Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Vad säger det? tycker du?
Att du har noll självinsikt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
jag byter inte konto, jag blir väldigt sällan varnad och har aldrig blivit avstängd, alltså bibehåller jag min historik.
Jag har medvetet valt ett område där jag vill göra en debattinsats.
Jag tackar dig för din "debattinsats" eftersom att du är bra på att få folk att vända sig ifrån feminismen. Men det är inte mycket till debatt du sysslar med, eftersom att du springer iväg från varje debatt när du blir krossad.
Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Och vem exakt uttrycker missnöje här? Är det ni som sitter och gnäller över feminism och kvinnors rättigheter och möjligheter....eller är det jag som tar feminism i försvar?
hmm?
Jag har sambo, alltså lever jag i en familj.
Att ha en sambo är inte att ha familj. Att ha en man, alltså gift, och barn - det är en familj. Du skulle må bra av att leva i din naturliga miljö, och vara det du egentligen är, nämligen en kvinna som lever i harmoni med det motsatta könet där de hjälps åt, istället för att som nu, gå in i en manlig roll och försöka konkurrera med det motsatta könet. Det är inte märkligt att du är oerhört frustrerad när du försöker vara något du inte är.
Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Säger en hel del om er att ni ständigt uttrycker så mycket korkade lögner.
Det säger mycket om dig att du springer iväg varje igång feminismens historia och ideologiska brister blir avslöjade.
Feminismen har ingen framtid just på grund av det är en ideologi som raserar civilisation, är självförstörande, dekadent, vägrar acceptera verkligheten och inte är demografiskt hållbar då födelsetalen är för låga för att överleva på längre sikt. Så även i ett scenario där feminismen "vinner" så kommer den ändå förlora i slutändan.