2024-02-19, 20:22
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flisa85
Hahaha varför köks-ö-människor?

Alltså sådana ytliga människor man ibland träffar på fester och sociala aktiviteter som enbart pratar om renovering, pengar, eller köksöar. Dvs inte några man har gemensamt med.
De känner sig liksom lite finare/speciellare än andra för att de fått tagit ett dyrt bostadslån och låter sina söner gå i klänning till förskolan.
Citera
2024-02-19, 21:15
Medlem
FruKrokodils avatar
Alltså, bor Lars i vagnen nu för tiden?
Den körs ju konstant runt inomhus och Lars får både sova och leka där.

Hanna har väl snappat upp nånstans att Lars måste åka mer vagn istället för att sitta i babysittern, men Hanna förstod inte att Lars och vagnen ska tas utanför dörren.

Nu kör hon ju runt på Lars inomhus likt en docka som man leker med och sätter på nya kläder varje dag.
Citera
2024-02-19, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Alltså, bor Lars i vagnen nu för tiden?
Den körs ju konstant runt inomhus och Lars får både sova och leka där.

Hanna har väl snappat upp nånstans att Lars måste åka mer vagn istället för att sitta i babysittern, men Hanna förstod inte att Lars och vagnen ska tas utanför dörren.

Nu kör hon ju runt på Lars inomhus likt en docka som man leker med och sätter på nya kläder varje dag.

😅😅😅 Stackars liten då

Men vad är grejjen med handen och F? har super svårt för att hon gestikulerar med handen hela tiden
Citera
2024-02-19, 22:06
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motiv2011
😅😅😅 Stackars liten då

Men vad är grejjen med handen och F? har super svårt för att hon gestikulerar med handen hela tiden

Tänkt precis samma sak, tror det är något tics hon har för sig eller bara tror det är "gulligt".

Man stör sig som fan på det iaf!
Citera
2024-02-19, 22:27
Medlem
Citat:
Tänkt precis samma sak, tror det är något tics hon har för sig eller bara tror det är "gulligt".

Man stör sig som fan på det iaf!

Gulligt som i "här har ni mitt ansikte" visa med handen ifall någon missar det 🤣🤣🤣
Super störande att någon gör så om inte man gör reklam för smink eller hudvård liksom
Citera
2024-02-19, 22:50
Medlem
Är det bara jag som inte riktigt tror att det kräks så mycket hemma hos F som hon säger.

Eller är det bara jag som är för cynisk?
Citera
2024-02-19, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motiv2011
😅😅😅 Stackars liten då

Misstänker hon är otroligt osäker på sig själv, så att handen ’’flikar’’ fram framför kameran har nog med att göra att hon känner sig lite mindre synlig på nå vis.
Citera
2024-02-19, 23:00
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarcyRunkle
Är det bara jag som inte riktigt tror att det kräks så mycket hemma hos F som hon säger.

Eller är det bara jag som är för cynisk?

Såklart hon inte gör, hon hittar på som vanligt för att få content och rikta fokus till något annat än Linux.
Citera
2024-02-19, 23:03
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hildur1980
Misstänker hon är otroligt osäker på sig själv, så att handen ’’flikar’’ fram framför kameran har nog med att göra att hon känner sig lite mindre synlig på nå vis.

Ja hon är extremt osäker och kan inte ens leva med tanken att någon tycker det minsta illa om henne eller säger emot.

Därav alla dåligt kopierade samarbeten där hon biter ihop och ler för kung och fosterland. Fake it til you make it!!
Citera
2024-02-19, 23:09
Medlem
Citat:
Såklart hon inte gör, hon hittar på som vanligt för att få content och rikta fokus till något annat än Linux.

Hehe älskar ditt direkta svar. Jag försökte vara lite försiktig men ska nog sluta med det. 😊
Citera
2024-02-19, 23:38
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarcyRunkle
Hehe älskar ditt direkta svar. Jag försökte vara lite försiktig men ska nog sluta med det. 😊

Det är fantastiskt med iaf ett forum där man inte måste linda in varje ord i smileys och handhjärtan 😍
Citera
2024-02-20, 08:39
Medlem
Verkar blivit trendigt att be om pengar för IVF. Nu Linn brinkell (?)
Förlåt men dessa ivf flunsor - gör dem något annat än att gråta på Instagram?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in