2024-02-20, 19:17
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Varför han inte ska åka?
Han är vuxen och dessutom trebarnsfarsa.

Det han visar nu är att han är en sopa och har en mentalitet som en pubertal snorunge.

Precis han är vuxen och visar att han inte tar någon skit. Uppenbarligen fattar du ingenting av det, men alla är vi olika lille vän.
Citera
2024-02-20, 19:18
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Han gjorde det bara för att han sände det live och hade tusentals tittare i ryggen, tror du på riktigt han skulle åkt dit ensam? 😂 du har för höga tankar om Anjo

Nej det gjorde han inte. Alla fattar varför han filmade, tror du tittarna kan hoppa ur hans telefon och försvara honom eller?
Citera
2024-02-20, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovefree
Anjo hade ju tryckt i sig benzo igår. Riktigt pinsam
Verkligen inte, det är bugg på instagram lives ibland, man låter helt fluddrad, man pratar i slowmotion typ låter det som. Bara kolla hela liven när anjo nästan stänger av så låter han som vanligt.

https://youtu.be/bB5BE3x3EP8?t=808
Senast redigerad av 21.savage 2024-02-20 kl. 19:23.
Citera
2024-02-20, 19:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

All kärlek till Chrippa, Chloé och Linnéa

Du driver? Den enda du bryr dig om av de tre är L, så nu älskar du Chrippa? Oj vad det blåser i kappan. Och att du ens nämner barnet med dom två som att de skulle vara en liten lycklig familj.
Citera
2024-02-20, 19:43
Medlem
nullbytes avatar
L var live på TikTok och lagade mat tillsammans med C. L sa att hennes mamma är född 1989. Samma år som C.

Hur gammal är L nu igen? Är hon 24 år så födde nu hennes mamma henne när hon var 11 år gammal.

WTF?
Citera
2024-02-20, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag tänker såhär:

Precis som Chrippa sa i sin video har jag sagt hela tiden.
Liam vill behålla sin identitet okänd, men iom att Anjo känner till den kan han hålla det som en hållhake mot Liam.
Precis på samma sätt som han alltid verkar ha någon hållhake på alla, för att kunna styra och ställa som han vill.

Då är det isf det bästa (om man vill slippa Anjos flåsande i nacken), att gå ut med den själv och köra sitt, så har inte heller Anjo någon makt kvar på Liam.

Min tanke är att Liam M skiter fullständigt i om hans identitet läcks eller inte? Hade han oroat sig hade han kunnat lätt säga ”skicka över alla filer bara, jag vill vara anonym”
Citera
2024-02-20, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Min tanke är att Liam M skiter fullständigt i om hans identitet läcks eller inte? Hade han oroat sig hade han kunnat lätt säga ”skicka över alla filer bara, jag vill vara anonym”

Han skrev det i en kommentar på Liam M kanal. Och då tror väl de 2 ljushuvudena att de kan gå på den linjen som någon form av hållhake och underförstått hot. Men jag tror inte Liam M är så brydd faktiskt.
Citera
2024-02-20, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Han sa ju i Anjos video att han inte vill gå ut med sin identitet, därmed va han maskad.
Han värnade om sitt privat och arbetsliv och va inte alls förtjust i att bli sammankopplad med att vara en youtuber på sin arbetsplats.
Citera
2024-02-20, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cobrass
JAG VET VEM LIAM ÄR FATTAR DU
liam bryr sig inte han har inget att vara rädd för. Han kommer bry sig lika mycket som hydra gjorde när hans face läcktes fattar du? Det är chrippa som ska vara rädd för att ingen är rädd för han, och om någon läcker liams identitet så kommer alla filer å allt som fanns i anjos telefon läggas upp på mediafire... Inklusive alla jävla papper som skrivits plus lineas dagbok kommer fotas av och dumpas på nätet. Så allihopa fritt kan ladda ner å sprida skiten som dom vill.

Ja du tangentbordstuffing...

Kan du på nått sätt visa att du vet vem Liam är? Jag kan också häva ur mig att jag vet vem han är, här på flashback. Bevisar inget men fortsätt du att visa vilken tuffing du är!

Tycker hela soppan stinker allt mer, dags att slänga den nu...
Citera
2024-02-20, 20:16
Medlem
Chrippa och Linnea visade bara hur de är i Anjos live - man kan tycka vad man vill om Anjo (jag är definitivt inte ett fan av honom överhuvudtaget utan tycker han är en stor skit och skulle med glädje se honom bli raderad från sociala medier helt och hållet) men han tog sig till Chrippa och Linnea och han filmade, han gjorde det live så inga klippningar eller vinklingar kunde ske där och då, det hade ju givit dem världens möjlighet att faktiskt berätta sin take om vad som hänt/händer..men vad gör Chrippa? Han börjar gapa om att Anjo ska sköta sin deklaration från ingenstans och han påstår att Anjo inte bryr sig om sina barn, två punkter som är knockouter mot Chrippa själv (att Jocke dessutom går ut och berättar att Anjo var med barnen väldigt mycket).
Och som Linnea sa att hon hade varit tyst, det var det som även gav henne respekt där och då och som gjorde att man trodde henne, men hennes agerande och leka Allan som hon börjat med nu visar dock att hon är en vidrig person även hon.

Jag hoppas att alla i detta drama döms till grova böter som äter upp alla pengar de tjänat på detta och att dessa då går till brottsofferjouren och diverse organisationer som rör psykisk ohälsa och mobbing samt att de blir bannade från sociala medier och blir satta med samhällstjänst, får en god man i var, och blir använda som avskräckande exempel för vad som kan hända och hur man kan bli för att skydda framtidens mänsklighet.
Citera
2024-02-20, 20:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/nQY7KSC
Vad är nu detta?
Är detta någonting som Anjo klippt ihop själv?
Vilken hjälte. Har han haft sin egen son i knät .. och t om när han byggde med LEGO... Kors i taket en sån man..

Är det där vad de anser är att vara "bra pappa" ... Stackars Lisen.
Citera
2024-02-20, 20:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vilken hjälte. Har han haft sin egen son i knät .. och t om när han byggde med LEGO... Kors i taket en sån man..

Är det där vad de anser är att vara "bra pappa" ... Stackars Lisen.
Eller hur, Lisen är svårimponerad, men hon tyckte att Chrippa var jätteduktig som bytte blöja på Chloé i fjällen...det berättade Anjo för Chrippa.

Vad hände med uttalanden om att Chrippa passade barnen alldeles själv i en och en halv timme? Det tyckte Anjo visade på att Chrippa är en bra pappa, iaf för någon vecka sen...

Själv hade Lisen glömt packa strumpor till sonen, så det fick dom se till att köpa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in