2024-02-16, 14:15
Medlem
asterisk99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
”Har du tappat din plånbok i Stockholm?”

”Jag blev tvingad av socialtjänsten att åka till Huddinge för dom har kidnappat min son på falska grunder” 😀

GOLD !
2024-02-16, 14:24
Medlem
asterisk99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Va konstigt, det funkar för mig.

Konstigt, testat på flera ställen, inte bara Spotify utan även andra podcast appar.
samma sak överallt
2024-02-16, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Nu ger Palm sina följare rådet att inte samarbeta med soc vid orosanmälan för deltagande är frivilligt. Steg nr två är att flytta.

Vill hon att andra ska hamna i samma situation?
Verkligen bra råd som gör att det i värsta fall blir ett akut omhändertagande kanske med polis.
Att tro att människor har möjlighet att akut flytta med sina barn utan att ha ny bostad och ett nytt arbete är ju bara trams
2024-02-16, 14:37
Medlem
Man ser tydligt att Lejonmamma är rätt dåligt fungerande i samhället. Konspirationsteorierna haglar. Hon har svårt att kommunicera med andra och att känna in hur andra människor tänker och känner. Hennes föräldraförmåga är troligtvis låg även om hon älskar sin söön. Jag funderar över detta ältande att sonen är hos mc-gäng. Vad är det som grundar detta? Hur kom stubborn mc in i sammanhanget?
Nu ska lejonmamma anmäla att några bilar ”spruta vatten på hela mig”. Troligtvis har det regnat och hon har fått vatten på sig när bilar kört förbi. Detta ska nu polisanmälas om det upprepas 😂😂
2024-02-16, 14:38
Medlem
asterisk99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Man ser tydligt att Lejonmamma är rätt dåligt fungerande i samhället. Konspirationsteorierna haglar. Hon har svårt att kommunicera med andra och att känna in hur andra människor tänker och känner. Hennes föräldraförmåga är troligtvis låg även om hon älskar sin söön. Jag funderar över detta ältande att sonen är hos mc-gäng. Vad är det som grundar detta? Hur kom stubborn mc in i sammanhanget?

På vilka grunder tog de Lejonmamma's son?
var det något förutom det som blir uppenbart när man ser hennes videos
2024-02-16, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asterisk99
På vilka grunder tog de Lejonmamma's son?
var det något förutom det som blir uppenbart när man ser hennes videos
De utredde på utredningshem och fick där klart för sig att hon inte ser eller kan känna in sonens behov.
2024-02-16, 14:54
Medlem
asterisk99s avatar
Citat:
De utredde på utredningshem och fick där klart för sig att hon inte ser eller kan känna in sonens behov.

ja, det kan jag förstå
tror jag hoppades på några saftiga detaljer. men ja.
2024-02-16, 14:54
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Nu ska lejonmamma anmäla att några bilar ”spruta vatten på hela mig”. Troligtvis har det regnat och hon har fått vatten på sig när bilar kört förbi. Detta ska nu polisanmälas om det upprepas 😂😂
Ja hon måste filma när hon är ute annars sprutar de vatten på henne.
Det sägs att hon har fått uppgiften om Mc-gäng från Skatteverket när hon ringde för att fråga efter sonen.
Hon har ingen vårdnad och sonen bor på skyddad adress vad jag vet. En frågade henne om hon kunde lita på den människan som hav henne infon och då blockade hon hen med en gång.
Har inte läst hennes papper men tydligen ska hon ha fått 2poäng av 10 när det kommer till att ta hand om sonen.
2024-02-16, 14:56
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asterisk99
Konstigt, testat på flera ställen, inte bara Spotify utan även andra podcast appar.
samma sak överallt
Väldigt märkligt, hon har ju försökt få bort på alla sidor så det ligger kanske i nån limbo eller nåt.
2024-02-16, 14:56
Avslutad
Citat:
Ja det är jobbigt att se samtidigt som jag inte kan sluta! Nu är hon inne på polisstation, kan bli spännande!

Filmade hon? Det är inte tillåtet, hade kunnat bli spännande.

Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Skaffa nytt konto, tar ca 3 min. Ett måste med 10-15 konton med dessa blockgalna tomtar. Fördelen är att dom själva blir avstängda med jämna mellanrum och när dom startar nya konton kan man återanvända sina gamla som då inte är blockade längre.
EDIT: Nej! Hon har sin efterblivna skylt med söönen på med sig på polisstationen!

Det låter extremt ansträngande att behöva rodda med ett helt kontoarkiv, jag fortsätter nog sitta på fingrarna

Citat:
”Har du tappat din plånbok i Stockholm?”

”Jag blev tvingad av socialtjänsten att åka till Huddinge för dom har kidnappat min son på falska grunder” 😀

Rättshaverism är ett stort problem bland våra största myndigheter. Det är ett så stort problem att hanteringen är en stående punkt på mötesagenda och personalmöten. Vi har otaliga människor i det här landet som satt i system att begära ut handlingar "bara för att". Det innebär att en anställd kan behöva avsätta både en och två dagar till att ta ut och sekretessbehandla utbegärt material. Detta är så klart rättshaveristernas syfte, dessvärre verkar de inte ha förståelse för att det blir kontraproduktivt eftersom det sker på bekostnad av övrig handläggning, hjälpbehövande och skattemedel.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Verkligen bra råd som gör att det i värsta fall blir ett akut omhändertagande kanske med polis. Att tro att människor har möjlighet att akut flytta med sina barn utan att ha ny bostad och ett nytt arbete är ju bara trams

Ja. Dessutom fungerar det inte att fly orosanmälningar. Idag samverkar kommunerna med varandra när det gäller barn.
2024-02-16, 15:01
Avslutad
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ja hon måste filma när hon är ute annars sprutar de vatten på henne.
Det sägs att hon har fått uppgiften om Mc-gäng från Skatteverket när hon ringde för att fråga efter sonen.
Hon har ingen vårdnad och sonen bor på skyddad adress vad jag vet. En frågade henne om hon kunde lita på den människan som hav henne infon och då blockade hon hen med en gång.
Har inte läst hennes papper men tydligen ska hon ha fått 2poäng av 10 när det kommer till att ta hand om sonen.

I samtal med advokat blev det iaf bekräftat att det faktiskt är rättspsykiatriska undersökningar som är aktuella. Det jag funderar över är om det inte kan bli så att de här paranoida inslagen och svaga verklighetsförankringen kan bli aktuella med tanke på hur tydliga de är i hennes vardagsliv.
2024-02-16, 15:02
Medlem
asterisk99s avatar
Sofia spelar upp massa samtal och intervjuer som har används som "bevis", för vad, vet jag inte, men kul.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in