2024-02-16, 12:15
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Jag hejar på ”laget” som Magnus tillhör, men jag håller med om att han är en hal orm som försöker kvadrupelspela alla hela tiden. Det är förstås ett spel, men han spelar inte särskilt smart då lismandet inte går någon förbi. Han känns som en person som även privat smyger omkring till olika människor i sin perifera och omedelbara närhet och försöker skaffa sig olika fördelar. Lite Ove Sundberg, på något sätt.

Var det inte Cornelia och Maxime på torpet som gav Magnus idén att han och farmarna skulle ta amuletter från Levin?
Sedan skulle han få en amulett, men som han inte fick (Martina var förstås värdig, men i dåligt skick).

Med det jag vill komma till, är att dessa tjejer, speciellt Cornelia är mästare i manipulation. Vilket jag tycker är ormlikt, och kan vara till fördel i sådana här ”spel”.

Det skall bli intressant vilken av pakterna Levin väljer, och jag hoppas han följer hjärtat (Cornelia G) mer än hjärnan (Han borde inte lite på torpetpakten, Cornelia N och Maxime, även om tjejerna vill det för att blåsa honom…).
2024-02-16, 12:45
Medlem
Är dom nervsjuka dom gråtande damerna eller vad fan är det för fel på dom
Gråter för allting
Åk hem istället
2024-02-16, 12:58
Medlem
Tydligen så ska
vara nästa veckas storbonde så det borde ju innebära att
förlorar på tinget eller om hen väljer hen till storbonde vi vinst
2024-02-16, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Tydligen så ska
vara nästa veckas storbonde så det borde ju innebära att
förlorar på tinget eller om hen väljer hen till storbonde vi vinst

2024-02-16, 14:23
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Inte knäck utan sött att äta typ klubbor. Skaft av små pinnar finns ju överallt i naturen och mitt svar var till en I tråden som tyckte att Maxine åt på en Dumleklubba.

Var i naturen hittar man vita industritillverkade pinnar till godisklubbor?
2024-02-16, 14:35
Medlem
Bakarettans avatar
Inte nog med att prod teamet och TV4 tar in trasiga och fullständigt vedervärdiga personer ( öh...ja...jag syftar på Tim, Fredrik, Jennifer, Cornelia N, Maxine plus de av ortengänget som har lämnat) på Farmen just för att skapa "bra" TV. Nu är ta mej faen pundarhuvet Alexander Strandberg tillbaka i vårens säsong av Robinson. Jag spyr.
Stolpskottet skulle kanske sökt till Farmen istället 🤮
Hoppas Per vinner. En klok, duktig och sansad människa.
2024-02-16, 15:20
Medlem
Teori baserad på vad vi sett i trailers för kommande avsnitt:

Per är andrekämpe och torpet-cornelia/Ronja är storbonde. Så antingen vinner Levin och väljer CN (hon väljer sen Ronja +farmen-Cornelia till torpetkamp), rimligt

eller så vinner per och väljer Ronja till storbonde och hon väljer Corneliorna till torpetkamp, inte rimligt.
2024-02-16, 15:24
Medlem
funktioners avatar
Förlåt men igen, ryktet bland alla om Levin, det största hotet..

Killen som torskar tävling efter tävling, mot tjejer…. Och sen gubbtjurar ihop och skyller på otur.

Årets farmen känns komplett för mig nu. Tack för skratten Levin och kämpa på. Snart vänder det.
2024-02-16, 15:40
Medlem
Filmklipparen missar att lysröret kom med i bild när Levin lämnade Torpet.. Så då kan man utgå ifrån att det finns ström i kåkarna.
Inte första gången heller...
2024-02-16, 15:45
Medlem
Kotte456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Filmklipparen missar att lysröret kom med i bild när Levin lämnade Torpet.. Så då kan man utgå ifrån att det finns ström i kåkarna.
Inte första gången heller...
Produktionen vill nog ha tillgång till ordentlig belysning när de filmar, det blir betydligt bättre bild ifall de kan köra med sina ljusriggar om det behövs.
En annan grej, när de mjölkar kor så läste jag någonstans att de får byta den färska mjölken mot köpt mjölk, av hygienskäl.
Senast redigerad av Kotte456 2024-02-16 kl. 15:48.
2024-02-16, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heyshakaramba
Teori baserad på vad vi sett i trailers för kommande avsnitt:

Per är andrekämpe och torpet-cornelia/Ronja är storbonde. Så antingen vinner Levin och väljer CN (hon väljer sen Ronja +farmen-Cornelia till torpetkamp), rimligt

eller så vinner per och väljer Ronja till storbonde och hon väljer Corneliorna till torpetkamp, inte rimligt.

tydligen vara nästa veckans storbonde
2024-02-16, 15:55
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Var i naturen hittar man vita industritillverkade pinnar till godisklubbor?

Du får väl fråga deltagarna - jag var inte där

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in