2024-02-16, 16:10
Medlem
CS128s avatar
Ja Levin lär få det tufft då han inte får bestämma vem som ska bli 2ekämpe. Förlorar han i Tinget på Söndag ryker hans amuletter och så blir han 1ekämpe igen vid närmsta Ting. Och förlorar han i Tinget får han inte heller bestämma vem som ska bli Storbonde

Klippet från TV4 Play presenterat för 1 dag sedan:

https://www.tv4play.se/klipp/5b4b1034c1bca6d68287?fbclid=IwAR2yuvEYjS-HrXNLM8Q-B7Ee4vPxmrRpgS38zOndB3VaukHNVUpCVQtHdzc
2024-02-16, 19:38
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Inte nog med att prod teamet och TV4 tar in trasiga och fullständigt vedervärdiga personer ( öh...ja...jag syftar på Tim, Fredrik, Jennifer, Cornelia N, Maxine plus de av ortengänget som har lämnat) på Farmen just för att skapa "bra" TV. Nu är ta mej faen pundarhuvet Alexander Strandberg tillbaka i vårens säsong av Robinson. Jag spyr.
Stolpskottet skulle kanske sökt till Farmen istället 🤮

Hoppas Per vinner. En klok, duktig och sansad människa.

Håller också på Per-Perre!

Måste vara påfrestande att konstant tvångs-umgås med såpass extrema personligheter under så lång tid. Hoppas verkligen Perre drar hem "tröstpriset".
2024-02-16, 19:48
Bannlyst
Saknar Paulo som fan...
2024-02-16, 23:12
Medlem
BHBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anette007
Saknar Paulo som fan...
Vem ?
2024-02-17, 00:52
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Press-stopp! nu får man i torpet se både Ronja och Cornelia 2 arbeta/sola i nån
slags tanktop! Ronja får 6/10
Ja det var väldans vilken scen vi bjöds på där med både Ronja och Cornelia i solen! Hästtjejen Ronja, med en rejäl bakdel, precis som de brukar ha hästflickorna. Jesus christ and god help me..
Cornelia får 6/10 pga sin snofsiga uppsyn
2024-02-17, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Förlåt men igen, ryktet bland alla om Levin, det största hotet..

Killen som torskar tävling efter tävling, mot tjejer…. Och sen gubbtjurar ihop och skyller på otur.

Årets farmen känns komplett för mig nu. Tack för skratten Levin och kämpa på. Snart vänder det.

Ja.. förutom hans dåliga förlorar sida som är lite patetisk. Så är han förövrigt rätt bra tycker jag, även om han inte vinner mycket.

Sålänge han inte paktar med orten.
2024-02-17, 09:04
Medlem
Farmen-Jennifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
De vettiga människorna såväl på Farmen som tittare har flytt fältet från idioterna. Hejar man på personer som står och skriker Ät mitt bajs! så är man i samma klass själv.
VA!!?? Har Jennifer sagt "Ät mitt bajs"!!??
Senast redigerad av Farmen-Jennifer 2024-02-17 kl. 09:17.
2024-02-17, 09:12
Medlem
Farmen-Jennifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ---Balder---
"Skippern" Per d.ä får jag riktiga psykovibbar av. Han verkar vara en riktig jävla byggmupp som övervärderar sina "kunskaper" inom hantverksyrken. Han skulle använda bögen för att säga hur kränkande tjejerna har varit som stört sig på snarkandet. Istället för att säga att han är kränkt så försökte han spela hjälte som skulle hjälpa stackars bögen som är för feg för att prata för sig själv.

Kolla hur han bor: https://imgur.com/a/bMVqrSX
Tro fan att det kan finnas några kroppar begravda under huset som har varit försvunna sen tidigt 90-tal..

Att åka till den bondfarmen från förra sekelskiftet är nog ett stort lyft för honom.
Han bor ute i skogarna i utanför Tungelsta. Alla vet att allt mellan Haninge och Nynäshamn är inavelsområde, speciellt de som är uppvuxna där och bor ut i skogen.

