverkan.

Nån riktig riktigt bra story måste hon ha, som ”bär sig själv” för hon är en totalt talanglös influenser som inte går genom rutan varken i tal, skrift, reklam eller övrigt content.
Ev har hon en liten nisch som Sveriges sämsta influenser som en liten skara människor vill följa pga det är som att se en olycka ske i slow motion.

Den här twisten med Linus var verkligen så sjukt otippad och spännande att följa. Jag bryr mig inte heller om hennes graviditet det är en i mängden men den här soppan vill man ju följa. Blir det en bebis? Blir det fängelse för Linus? Osv osv
Hoppas hon en dag går ut med info ))

Även SÅ sjukt att hon blev gravid tillslut i sista sekund, måste vara ödet att hon skulle få en bebis ändå. Undra om hon hade förlåtit Linus ifall hon inte hade blivit gravid nu? Hur hade hon hanterat insta annars tro, då hade hon ju fått gå ut med att de gjort slut eller åtminstone pausar barnaskapandet. Eller fejkat allt och fortsatt "testa" trots att han är out of the picture haha det hade inte förvånat mig...så sjuk grej att göra business av att försöka få barn
Citera
2024-02-20, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Den här twisten med Linus var verkligen så sjukt otippad och spännande att följa. Jag bryr mig inte heller om hennes graviditet det är en i mängden men den här soppan vill man ju följa. Blir det en bebis? Blir det fängelse för Linus? Osv osv
Hoppas hon en dag går ut med info ))

Även SÅ sjukt att hon blev gravid tillslut i sista sekund, måste vara ödet att hon skulle få en bebis ändå. Undra om hon hade förlåtit Linus ifall hon inte hade blivit gravid nu? Hur hade hon hanterat insta annars tro, då hade hon ju fått gå ut med att de gjort slut eller åtminstone pausar barnaskapandet. Eller fejkat allt och fortsatt "testa" trots att han är out of the picture haha det hade inte förvånat mig...så sjuk grej att göra business av att försöka få barn

Men verkligen, ungefär det sista jag trodde skulle hända i den småländska barnafabriken.
Rafflande!

Det är nog Fannis mentala räddning att hon lyckades få till en graviditet i sista sekund, barnlösheten och hennes bipolära diagnos kryddad av Linux fiffel hade skickat henne till en annan galax.

Tror lätt hon hade fortsatt använda Linus för att få barn, tänk vad maniskt allt var för bara nån månad sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in