Citat:
Ursprungligen postat av
Yuliza
Sådär satt hon igår också efter att ha blivit tillsagd på IVOs växel att komma tillbaka. ”Jag är alltid snäll”. ”Det viktigaste är att alltid vara snäll, det har jag lärt mig. Jag har en gud som säger det”. ”Den där häxan, hon har nog mens”. Snällt.
Hon sa också till kollegan som svarade efter kvinnan Marlene blev av med ”nu kom jag till någon annan och inte den där bitchen”. Du är så snäll Marlene.
Tycker Marlene är otrevligare än Fia. Hon sitter och ”härmar” folk med sitt bebisspråk eller hur det ska beskrivas. Skriker ”URSÄÄÄÄÄÄÄÄKTAAAAA MIIIIG” för att avbryta när folk försöker hjälpa och förklara. Anklagar precis alla även växelpersonal för att vara pedofiler, maffia och för att tortera henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
rickebus
Min uppfattning oxå att marlene är mer hånfull
Citat:
Ursprungligen postat av
Inanna-1921
Ja och hennes tykna mhmmm är nästan mer regel än undantag när hon pratar med folk nuförtiden.
Marlene är "ferroktansvärti" otrevlig och en fullfjädrad narcissist från topp till tå.
Hånandet som ni nämner är ett exempel och ofta kommer hon in på hur mkt vackrare än andra hon och hennes söön är.
Detta har vissa dagar varit en tungt vägande anledning till "kidnappningen", ren avundsjuka på att hon är snyggare än soc-häxorna och hennes chokolate pojke är vackrare än deras barn!
Även när hon sitter och uttalar sig om hur oerhört fina hennes tavlor är märker man att hon besitter noll självkritik eller ödmjukhet.
När hon hånfullt säger "ahaa" och "mm-hmm" i luren när nån för 527 gången är omotiverat vänlig och förstående mot henne vill man som medsyster bara sparka henne hårt i fittan.
Häromdagen hade hon en lååång utläggning om att hon minsann inte tänkte anmäla kvinnan som slog bort hennes fula efterblivna skylt på SVT-demonstrationen utan hon valde att förlåta, för hon är så fin och ödmjuk och storsint osv. Karma schwarma bla bla.
I går var det tydligen andra bullar och hon tog upp en timme minst av polisens tid med en helt idiotisk anmälan mot sagda kvinna för "misshandel".