2024-02-15, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Men du bryr dig om ett klubbmärke har lite andra färger i en vecka?
Inte konstigt att Linköping har problem att vinna.
Nu förstår jag inte riktigt vad min åsikt om färgerna på ett klubbmärke har för betydelse för lagets möjligheter till att vinna.

Återigen så har jag inga problem med denna pride vecka där klubbar tillsammans väljer att uppmärksamma ämnet. Att man tar fram särskilda tröjor och har en massa aktiviteter rörande detta på arenorna.
Förstår inte dock varför ryggdunkar föreningar vill ta det längre än nödvändigt. Ett klubbmärke man inte ens får kliva på inne i omklädningsrummet ska helt plötsligt smetas över med rengbågsfärger för att uppfylla ett syfte under en vecka, obegripligt...
Citera
2024-02-15, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tech_85
Nu förstår jag inte riktigt vad min åsikt om färgerna på ett klubbmärke har för betydelse för lagets möjligheter till att vinna.

Återigen så har jag inga problem med denna pride vecka där klubbar tillsammans väljer att uppmärksamma ämnet. Att man tar fram särskilda tröjor och har en massa aktiviteter rörande detta på arenorna.
Förstår inte dock varför ryggdunkar föreningar vill ta det längre än nödvändigt. Ett klubbmärke man inte ens får kliva på inne i omklädningsrummet ska helt plötsligt smetas över med rengbågsfärger för att uppfylla ett syfte under en vecka, obegripligt...

Inget, mer än att du från dina poster här, bryr dig mer om klubbmärket än om spelet, du tycker färgat klubbmärke, under en vecka, för en god sak är att förpesta det, jag tycker dåliga lag förpestar ligan. Att inte få gå på ett klubbmärke är så löjligt att man undrar vad det är för bönder som tror på det.

Väldigt synd att Oskarshamn tappar sin bästa målskytt. Det går inte deras väg den här säsongen.
Senast redigerad av MitchRapp 2024-02-15 kl. 12:50.
Citera
2024-02-15, 14:16
Medlem
Citat:
Väldigt synd att Oskarshamn tappar sin bästa målskytt. Det går inte deras väg den här säsongen.
Tror de har väldigt bra chans att vinna kvalet om Oksanen är med
Citera
2024-02-15, 14:47
Medlem
Dofternas avatar
Nån som sitter på smaskigt skvaller om varför SilvAIKs klubbdirre lämnar utöver det som nämns?
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/VPWPgV/skelleftea-aik-s-klubbdirektor-asa-andersson-lamnar-ersatts-av-sportchefen
Citera
2024-02-15, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Nån som sitter på smaskigt skvaller om varför SilvAIKs klubbdirre lämnar utöver det som nämns?
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/VPWPgV/skelleftea-aik-s-klubbdirektor-asa-andersson-lamnar-ersatts-av-sportchefen
privata familjeskäl, kan vara sjukdom i familjen tråkigt nog.

-
Citera
2024-02-15, 15:01
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
privata familjeskäl, kan vara sjukdom i familjen tråkigt nog.

-

"utöver det som nämns?"
Citera
2024-02-15, 16:28
Medlem
Citat:
jag tycker dåliga lag förpestar ligan.

Bra att vi har Växjö då som förgyller ligan på alla sätt och vis.

Nej, det är absolut inte synd om dom. Levt på lånad tid sedan covid säsongen då dom med största sannolikhet hade åkt ut om man inte ställt in kvalspelet.
Citera
2024-02-15, 17:58
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Inget, mer än att du från dina poster här, bryr dig mer om klubbmärket än om spelet, du tycker färgat klubbmärke, under en vecka, för en god sak är att förpesta det, jag tycker dåliga lag förpestar ligan. Att inte få gå på ett klubbmärke är så löjligt att man undrar vad det är för bönder som tror på det.

Deras bästa målskytts statistik i plus/minus är dock horribelt dålig. Esset i rockärmen är väl att Oskarshamn kan vila sig i form och i synnerhet förbereda sig mentalt på kvalspel. Vi var i samma situation när vi skickade ut Djurgården med 4-0 i matcher, så visst har man chansen att hänga kvar. Givetvis mer eller mindre beroende vilka man får möta.
Citera
2024-02-15, 18:18
Medlem
Citat:

Skämtar du ditt sär? I alla klubbar är det tabu att gå på klubbemblemet på golvet i omklädningsrummet! Det gäller alltså inte i Växjö?

Oskarshamn kan tacka Covid att de fortfarande spelar i SHL!
Citera
2024-02-15, 18:41
Medlem
Lichkings avatar
"Förändringen är här"
Nu när det är pride vecka så snurrar tankarna lite.
Hur skulle det se ut om en transa lyckas ta sig till topp nivå, spelar hen för dam eller herrlag?

https://twitter.com/TV4_Hockey/status/1758183701223968972
Citera
2024-02-15, 18:46
Medlem
Blot-Svens avatar
Patrik Karlkvist i all ära — han har ju mest varit trasig den här säsongen. Med spelare som Jasek, Zohorna, Engsund, Lodin, Wagner och Quenneville skulle det nog kunna gå vägen i ett kval. Alltså, egentligen borde det gå riktigt bra med en sån laguppställning, men det vill sig inte. Individuellt skickliga spelare lider IKO ingen brist på.
Senast redigerad av Blot-Sven 2024-02-15 kl. 18:50.
Citera
2024-02-15, 19:34
Bannlyst
Top 5 Målvakter i SHL just nu?

Om ni inte kollar på statistik utan på förmåga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in