2024-02-20, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey
Så nu har ni arbetslösa hatare på flashback ett uppdrag att hitta Liam M identitet så får ni 10 lax av Chrippa himself. Det kan ni nog fixa.
Hur ska Chrippa betala dom pengarna? Måste man skaffa Revolut konto för att ta emot hans oskattade pengar
Citera
2024-02-20, 18:06
Medlem
cerns avatar
Vad är det de tjafsar om nu egentligen? Vad bottnar allt tjafsande i?
Citera
2024-02-20, 18:08
Medlem
Helt rätt av Chrippa att ta upp Liam M i videon.
Hans analys stämmer helt i linje med det jag tänkt.

Efter videon där Liam kritiserade Anjo så har Liam vänt helt, antagligen på grund av att de har blivit "vänner" bakom kameran.

Nu när Anjo har film på hur Liam och även vet hans identitet så kommer Anjo kunna ha det som hållhake tills Liam går ut med sin identitet.

Liam är precis som alla andra kändissugna-pissyoutubers.
Det viktiga är att få följare och sugs av Jockiboi eller jockibois hundar.
De dessa Youtubers inte fattar är att detta gör dem en björntjänst och de kommer inte fånga breda massan utan bara jockiboi fans
Citera
2024-02-20, 18:15
Avslutad
Bråkat med Linnéa nu och dragit till mcdonalds?
Citera
2024-02-20, 18:16
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Vad är det de tjafsar om nu egentligen? Vad bottnar allt tjafsande i?

Ingen som vet 🤣 eller ja allt började ju med att Linnea fick Chrippa häktad för misshandel. Men efter han kom ut och drog till barcelona med Linnea så är det pajkastningar åt alla möjliga håll.
Citera
2024-02-20, 18:17
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Bråkat med Linnéa nu och dragit till mcdonalds?

Han syftar på Anjo. Bara för att han är överviktig och varit med i BL
Citera
2024-02-20, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Varför ska Liam göra det?
Jag tänker såhär:

Precis som Chrippa sa i sin video har jag sagt hela tiden.
Liam vill behålla sin identitet okänd, men iom att Anjo känner till den kan han hålla det som en hållhake mot Liam.
Precis på samma sätt som han alltid verkar ha någon hållhake på alla, för att kunna styra och ställa som han vill.

Då är det isf det bästa (om man vill slippa Anjos flåsande i nacken), att gå ut med den själv och köra sitt, så har inte heller Anjo någon makt kvar på Liam.
Citera
2024-02-20, 18:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Han gjorde det bara för att han sände det live och hade tusentals tittare i ryggen, tror du på riktigt han skulle åkt dit ensam? 😂 du har för höga tankar om Anjo
Det bästa var ju att han inte ens åkte själv, han hade ju en kompis med sig, så tuff är han minsann
https://ibb.co/CMvtVNp
https://ibb.co/k6GQVTV
https://ibb.co/w0BLFbP
https://ibb.co/hV9NpqF

All kärlek till Chrippa, Chloé och Linnéa
Citera
2024-02-20, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det har inte varit avstängt tidigare.
Han har dessutom en låst profil, eftersom han är lite nojjig över vem som kan följa jonom.
Det är otroligt svårt att ta in nattens hembesök av den snortande tjockisen som kommer farande efter att ha läst och tolkat att han ska komma pronto. Dundrar fram och tutar, filmar och gapar, mitt i natten?!

"Jag kom ensam"...jo, eller hur. Noga med att filma och sen intala följarna att han var den större personen...
Man kunde se att Jockiboi och wempa följde och kommenterade Anjos lajv...
Som jag misstänkte då, han stängde kommentarerna efter han insåg att han gjort bort sig igår kväll. Blev inte hyllad som han förväntade sig. Som du säger, svårt för honom att ta när det blåser emot honom, när han var övertygad om att det skulle blåsa medvind, efter att den grandiosa natt riddaren varit ute på ”superhjälte uppdrag” (i sitt eget huvud)
Tack för svar
Citera
2024-02-20, 19:15
Medlem
Lassemannen33s avatar
Såg chrippas och Linneas video via cluee, haha fan vad kul när C kallade anjo mc Donald's huvudet 😂😂 jag trodde fan att C skulle klipp till anjo inne I lägenheten, Anjo han vet att han inte skulle ha någon chans mot chrippa så därför han var tvungen att streama, såg jäkla tönt han är, Anjo, man är inte man om man kommer springandes helt benzad med telefon framme
Citera
2024-02-20, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cobrass
Vad har det med det jag skrev att göra? Det är liam som har filerna nu gubben ❤️

Du tror inte att A har en backup?

Allt det här är har gått överstyr, småbarnsföräldrar som leker tuffingar, muckar gräl ljuger och har sig, en 23 åring som beter som en mean girl och folk i närheten skor sig på dramat för att få 15 i rampljuset. Jisses vilket dårskap det här är.
Citera
2024-02-20, 19:16
Medlem
Dr.Katis avatar
-Kom om du är en man. Anjo kom.

Chrippa da clown, varför satt du häktad, vem av er ljuger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in