Citat:
Ursprungligen postat av
Sulan7
”Det enda man inte ska göra är att bråka med folk” säger Marlene. Ändå är det det enda hon gör dag ut och dag in istället för att ta tag i sin hälsa och samarbeta.
Sådär satt hon igår också efter att ha blivit tillsagd på IVOs växel att komma tillbaka. ”Jag är alltid snäll”. ”Det viktigaste är att alltid vara snäll, det har jag lärt mig. Jag har en gud som säger det”. ”Den där häxan, hon har nog mens”. Snällt.
Hon sa också till kollegan som svarade efter kvinnan Marlene blev av med ”nu kom jag till någon annan och inte den där bitchen”. Du är så snäll Marlene.
Tycker Marlene är otrevligare än Fia. Hon sitter och ”härmar” folk med sitt bebisspråk eller hur det ska beskrivas. Skriker ”URSÄÄÄÄÄÄÄÄKTAAAAA MIIIIG” för att avbryta när folk försöker hjälpa och förklara. Anklagar precis alla även växelpersonal för att vara pedofiler, maffia och för att tortera henne.
Härom dagen sa hon ”Jag ska inte fly, jag ska dö med min son”. Tror hon kanske menade att om hon får veta att han är död så dör hon. Hon pratar mycket om det. Men det luktar också vansinnesdåd. Måtte hon aldrig få obevakat umgänge med barnet.