Citat:
Ursprungligen postat av
Flashbangdeluxe
Otroligt komiskt och läsa denna tråd. Alla arbetslösa, flashback knarkande SD väljare går bananas..
Dock håller jag med, tycker det är fel väg att gå, men jag röstar på vänster blocket.
Högerblocket kanske borde börja sänka riksdagens akassa, nej förlåt omställningsstöd kallar dom det, till samma nivåer.Vad magstarkt att gå ut med ett sådant här förslag när deras villkor är så mycket bättre. Otroligt korkat.
Men jag ser positivt på det. Ju mer idioti denna regering gör, större chans för vänsterblocket och vinna valet nästa gång.
Snabb omställning kan bli misstroendevotum
Frågan är om de klarar sig hela mandatperioden
Inflationen skenar
Övervinster på Banker och Livsmedelsbranschen
KD kan spricka i 2 delar en med kristna
L Kan åka ner
M Kan fummla väck NATO om Orban blir förbannad säger PPPpppppppprrrrrrrrr...ttttttttttttttt
Vilket är skrivet i stjärnorna möjligen
Åkesson har tappat den lilla kontakten med verkligheten han kanske hade .Nu kommer Bomberjackan med Hailandet och Dr MArtens Kängorna fram. Varpå en del vill ångra sig kan man tänka
Kritersson står med spretande fingar och ropar vi har ett myyyyccket allvarligt läge
Man har noll koll på Knarket sprängningar skjutningar tanten man utnämnde väntar på Riddaren på den vita springaren som skall rädda sessan i Tornet. FÖRSVUNNEN
inget ledarskap igen ..