2024-02-19, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mackz
Publiken i Leksand började gå hem redan i mitten av andra perioden igår, var knappt några kvar när slutsignalen löt. Spelar dom också tråkigt?
I ett slutspel?
Citera
2024-02-19, 09:40
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aec
I ett slutspel?
Så det är bara slutspel som räknas?
Citera
2024-02-19, 11:37
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av painkiler
Har för mig jag läst nån artikel om att hans fru lider av svår postcovid, kanske har nåt med det att göra?

Hans mamma gick bort.
https://www.farjestadbk.se/article/gyaas93-23h01/view
Citera
2024-02-19, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mackz
Så det är bara slutspel som räknas?

Ja faktiskt! Men vissa har ju inte slutspel som en vana, ett vårtecken. Klart att man vill vara med på resan till slutspel, men det är i slutspelet det "gäller på riktigt"!
Senast redigerad av Palkranen 2024-02-19 kl. 15:56.
Citera
2024-02-19, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Hans mamma gick bort.
https://www.farjestadbk.se/article/gyaas93-23h01/view
Rip Åslund mor.
Hon satte en fin pöjk till världen! Hoppas han kommer tillbaka snart!
Citera
2024-02-19, 16:24
Medlem
Roligt att man bara får göra sig rolig när Lakers publik lämnar för en god anledning, men inte när Färjestad och Leksands dito joggar hem utan riktig anledning, humor.
Senast redigerad av MitchRapp 2024-02-19 kl. 16:53.
Citera
2024-02-19, 16:37
Medlem
Skillnad lämna en match som är avgjord under serielunken och att lämna i en finalmatch!
Citera
2024-02-19, 16:40
Bannlyst
Märker att det är väldigt få som ger respons till den dryga Växjö-supportern, hahaha härligt o se, han skriver liksom inlägg till sej själv.

.
Citera
2024-02-19, 16:59
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ljungbacken666
Rip Åslund mor.
Hon satte en fin pöjk till världen! Hoppas han kommer tillbaka snart!

Han tränade idag och nästa match är på torsdag tack vare det där jävla CHL som bara plastlagen gillar.

Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
Märker att det är väldigt få som ger respons till den dryga Växjö-supportern, hahaha härligt o se, han skriver liksom inlägg till sej själv..

Tycker det räcker med att konstatera att trollen förr var mer underhållande och bättre.
Citera
2024-02-19, 17:13
Medlem
Citat:
Märker att det är väldigt få som ger respons till den dryga Växjö-supportern, hahaha härligt o se, han skriver liksom inlägg till sej själv.

.
Kanske håller på att bli galen🤣.
Jag minns ett inlägg en gång där han nästan var ödmjuk. Det var det finaste den dagen😁.
Citera
2024-02-19, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ljungbacken666
Kanske håller på att bli galen🤣.
Jag minns ett inlägg en gång där han nästan var ödmjuk. Det var det finaste den dagen😁.

Det måste ha varit till en användare som förtjänade det, händer inte ofta här inne längre.
Citera
2024-02-19, 17:27
Medlem
Citat:

.

Jag läser allas inlägg här inne även Mitch. Tycker han gör väldigt underhållande inlägg då och då och att vissa här inne blir triggade varje inlägg han gör, gör det lite mer underhållande

Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Det måste ha varit till en användare som förtjänade det, händer inte ofta här inne längre.

Det va säkert till mig Mitch! Har aldrig fått någon ohövlig svar av dig när jag har frågat något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in