2024-02-16, 11:01
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon satt och läste upp något på tiktok och da kissa på sig åtminstonde 10 ggr och fattade inte att det var fel
Är det G eller S eller Ms barn ni pratar om nu eller nån annan? Lejonmamma har ju inte vårdnad och det har inte Fia heller så försöker köra med uteslutningsmetoden här haha.
2024-02-16, 11:03
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Personalvetare ska hon vara men det har då inget med terapi att göra
Enligt henne är hon teolog och hudvårdstetapeut också.
Det är ju x antal år hon har pluggat då, intressant att hon skulle ha klarat det när hon inte kan sköta sitt liv på en normal nivå.
2024-02-16, 11:05
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Nej, men vem skulle det annars vara? Det är han som gjort en ”dokumentär” om Fia och gänget, och bjudit in fostermamman dit. Någon månad senare gjorde de avsnittet.

Kan va S*mon från Vad är problemet för han har intervjuat familjehemsmamman.
2024-02-16, 11:12
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Fasen, den där lille killen har nog inte haft några lätta första år. Hoppas det blir bra för honom fr.o.m. nu och att han inte kommer i närheten av Marlene nåt mer.

Hon uttalar det så.

Hennes roliga svenska och (oftast) behagliga och avkopplande röst är en stor anledning till att jag lyssnar så pass mkt på hennes ändlösa dumheter som jag gör. "Hoti och hati, brotti emot lagen, falska krunder, psukiska turtuur, var är mitt barney, tok min söön, froki-tansi-värti, tjoätte mars" osv osv.

Hennes uttal av "justitie" får vilken dag som helst att bli lite muntrare.

Ofta låter det som att hon pratar baklänges tycker jag.
2024-02-16, 11:15
Medlem
Nu Malin sitter o ger Marlene falska förhoppningar
2024-02-16, 11:16
Medlem
Hahah ja det gör det faktiskt. Men på nått vis är hennes röst och brytning lugnande.
Ibland kan jag till o med höra hennes röst i huvudet 😅🙈 Lite småkul att till o med lanabanana har börjat skriva torturera ist för tortera 😂

Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ofta låter det som att hon pratar baklänges tycker jag.
2024-02-16, 11:20
Medlem
Ja för hon var väl på nått utredningshem med sonen redan 2019? Så det verkar ju ha varit endel konstigheter innan detta fråntagande. Funderar lite på ordningen i händelserna.
Kan denna ordningen stämma,
-Vanföreställningar o isolerande av sonen och misshandeln av pappan när han ville träffa sonen.
-Dömd för misshandel av pappan
-inlagd på tvångspsykiatrisk vård (där hon trodd läkarna skulle döda henne)
-utredningshem med sonen där de bedömde hennes föräldraförmåga till 2 av 10
-ytterligare isolering av sonen och anklagande att förskolans personal och barn skulle ha mobbat och slagit sonen
-hämtandet av sonen

Citat:
Marlene var medveten om att sonen skulle placeras lvu var satt redan när de var på utredningshem , att han akut togs så hastigt en morgon med polis måste vara pga skäl hon inte har berättat
Senast redigerad av Sneccan3 2024-02-16 kl. 11:34.
2024-02-16, 11:23
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Hahah ja det gör det faktiskt. Men på nått vis är hennes röst och brytning lugnande.
Ibland kan jag till o med höra hennes röst i huvudet 😅🙈 Lite småkul att till o med lanabanana har börjat skriva torturera ist för tortera 😂
Lanabanana skriver ofta nån av Lejonmammans catch phrases, skulle inte förvåna om hen även är här i tråden 😁
2024-02-16, 11:26
Medlem
Citat:
Lanabanana skriver ofta nån av Lejonmammans catch phrases, skulle inte förvåna om hen även är här i tråden 😁
2024-02-16, 11:27
Medlem
Citat:

2024-02-16, 11:33
Medlem
Hon är här i tråden o läser iaf för det skrev hon hos marlene 😅

Citat:
2024-02-16, 11:37
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Hon är här i tråden o läser iaf för det skrev hon hos marlene 😅
Kan hen inte då för en gångs skull informera Lejonmamma om att denna rättegång har noll att göra med hennes son och hennes vårdnad.
Hon ringer en miljard gånger till rätten, advokaten, domaren osv och mal på att hon måste få hjälp med sonen. Jag börjar lacka, hur jävla trög är hon?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in