2024-02-15, 20:00
Medlem
JerryCottons avatar
Torpet-Cornelia ser ut som en kvinnlig variant av Macaulay Culkin.
2024-02-15, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Programmet hette Fittja Paradiso och var ett samhällsprogram med Janne Josefsson som reporter, som visades på Sveriges Television 1999–2000. Det sändes direkt från elfte våningen i ett höghus i Fittja, söder om Stockholm.

Även om redaktionen fanns i Fittja gjordes reportage även i andra delar av landet. När det började sändas hade Josefsson producerat flera uppmärksammade reportage för SVT Stockholms granskande program Striptease. Utöver Josefsson hade redaktionen sex unga reportrar, Fredrik Ekelund, Marcos Hellberg, Lina Makboul, Liv Weisberg, Johanna Winblad och Cornelia Gyllborg. De arbetade med lätt teknik utan kameramän för att komma närmare vanliga människor.

Programmet blev uppmärksammat och mycket omdebatterat, och ansågs av vissa boende i Fittja ge en negativt vinklad och inte rättvisande bild av deras stadsdel, inriktad på sensationsjournalistik.
Haha alltså va? Hon är ju född 96?
2024-02-15, 20:07
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MillanM
Alla är väl nakna under sina kläder eller?
Stackars dig du måste vara vimmelkantig mest hela tiden när du ser en annan människa 😉
Press-stopp! nu får man i torpet se både Ronja och Cornelia 2 arbeta/sola i nån
slags tanktop! Ronja får 6/10

Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Blotta tanken på att Cornelia Nordensson går omkring spritt språngande naken under sina kläder gör mig alldeles vimmelkantig!

Danny Sauceso vad döljer du för mig ? https://imgbox.com/4hyGv6CB
varför vägrar hon visa upp sig i tanktop framifrån som vanliga kristna!, så att man kan ana former alternativt kantigheterna på dom , så fort det ska badas på torpet som vägrar hon ta av sig handduken, och bilden vi sedan får vid dopet det är taget på avståndet från tjärnen till rymdstationen Flukt på Mars

Jag tror mig veta svaret, att hon vet att silikon är låg status hos män och hängbröst också, män är fan aldrig nöjda med nånting! alternativt att hon har nån slags integritet! där man enbart ska teasa med lite! (tillräckligt för att gubbar i den här tråden ska bli hårda och sura)
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-15 kl. 20:20.
2024-02-15, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Haha alltså va? Hon är ju född 96?
Det stämmer inte, har jag kollat upp.
2024-02-15, 20:33
Medlem
greta75s avatar
Pakten altså.....

De dummaste i programmet och även de sämsta.

Typ 5 från pakten har väl lämnat och 2 från de andra.
2024-02-15, 20:34
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Det stämmer inte, har jag kollat upp.
Nähä hur gammal är hon då? 48?

Självklart stämmer det att hon är född 96 och att det där är hennes morsa Cornelia Gyllborg senior! som gjorde Fitta Paradisio (Paradise Hotell)

Jag tror att vår vän Gregor behagar skämta.
Det gör aldrig jag däremot, det tog lite tid innan jag såg vilken karl Desirée var lik i nyllet
och varför vi bara blir upphetsade i vissa vinklar https://imgbox.com/NlRNvg7M
faktum är att Clittan (inte Clintan) spelade en prostituerad svensk undersköterska i pangrullen "För en handfull dollar"

Citat:
Ursprungligen postat av CS128
De(n) Onde: Jennifer, Tim och Fredrik med Allierade: Maxine och Cornelia N

De(n) Gode: Per, Martina, Magnus och Dessie med Allierade: Cornelia G och Ronja

De(n) Fule: Levin med Allierade: Inga alls fastän han själv tror sig ha det!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-15 kl. 21:16.
2024-02-15, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Självklart stämmer det att hon är född 96 och att det där är hennes morsa Cornelia Gyllborg senior! som gjorde Fitta Paradisio (Paradise Hotell)
Cornelia Gyllborg har inte varit med i Fittja Paradiso.
2024-02-15, 20:44
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Cornelia Gyllborg har inte varit med i Fittja Paradiso.
Jag har redan kommit med facit i min föregående editerade post, tackar som frågar, jag kollade inte ens vilken post som föranlett Gregors post, så helt kontextlöst löste jag gåtan
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-15 kl. 21:07.
2024-02-15, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
När dom diskuterar andrakämpevalet så säger Jennifer att hon inte vill ha kunskap för hon är från orten
Har hon helt missat att läsa bondepraktikan? Det går ju faktiskt att läsa sig till det mesta.
Den finns nog inte som ljudbok.
2024-02-15, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Jag tror att vår vän Gregor behagar skämta.
Det gör aldrig jag däremot, det tog lite tid innan jag såg vilken karl Desirée var lik i nyllet
och varför vi bara blir upphetsade i vissa vinklar
https://imgbox.com/NlRNvg7M
faktum är att Clittan (inte Clintan) spelade en prostituerad svensk undersköterska i pangrullen "För en handfull dollar"
Lika som blåbär!
2024-02-15, 21:41
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Pakten altså.....

De dummaste i programmet och även de sämsta.

Typ 5 från pakten har väl lämnat och 2 från de andra.

Bajs-pakten är så dåliga att produktionen måste gå in och ändra reglerna för att rädda dom som är kvar
Senast redigerad av Erki122 2024-02-15 kl. 21:48.
2024-02-15, 21:43
Medlem
Crapmagics avatar
You bin hit by, you bin struck (strycken) by a Smooth criminal

Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Hon är ju helt i avsaknad av lår och röv, så silikontuttar är nog ganska stor sannolikhet ändå.
Att Cornelias stjärt skulle saknas? ditt alibi är 100 % spräckt, varför ljög du om detta?
https://imgbox.com/FxtCCioz
https://www.youtube.com/watch?v=1f8lky2qrDw
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Torpet-Cornelia ser ut som en kvinnlig variant av Macaulay Culkin.
Vem vill inte knulla Maculey Culkin i nutid? räcker upp en hand

Levin Åkesson är fan 33 år och Desirée Eastwood 49, just en snygg "svärmorsdröm" han hittat i henne Levin är inte i kontakt med sin sexualitet som kan tänka sig henne i höet, det där roliga scenen från en av Clittans våldsammare filmer
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-15 kl. 21:57.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in