Det är mycket möjligt att det är så. Han kanske dyker upp i TV-rutan igen senare fast i helt andra sammanhang.
2024-02-17, 12:12
Medlem
Arusianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Inte nog med att prod teamet och TV4 tar in trasiga och fullständigt vedervärdiga personer ( öh...ja...jag syftar på Tim, Fredrik, Jennifer, Cornelia N, Maxine plus de av ortengänget som har lämnat) på Farmen just för att skapa "bra" TV. Nu är ta mej faen pundarhuvet Alexander Strandberg tillbaka i vårens säsong av Robinson. Jag spyr.
Stolpskottet skulle kanske sökt till Farmen istället 🤮
Hoppas Per vinner. En klok, duktig och sansad människa.

Hoppas också att Per vinner. Jennifer kan äta mitt bajs, hoppas hon försvinner så fort som möjligt ,vill slå näven genom TV:n varje gång hon är med. Helt otroligt att en människa har två barn som beter sig som en förortsfjortis.
Cornelia G har växt i mina ögon, men kanske mest för den färgglada koftan, undrar var den kommer ifrån🤔
2024-02-17, 12:29
Medlem
Farmen-Jennifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansScheike2024
Självklart är det så att Smisk-Per, som är ledare för Inavels-sekten bedrivit piskterapi på kvällarna . Det är därför orten-gänget flydde till storbondestugan utan invändningar från produktionen. Visst skedde det i enlighet med samtyckeslagen men några av sektens medlemmar var med på det och vissa andra kände sig tvungna att ställa upp.
Det har varit en riktigt sjuk säsong den här gången, det är därför alla som har åkt ut har gjort det frivilligt och med glädje även de i orten-gänget har ju vetat vad som har pågått..
Jag är glad att Martina hittade en väg ut, hon var nämligen medlem i sekten men hon var en av dem som kände sig tvungen att ställa upp. Sjukt av TV4 att tjata och hota med kontraktsbrott för att tvinga folk att stanna kvar
Piskterapin har redan erkänts av en av medlemmarna och det har gjorts dokumentär om fallet: https://gofile.io/d/9V3wSF
Klockren video sketch Han kallandes säkert SmiskPer redan på farmen. Det är nog ingen som har missat hans sektledar-vibe som han utstrålar konstant. Smutsig, lat, otrevlig, missunnsam och dum. Hade han inte funnits där så hade säkert alla kommit överens mycket bättre. Riktigt obehaglig typ.
Senast redigerad av Farmen-Jennifer 2024-02-17 kl. 12:51.
2024-02-17, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farmen-Jennifer
Klockren video sketch Han kallandes säkert SmiskPer redan på farmen. Det är nog ingen som har missat hans sektledar-vibe som han utstrålar konstant. Smutsig, lat, otrevlig, missunnsam och dum. Hade han inte funnits där så hade säkert alla kommit överens mycket bättre. Riktigt obehaglig typ.

Så är det helt klart. Hans Scheike 2.0 och hans smisk-sekt.
2024-02-17, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arusiana
Hoppas också att Per vinner. Jennifer kan äta mitt bajs, hoppas hon försvinner så fort som möjligt ,vill slå näven genom TV:n varje gång hon är med. Helt otroligt att en människa har två barn som beter sig som en förortsfjortis.
Cornelia G har växt i mina ögon, men kanske mest för den färgglada koftan, undrar var den kommer ifrån🤔

Per är kraftigt överviktig, vilket har lett till att han snarkar högt som bara den. Om man vet att man snarkar ljudligt försöker man väl göra något åt det INNAN man åker till en TV-sänd såpa? Han saknar helt självkritik, är hyfsat bra på hantverk samt väldigt manipulativ. Visar ett lugn utåt och baktalar folk så fort han kommer åt. Synd att gänget inte kunde lösa snarkproblematiken på ett vettigt sätt. Varför tycker sekten att det är ok att behandla snarkningar som en funktionsvariation som man måste tassa på tå kring? Och varför var Cornelia tvungen att ta på sig ansvaret att prata med snarkarna INNAN pakten-tjejerna hann göra det? Var det bara för att så split? Jag tror att pakten får sova tillsammans i storbondestugan för att tv-teamet har förstått att ingen av dem kan sova med Pers ljudliga snarkningar och då resulterar det i värdelös TV, där alla bara är griniga och jättetrötta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in