2024-02-14, 19:53
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajenPepper
Per är den största fjortisen som varit med i farmen på mycket länge.
Jag har mycket bra tips säger han till Cornelia N, som ändrar sig från att inte vilja snacka taktik till att gå och sätta sig vid bordet, förstår du vilken makt han verkar ha över alla kvinner han tilltalar

Inge glidmedel i Syndarummet, bara bilder på anhöriga!, jag vill se bild på Cornelias oförtjäntè
pojkvän, vars är han?

Edward Bloms flickvän var för snygg för han
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-14 kl. 20:08.
2024-02-14, 19:54
Medlem
G.Silverbanes avatar
Det är ta mig fan bara idioter den här säsongen...
2024-02-14, 19:56
Medlem
LiberalGuys avatar
Vet ens Levin vart han är? För mer förvirrad människa på Farmen har jag inte sett.
2024-02-14, 20:00
Medlem
Känna värmen från tapeten sa Fredrik/ Inga Gill/Tomas Ledin, nu vaknar de nog upp bakfulla imorgon dagens avsnitt, orten gänget efter rom intaget från syndarrummet.
2024-02-14, 20:01
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Håller med. Han är en mobbartyp. Men som inte står för det. Han låtsas vara den vuxne i rummet men samtidigt kommer han med tramsiga kommentarer bakom ryggen och tar initiativ till utfrysning av andra deltagare. Och att som vuxen man ge sig på unga tjejer är aldrig trevligt.

Är det Jennifer du syftar på?

Hon är 32 år, d.v.s. snart medelålders - så "ung tjej" är inte direkt ett epitet som passar henne speciellt väl.
2024-02-14, 20:05
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sniska
Jag skulle vilja se Tim å fredde göra en sån där bänk som per gjorde. De två gör ju inget, de är lata och gör som förra årets Viktor.
Vilket halvmongo som helst hade kunnat gjort den där bänken. Han kapade några plankor och snickra dit dom i ramen. Det tog slöfocken en vecka att göra klart det 😂
2024-02-14, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Vilket halvmongo som helst hade kunnat gjort den där bänken. Han kapade några plankor och snickra dit dom i ramen. Det tog slöfocken en vecka att göra klart det 😂
Samtidigt låg FifflarFredrik och TomglasTim på bryggan och klagade på att alla andra var lata. Det var väl deras uppdrag som blev underkända?
2024-02-14, 20:29
Medlem
0Z8Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ni som har kommit längre än mig i att kolla på Torpet, hur beter sig Levinjäveln mot Farmen-Cornelia, måste vi ringa meetwo?
Nejshhhh han var helt cool. Fan jag hejar på han
2024-02-14, 21:00
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0Z8S
Nejshhhh han var helt cool. Fan jag hejar på han

Bra då är vi i varje fall två i tråden som hejjar på Levin

Kollade hur det fungerade med Finalen för Farmen år 2023:

Hur många går till final i Farmen?
De fyra deltagarna går till tinget för att tävla om de två finalplatserna. De får mötas i ett husförhör där de två första att komma upp i 10 poäng blir Farmen 2023:s finalister.

Om det blir likadant i årets Farmen vet jag inte men listar 4 stycken som jag f.n. vill ska till Final här:
1. Per
2. Levin (om han kommer in till Farmen)
3. Farmen-Cornelia
4. Martina (om hon kommer tillbaka till Farmen)

Det är ju ett par veckor kvar till Finalen och mycket kan hända så jag får kanske revidera min lista
2024-02-14, 21:01
Medlem
Undrar om inte "Sekten" fått sitt namn pga att Pers skägg liknar det som bars av "sektledaren" Hans Scheike.
Är det månne så att "Sektens" kvinnliga medlemmar får sina syndiga tankar och orena begär piskade ur kroppen av Per bak ladugården om kvällarna? Helt och hållet frivilligt och i enlighet med samtyckeslagen givetvis.
Det kan säkert behövas en rejäl risbastu vid regelbundna tillfällen för att damerna skall behålla händerna på täcket när det är dags att sova.
Kanske är det också härför som Ronja alltid ser så rödgråten ut och Cornelia G jämt verkar så tillfreds och harmonisk?
Senast redigerad av Gregers.Werle.03 2024-02-14 kl. 21:08.
2024-02-14, 21:35
Medlem
HajenPeppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Allt han gör är godkänt med bravur , han är obesegrad i tingen , han håller sig lugn och saklig .

Jennifer skriker ät bajs så fort hon inte får beröm, hon gråter minst lika mycket som övriga töser , hon är otrevlig , men liten förstånd . Hon är den största tonåringen någonsin med konkurrens av förra årets Victor .
Fredrik är latast i årets gäng , Maxine och Cornelia skämmer ut sig med att tro att de är nå master minds . Per är en värdig vinnare. Du kanske tycker att gap-apan Jennifer borde vinna

Jag har inte sagt ett ord om Jennifer så var du får det ifrån vette fan. Per har dock visat väldigt barnsliga sidor . Hela det gänget med undantag för Cornelia ha en undersköterskementalitet där man snackar skit om folk och känner sig moraliskt överlägsna. Jennifers gäng är rövhattar . De enda värdiga vinnarna är Levin och Cornelia.
2024-02-14, 21:58
Medlem
nickeh84s avatar
Man förstår att Tim uppfostras av tre fittor, hela han är ju som en stor feg fitta. Kommer där med sina WT-tatueringar, ointelligent och utan egna åsikter. Är givetvis med i mobbargänget som den dumme toffel han är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in