2024-02-15, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Nej över trettio orosanmälningar är säkert inget skäll för befogad oro.
Nu var det ju inte det varken du eller jag skrev. Jag tvivlar inte på att det var rätt att barnen blev omhändertagna.
2024-02-15, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funtade007
Ojdå. Kanske är det därför hon försvunnit fr sociala medier? Men skönt att höra om så är fallet. Tänker ofta på det barnet. Hon har ju verkligen outat han på alla tänkbara sätt och ställen. Sett hennes inlägg på fb också. I W*ll*ams grupp.
Hon satt och läste upp något på tiktok och da kissa på sig åtminstonde 10 ggr och fattade inte att det var fel
2024-02-15, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Det är sjukt ändå att man kan ju faktiskt göra så, hon säger ju inte att hon är psykolog eller nåt sånt.
Bästa va när mammans kompis sitter där och vet inte vad det ens går ut på samt har svårt att hitta ett traumatiskt minne för att trilla med en bricka var inte traumatiskt nog.
Personalvetare ska hon vara men det har då inget med terapi att göra
2024-02-15, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Är du 100% säker på det fetstilta?
Nej, men vem skulle det annars vara? Det är han som gjort en ”dokumentär” om Fia och gänget, och bjudit in fostermamman dit. Någon månad senare gjorde de avsnittet.
2024-02-15, 18:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Nej, men vem skulle det annars vara? Det är han som gjort en ”dokumentär” om Fia och gänget, och bjudit in fostermamman dit. Någon månad senare gjorde de avsnittet.

Dokument kan komma från olika håll, inte sällan är motståndarföräldern läcka när det gäller utredningsmaterial utöver handlingar som är offentliga. Det här är också en alternativ källa:

https://www.youtube.com/watch?v=C2vSuhKaU9g&t=335s
2024-02-15, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Lejonmamma har suttit och ältat sitt ärende hela eftermiddagen i vanlig ordning. Håller på med nån skrivelse till tingsrätten om omhändertagandet av sonen vilket inte kommer att lyckas. Är det någon som har koll på hur det gått med hennes lägenhet? Har hon betalat in hyresskulden?

Har hon bytt namn (Lejonmamma12) eller har hon blockat mig? Inte sett henne vart live alls idag.
2024-02-15, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funtade007
Ojdå. Kanske är det därför hon försvunnit fr sociala medier? Men skönt att höra om så är fallet. Tänker ofta på det barnet. Hon har ju verkligen outat han på alla tänkbara sätt och ställen. Sett hennes inlägg på fb också. I W*ll*ams grupp.

Vad heter gruppen på fb?
2024-02-15, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tucan83
Har hon bytt namn (Lejonmamma12) eller har hon blockat mig? Inte sett henne vart live alls idag.
Hon har varit live hela dagen i stort sett och bland annat ringt runt angående sin plånbok samt författat oändliga skrivelser som bland annat ska lämnas till europa domstolen
2024-02-15, 19:52
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon har varit live hela dagen i stort sett och bland annat ringt runt angående sin plånbok samt författat oändliga skrivelser som bland annat ska lämnas till europa domstolen

Håvete också. Har väl tillslut blivit blockad?! Vilket konto sände hon ifrån?
2024-02-15, 20:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Yuliza
Sådär satt hon igår också efter att ha blivit tillsagd på IVOs växel att komma tillbaka. ”Jag är alltid snäll”. ”Det viktigaste är att alltid vara snäll, det har jag lärt mig. Jag har en gud som säger det”. ”Den där häxan, hon har nog mens”. Snällt.

Hon sa också till kollegan som svarade efter kvinnan Marlene blev av med ”nu kom jag till någon annan och inte den där bitchen”. Du är så snäll Marlene.

Tycker Marlene är otrevligare än Fia. Hon sitter och ”härmar” folk med sitt bebisspråk eller hur det ska beskrivas. Skriker ”URSÄÄÄÄÄÄÄÄKTAAAAA MIIIIG” för att avbryta när folk försöker hjälpa och förklara. Anklagar precis alla även växelpersonal för att vara pedofiler, maffia och för att tortera henne.

Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Min uppfattning oxå att marlene är mer hånfull

Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ja och hennes tykna mhmmm är nästan mer regel än undantag när hon pratar med folk nuförtiden.

Marlene är "ferroktansvärti" otrevlig och en fullfjädrad narcissist från topp till tå.

Hånandet som ni nämner är ett exempel och ofta kommer hon in på hur mkt vackrare än andra hon och hennes söön är.
Detta har vissa dagar varit en tungt vägande anledning till "kidnappningen", ren avundsjuka på att hon är snyggare än soc-häxorna och hennes chokolate pojke är vackrare än deras barn!
Även när hon sitter och uttalar sig om hur oerhört fina hennes tavlor är märker man att hon besitter noll självkritik eller ödmjukhet.

När hon hånfullt säger "ahaa" och "mm-hmm" i luren när nån för 527 gången är omotiverat vänlig och förstående mot henne vill man som medsyster bara sparka henne hårt i fittan.

Häromdagen hade hon en lååång utläggning om att hon minsann inte tänkte anmäla kvinnan som slog bort hennes fula efterblivna skylt på SVT-demonstrationen utan hon valde att förlåta, för hon är så fin och ödmjuk och storsint osv. Karma schwarma bla bla.

I går var det tydligen andra bullar och hon tog upp en timme minst av polisens tid med en helt idiotisk anmälan mot sagda kvinna för "misshandel".
2024-02-15, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Girl-In-Black
Vad heter gruppen på fb?

Familjen i centrum
2024-02-15, 20:15
Medlem
Citat:
Håvete också. Har väl tillslut blivit blockad?! Vilket konto sände hon ifrån?
Hon sände från det vanliga kontot tror jag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in