2024-02-15, 21:54
Medlem
Älsklingar- vad hände i dagens avsnitt? Ps tänk och om alla vi var i farmen? Pax för ”vipan” skulle hatat Ursula
2024-02-15, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Kebabpizza, räkmacka och vidrig ärtsoppa som pris. Ärtsoppan var väl inget pris. Det är ju ett straff för helvete. Vidrig grismat som ser ut som spyor🤮
Ärtsoppa är riktigt mat. Kebabpizza är bara ett påhitt.
2024-02-15, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Reagerade också på att det var samma summa då som nu. Det första avsnittet kändes som det skulle varit på 70-talet. Vilket rivjärn Cristina var. Hon började med att läxa upp allihop I princip.
Sett två avsnitt från första säsongen nu. Det äju riktigt bra TV med intressanta karaktärer!
Qristina är ett asskönt rivjärn som ändå inte ber folk äta ens bajs.
Intressant att de satt och rökte vis matbordet på den tiden!

Kommer tittas słaviskt på de 51 avsnitten nu.
2024-02-15, 23:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Sett två avsnitt från första säsongen nu. Det äju riktigt bra TV med intressanta karaktärer!
Qristina är ett asskönt rivjärn som ändå inte ber folk äta ens bajs.
Intressant att de satt och rökte vis matbordet på den tiden!

Kommer tittas słaviskt på de 51 avsnitten nu.
Ja, jag reagerade också på att dom satt och rökte. Inomhus dessutom. Har kommit till nästa tvekamp (nr 2) och ska fortsätta titta nu i natt. Jag fastnade direkt och just nu är jag när tobaken tog slut för Cristina. Jisses vilket dåligt humör vilket inte var så bra innan heller. Kan inte fatta att det bara är 20 år sen. Allt påminner om 70- talet.
Senast redigerad av Vipan 2024-02-15 kl. 23:26.
2024-02-15, 23:35
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Ja, jag reagerade också på att dom satt och rökte. Inomhus dessutom. Har kommit till nästa tvekamp (nr 2) och ska fortsätta titta nu i natt. Jag fastnade direkt och just nu är jag när tobaken tog slut för Cristina. Jisses vilket dåligt humör vilket inte var så bra innan heller. Kan inte fatta att det bara är 20 år sen. Allt påminner om 70- talet.

Just ja - det har jag glömt! Att de fick ha både tobak och snus då. Inget de får ha med sig numera.
2024-02-15, 23:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Just ja - det har jag glömt! Att de fick ha både tobak och snus då. Inget de får ha med sig numera.
Nu tog ciggen i alla fall slut och hon rullade en med halm. Herregud. Då är man riktigt inbiten nikotinist.
Senast redigerad av Vipan 2024-02-15 kl. 23:52.
2024-02-16, 00:48
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det var bättre förr.
2024-02-16, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
När dom diskuterar andrakämpevalet så säger Jennifer att hon inte vill ha kunskap för hon är från orten
Har hon helt missat att läsa bondepraktikan? Det går ju faktiskt att läsa sig till det mesta.
Hon kan ju vara analfabet?
2024-02-16, 07:39
Medlem
HansScheike2024s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Undrar om inte "Sekten" fått sitt namn pga att Pers skägg liknar det som bars av "sektledaren" Hans Scheike.
Är det månne så att "Sektens" kvinnliga medlemmar får sina syndiga tankar och orena begär piskade ur kroppen av Per bak ladugården om kvällarna? Helt och hållet frivilligt och i enlighet med samtyckeslagen givetvis.
Det kan säkert behövas en rejäl risbastu vid regelbundna tillfällen för att damerna skall behålla händerna på täcket när det är dags att sova.
Kanske är det också härför som Ronja alltid ser så rödgråten ut och Cornelia G jämt verkar så tillfreds och harmonisk?
Självklart är det så att Smisk-Per, som är ledare för Inavels-sekten bedrivit piskterapi på kvällarna . Det är därför orten-gänget flydde till storbondestugan utan invändningar från produktionen. Visst skedde det i enlighet med samtyckeslagen men några av sektens medlemmar var med på det och vissa andra kände sig tvungna att ställa upp.
Det har varit en riktigt sjuk säsong den här gången, det är därför alla som har åkt ut har gjort det frivilligt och med glädje även de i orten-gänget har ju vetat vad som har pågått..
Jag är glad att Martina hittade en väg ut, hon var nämligen medlem i sekten men hon var en av dem som kände sig tvungen att ställa upp. Sjukt av TV4 att tjata och hota med kontraktsbrott för att tvinga folk att stanna kvar
Piskterapin har redan erkänts av en av medlemmarna och det har gjorts dokumentär om fallet: https://gofile.io/d/9V3wSF
2024-02-16, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansScheike2024
Självklart är det så att Smisk-Per, som är ledare för Inavels-sekten bedrivit piskterapi på kvällarna . Det är därför orten-gänget flydde till storbondestugan utan invändningar från produktionen. Visst skedde det i enlighet med samtyckeslagen men några av sektens medlemmar var med på det och vissa andra kände sig tvungna att ställa upp.
Det har varit en riktigt sjuk säsong den här gången, det är därför alla som har åkt ut har gjort det frivilligt och med glädje även de i orten-gänget har ju vetat vad som har pågått..
Jag är glad att Martina hittade en väg ut, hon var nämligen medlem i sekten men hon var en av dem som kände sig tvungen att ställa upp. Sjukt av TV4 att tjata och hota med kontraktsbrott för att tvinga folk att stanna kvar
Piskterapin har redan erkänts av en av medlemmarna och det har gjorts dokumentär om fallet: https://gofile.io/d/9V3wSF

Ja, nu faller alla pusselbitarna på plats. Det är så Smisk-Per kontrollerar Sektens kvinnor (och Magnus). Pleasure and pain. Man förstår att de vettigare deltagarna flydde till Storbondestugan.
2024-02-16, 10:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Ja, nu faller alla pusselbitarna på plats. Det är så Smisk-Per kontrollerar Sektens kvinnor (och Magnus). Pleasure and pain. Man förstår att de vettigare deltagarna flydde till Storbondestugan.
De vettiga människorna såväl på Farmen som tittare har flytt fältet från idioterna. Hejar man på personer som står och skriker Ät mitt bajs! så är man i samma klass själv.
2024-02-16, 10:49
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
De vettiga människorna såväl på Farmen som tittare har flytt fältet från idioterna. Hejar man på personer som står och skriker Ät mitt bajs! så är man i samma klass själv.

Jag slutade kolla när det var uppenbart att produktionen gör allt för att ett gäng ska vinna mot det andra för att skapa lite drama. Skiter i om sekten eller pakten vinner men det blev så jävla uppenbart när hon stora killtjejen och Jennifer bröt mot regler och bara fick en tillsägelse samt att när sekten äntligen fick välja storbonde så avbröt produktionen det.

Nej farmen var verkligen bättre förr. TV4 är fan skit när man tänker på alla produktioner som hamnar där och går sönder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in