2024-02-20, 20:33
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semperexian
Jag tvivlar på att ens den mest misslyckade islamisten orkar bry sig om den där hemlösa luffarn. Du vet att han inte bodde hos Anders för att gömma sig utan för att han tar emot snart sagt vilket tak över huvudet som helst och en stuga i skärgården över sommarn var inget man tackar nej till när man muckar från kåken och är hemlös
Jag tror att man kommer få höra en hel del även innifrån om Runar framöver.
Lite risk att han blir ännu mer toa-kuku, folk vill liksom inte att det ska finnas så galna kriminella. Det förlorar alla på.
Tänk att han kände Ausonius och Arklöv, tror du att dom vill känna honom nu? Och när han golar ner deras fikaraster som "intervjuer"?
Senast redigerad av becko 2024-02-20 kl. 20:36.
Citera
2024-02-20, 20:36
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Jag tror att man kommer få höra en hel del även innifrån om Runar framöver.
Lite risk att han blir driftskuku, folk vill liksom inte att det ska finnas så galna kriminella. Det förlorar alla på.
Tänk att han kände Ausonius och Arklöv, tror du att dom vill känna honom nu? Och när han golar ner deras fikaraster som "intervjuer"?

Tror de ser honom ungefär som alla andra ser honom. Ett viktigare, men inte ett dugg förvånande, problem är att Sveriges näst största parti flirtar med honom och har gett honom mediaexponering för sina infantila lögner under tiden han blåser pensionärer på sina besparingar. Men så är de ju narcissisternas parti
Senast redigerad av Semperexian 2024-02-20 kl. 20:44.
Citera
2024-02-20, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColdWarKid
Men vaf-n har han blåst pensionärer på pengar är han psykopat eller något, nej men då hjälper det f-n inte att ha knullat Carola.

Deportera.

Å andra sidan har han fått knulla Carola! Mer än vad de flesta får göra!
Citera
2024-02-20, 20:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Å andra sidan har han fått knulla Carola! Mer än vad de flesta får göra!

Det är helt sant. Han har befruktat henne med så det är för evigt och går inte att ta tillbaka.

Jag har nog knullat halva stan men Carola har jag missat så han äger ner mig lätt i det fallet.
Citera
2024-02-20, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kayana
Tamigfan knappt man tror det är sant.. för bra. Bara kolla in "innan jag drar till pantbanken"-fejset framför bankomaten.

Runar lyckligare än en äldrerånare

Hemlös och jagad av kronkalle, men nu ska det köpas en guldkedja för 32 lax. För helvete.. är det därför norrmännen kallas för nordens araber?

Anledningen till att han köper kedjan är att det är snabbare sättet att få ut omsättningsbara pengar. Det går inte att få ut tiotusentals kronor från en bankomat. Däremot genom att köpa guld, som han omedelbart säljer vidare till någon mindre nogräknad guldsmed.
Senast redigerad av 25cm-slak 2024-02-20 kl. 21:03.
Citera
2024-02-20, 20:57
Medlem
Folket har numera ett mycket kort minne så det lär hunnit vara fyra till fem stormar i vattenglas för det större av högerpartierna...
....och sju till åtta för Team Strandhäll före EU-valet i juni.

Jag kände att det var dags att berömma den kriminella invandraren för en sak som framkommer i Expressens artikel.
Runar blev sugen att fix till hans skrynkliga hals gav med en guldkedja för drygt 30 000 kr men han verkar ha tagit ut 10 000 kr kontant och prutat på en pantbank.
Citera
2024-02-20, 20:57
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masterpuff
Han var ju sidekick till Åkesson på deras barturne inför valet.
Intressant att Åkesson väljer den den här norska prällen till val kompanjon.
Fast man bli inte ju inte förvånad. Kaka söker maka. Prästen kommer väl ut efter halva tiden.
Saft och bulle politik med Tidö gänget.
Hur ska ni SD:are försvara J Åkesson?
Jag är SD:are.

Men det innebär inte att jag försvarar att de anlitar Runar. Tycker det är pinsamt att han ges plattform i Riks även om de numera inte ägs av SD, men är såklart kopplade till partiet ändå.

Skall dock sägas att Runars intervjuer med Åkesson var 2018, innan Runar officiellt var en kriminell.
Citera
2024-02-20, 20:59
Medlem
Magictrixs avatar
Jag är lite i chock! Trodde aldrig han skulle sjunka så lågt. Lura gamla tanter. Det bästa är hans egen sedvanligt korkade undanflykt. Han skulle ha lånat ut 270.000 kronor - kontant- till en behövande vän. Han trodde att de 75000 var en delbetalning.
Vad gör den idioten då? Han går och köper ett guldhalsband för 30.000. Snacka om att prioritera. Nä jag hoppas han åker in igen. Han har gjort sitt i det här landet.
Citera
2024-02-20, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag är lite i chock! Trodde aldrig han skulle sjunka så lågt. Lura gamla tanter. Det bästa är hans egen sedvanligt korkade undanflykt. Han skulle ha lånat ut 270.000 kronor - kontant- till en behövande vän. Han trodde att de 75000 var en delbetalning.
Vad gör den idioten då? Han går och köper ett guldhalsband för 30.000. Snacka om att prioritera. Nä jag hoppas han åker in igen. Han har gjort sitt i det här landet.
Man frågar sig var han har lärt sig att hålla på med den typen av bedrägerier. Antar på kåken.
Citera
2024-02-20, 21:08
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Haha, ja nu kan man lugnt säga att han både har runat ur och tok-runat i det här landet.
Man fick inte säga att Runar skulle flinka ur för då blev Flink sur, så nu heter det runa ur när man blandar psychofarmaka och amfetamin.
Senast redigerad av becko 2024-02-20 kl. 21:11.
Citera
2024-02-20, 21:09
Medlem
Visst är det lite fascinerande att det är så dåligt? Endast en gammal tant i Västerås som mellanhand. Han försöker inte ens maskera upplägget med transaktioner utomlands. Nästan som man kan tro att han längtar tillbaka till buren igen.
Citera
2024-02-20, 21:12
Medlem
quggels avatar
Mycket underligt beteende. Om han inte har pengar finns väl mycket han skulle kunna göra lagligt och samtidigt jobba parallellt med någon slags mediakarriär.

Typ tidningsbud, dörrvakt på nattklubb osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in