Skillnad lämna en match som är avgjord under serielunken och att lämna i en finalmatch!
Nja, som supporter så ska man stanna oavsett om det är serielunk eller slutspel.... Dock så hade många tyvärr samköpt biljett till innebandyn som spelade en avgörande slutspelsmatch medan det var första finalmatchen i hockeyn. Såna erbjudanden lär inte hända igen i alla fall hoppas jag.
Nja, som supporter så ska man stanna oavsett om det är serielunk eller slutspel.... Dock så hade många tyvärr samköpt biljett till innebandyn som spelade en avgörande slutspelsmatch medan det var första finalmatchen i hockeyn. Såna erbjudanden lär inte hända igen i alla fall hoppas jag.
Sant, de som lämnar vill nog iofs komma iväg utan bilköer om det är avgjort.
Jo förstår att det kanske låg mer bakom än att det var "rena" hockeyfans som lämnade i våras.
Ser fram emot att lämna några minuter om Lakers tar sig till final, självklart för att titta på innebandy. En lika god anledning att lämna en match, som något annat. Ska jag lämna, så gör jag hellre det när det går bra laget, än av egoistiska själ, när det går sämre.
Senast redigerad av MitchRapp 2024-02-19 kl. 23:58.
Tycker att tacklingar mot huvud ska vara hårt bestraffas. Vet inte hur det ligger till nu men innan har dom haft ganska stora problem med hjärnskakningar/spelare har fått avsluta sin karriär etc. Så tycker det är rätt med hårt straff när man går mot huvudet.