2024-02-15, 16:29
Medlem
avgrundsdjupts avatar
https://www.hd.se/2024-02-15/misstan...rtsatt-haktade

Citat:
Kammaråklagare Helene Jacobssons ambition är att väcka åtal ”innan sommaren”.

innan sommaren?? Jeeesus.
Citera
2024-02-15, 16:42
Medlem
NordicNSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avgrundsdjupt
https://www.hd.se/2024-02-15/misstan...rtsatt-haktade

innan sommaren?? Jeeesus.
Kan du dela vad som står för oss som inte har HD?
Citera
2024-02-15, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avgrundsdjupt
"På torsdagsförmiddagen hålls begravning för den 16-årige pojke som mördades i en järnvägstunnel i Örkelljunga natten till den 14 januari."

https://www.hd.se/2024-02-15/16-arig...t-begravs-idag
någon respekt för den döda blev det iallafall inte 🤔 B3lla tyckte det var viktigare att kunna skriva på snap om att hon var på begravning...
Citera
2024-02-15, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkaneQWERTY
någon respekt för den döda blev det iallafall inte 🤔 B3lla tyckte det var viktigare att kunna skriva på snap om att hon var på begravning...
Det är väl många som lagt ut att dom varit där och filmat , om man kollar TikTok
Citera
2024-02-15, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.murkel
Det är väl många som lagt ut att dom varit där och filmat , om man kollar TikTok
Jo men är ju viss skillnad mellan att folk som inte har så stor del i varför han ens begravdes som hon har går på hans begravning och när någon som är såpass involverad i händelsen är där och söker uppmärksamhet?
Citera
2024-02-18, 15:40
Medlem
Jag har hört att det var två halvblattetjejer inblandade, en lockade dit gärningsmännen och den andra filmade, två andra vittnen var också där, en kille som sprang iväg och en tredje tjej som bor norr om mordplatsen. En av gärningsmännen slog brottsoffret i huvudet med en pistol och den andra högg honom sen. Jag kan inte se nån har nämt en tredje tjej och enlit media så var det två killar som följde med två tjejer hem. Vet nån vem den tredje tjejen är som filmade?
Citera
2024-02-18, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urkelpungen
Jag har hört att det var två halvblattetjejer inblandade, en lockade dit gärningsmännen och den andra filmade, två andra vittnen var också där, en kille som sprang iväg och en tredje tjej som bor norr om mordplatsen. En av gärningsmännen slog brottsoffret i huvudet med en pistol och den andra högg honom sen. Jag kan inte se nån har nämt en tredje tjej och enlit media så var det två killar som följde med två tjejer hem. Vet nån vem den tredje tjejen är som filmade?

Intressant. Ditt första inlägg andas lite insikt.

Fortsätt lyssna vidare och ge oss mer prat innifrån.
Citera
2024-02-19, 08:46
Medlem
NordicNSs avatar
Citat:
TurkB*lla är ju känd sedan tidigare (hon som påstod att Jacob våldtagit henne) att det skulle varit någon annan tjej som filma hörde jag oxå rykte om men var lite osäkert på namn där? Vet du mer?
Citera
2024-02-19, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NordicNS
TurkB*lla är ju känd sedan tidigare (hon som påstod att Jacob våldtagit henne) att det skulle varit någon annan tjej som filma hörde jag oxå rykte om men var lite osäkert på namn där? Vet du mer?

Vet inte vad hon som filmade heter.
Citera
2024-02-19, 16:32
Medlem
Agips avatar
Citat:
Om det är samma P*ter L*ssen kan jag inte garantera, det finns inte fler i Örkelljunga med det namnet iaf, bodde i Bälinge innan han flyttade till Klippan. Att just M*ller skulle vara polare med honom är knappast slumpen, bara kolla M*llers Facebook där P*ter nämns massvis tillsammans med J*sefin som ser ut som en rakad kvinnlig variant av M*ller, samma aura om man säger så.

https://dumpen.se/2024/02/17/alla-vi...p-373-klippan/

Vem Ev*lina syftar du på, EPA-Polacken lr? Vad har hon med AFA att göra?

Vet ingen som heter Al*a, kanske med V istället för B isf, tror båda inblandade tjejerna var på begravningen.

Så klart det finns vettigt folk men runt GM och BO lyser dom med sin frånvaro.

Har kollat igenom M*llers Facebook en del och hittar inget med P*ter eller någon J*sefin? M*ller lägger ju upp X antal saker varje dag, så kan ju vara att man missat något eller inte orkat skrolla tillräckligt långt bak.
Citera
2024-02-20, 10:32
Medlem
Citat:
Vet inte vad hon som filmade heter.

Heter Al*a där *=b
Citera
2024-02-20, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memzia
Heter Al*a där *=b

Jo det påstås det men vem är hon då och vart kommer hon ifrån, är det en kompis till S*xten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in