2024-02-20, 16:45
Medlem
Jag säger såhär efter att jag såg Chrippas och Linneas video nu.

De sa precis sådant jag redan har räknat ut om äckelAnjo, och att Liam M är bakbunden, tack vare att Anjo känner till hans identitet.

Både Linnea och Chrippa gav ett ganska skärpt intryck och hade Chrippa varit sådan här i resten av sin tid så hade jag nog gillat han liiite mer.

Det Liam M kan göra är att själv gå ut med sin identitet och efter det ALDRIG befatta sig med sådana som tex Anjo igen.
Där gjorde han ett ordentligt misstag.

Chrippa och Linnea vill vara med varandra, de vill sköta sina problem bakom stängda dörrar.
Och jag vill faktiskt önska dem lycka till.
Det bästa för alla parter är att det blir ett slut på skiten nu.

Jag tycker det här börjar kännas så jävla sorgligt rent av nu.
Citera
2024-02-20, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Varför ska han inte åka dit när de tjafsar med han? Förstår om man är en pussy och inte vågar men Anjo visar tvärtemot

Han gjorde det bara för att han sände det live och hade tusentals tittare i ryggen, tror du på riktigt han skulle åkt dit ensam? 😂 du har för höga tankar om Anjo
Citera
2024-02-20, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Och vi ska tro på Chrippa? Mannen med miljonskulder?
Precis han som ej ens har betalat Jacke för sin del av kanalen eller ej ens kan bekosta sin egna mobil utan fortsätter snylta på andra.
Citera
2024-02-20, 17:02
Medlem
Citat:
Varför ska han inte åka dit när de tjafsar med han? Förstår om man är en pussy och inte vågar men Anjo visar tvärtemot

Varför han inte ska åka?
Han är vuxen och dessutom trebarnsfarsa.

Det han visar nu är att han är en sopa och har en mentalitet som en pubertal snorunge.
Citera
2024-02-20, 17:05
Medlem
Citat:
Exakt! Kunde inte sagt det bättre själv.
A agerande situation förstår vi nog alla efter allt dom orsakat honom m.fl. Jag hoppas A lägger locket på och skiter i luffarna. L njuter av detta!
Höll på C tidigare men han kan aldrig vinna oss tillbaks. L kommer förgöra dig honom
Citera
2024-02-20, 17:06
Medlem
Tycker Chrippa och linneas video är ganska bra faktiskt om man bortser från lögnerna de första minuterna. Undra vad Anjo kommer svara nu!
Citera
2024-02-20, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink

De sa precis sådant jag redan har räknat ut om äckelAnjo, och att Liam M är bakbunden, tack vare att Anjo känner till hans identitet.

Både Linnea och Chrippa gav ett ganska skärpt intryck och hade Chrippa varit sådan här i resten av sin tid så hade jag nog gillat han liiite mer.

Det Liam M kan göra är att själv gå ut med sin identitet och efter det ALDRIG befatta sig med sådana som tex Anjo igen.

Chrippa och Linnea vill vara med varandra, de vill sköta sina problem bakom stängda dörrar.

Varför i hela fridens namn sköter dom inte det hela privat! Usch!
Citera
2024-02-20, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bamboom666
Varför i hela fridens namn sköter dom inte det hela privat! Usch!
De är helt Internetstörda och har fått känna på känslan av makt och att kunna styra och ställa genom fulspel och pengar.
Att kasta varandra under bussen visar mest på att de inte vet vad familj och vänner egentligen är för något.

Jag tror dessvärre att det redan är försent för dem allihop.
Bollen är rullning och de kommer alltid vara ett content, för någon.

Om de för alltid stänger ned nätet, så då, möjligtvis.
Citera
2024-02-20, 17:22
Medlem
Citat:

Sorgligt är det verkligen märks att de läser på Flashback blir lite glad att Linnea sa mitt citat från inatt om anjo i tråden i videon ”Med Anjo som vän behöver man inga ovänner” nästan så man blir ett Linnea fan. Forsätter de båda bete sig som i denna videon och prata sakligt och undviker denna typen av drama i framtiden har jag faktiskt inget problem med med Chrippa och Linnea, hoppas Chrippa ber om ursäkt till Jacke också.
Trodde Chrippa skulle utrycka sig betydligt värre i videon. Ironiskt nog så är Chrippa och Linnea de mest mogna i de nystartade bråket än så länge. 😂
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey
Så nu har ni arbetslösa hatare på flashback ett uppdrag att hitta Liam M identitet så får ni 10 lax av Chrippa himself. Det kan ni nog fixa.
Om Liam M är smart nu så går han ut med sin identitet och befattar sig aldrig mer med dessa igen.

Det verkar ju vara en smart kille.
Citera
Medlem
Citat:

" jag tyckte synd om Chrippa när han satt häktad" Hon satt ju honom där, vilken jävla parodi.

Eller när Chrippa skuldbelägger Anjo fast det är Chrippas egna historia, han har ju suttit i 2 timmar i Anjos studio och pratat om vad han och Chloe varit utsatta för.

Nej jag ger inte mycket för den där videon.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Lugn jämfört med C och A. Hon bjäbbar ja, men vill att Anjo kommer in för samtal istället för att göra värsta white trash-spektaklet på gatan. Vem fan stället sig utanför någons fastighet sent på kvällen och skriker/tutar?

A kom dit och tutade, det gör man så klart inte sena timmen när folk gått och lagt sig, nej.
Däremot så bor inte A där, det gör däremot C och L. Att då rusa ut och gapa som dårar utan en tanke på sina grannar är betydligt värre än att en random person tutar två gånger på gatan, enligt mig. Om jag hade varit granne hade jag skitit i A men lynchat mina grannar C och L.

Citat:
A gjorde heller inget annat än visa vilket svin han är genom att trycka ner Chrippa. Berätta hur kass farsa han är och retas med att han minsann ska hänga me sina barn idag. Skitsnack kring stökig lgh osv.

Gjorde ner? Sa A något som inte stämde? C behöver höra sanningen dvs han är värdelös och en skam som farsa, det är liksom sant. C ville tydligen hellre tala om As bokföring och då kan man undra på vilket sätt det är relevant, var det därför L ville att A skulle komma förbi, så de kunde tala om As bokföring?

A blir per automatiskt mer trovärdig iom att han vidhöll att han gärna talade med dem men att samtalet skulle spelas in, samtidigt som C och L inte ville tala förrän A stängde av inspelningen. A frågade retoriskt varför de inte kunde föra detta "samtal" med inspelning men det svarade varken L eller C på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in