Citat:
Ursprungligen postat av
Ddevilsmom
Är det nån som skrivit och fått nåt svar från förvaltaren?. Jag tänker främst bevisen om hur mycket dumbi tjänat på OF. Så att anledningen till att hon fick det tbx inte är för att förvaltarpuckot tror att dumbi tjänat under 50K. Eftersom hon tror att emelie bullshit bara spelat 2 gånger. Just nu tål jag inte att se hennes fula tryne eller höra hennes röst men om det går över så vore det kanske en bra idé att kolla i alla klandevärds videos med hennes spellives och skriva upp datum och summa hon spelat för. Så det också finns bevis för att hon har ett aktivt spelmissbruk.
Men jag hoppas att hon får tillgång till alla sina pengar så hon kan köpa lösögonfransar, nåt fult klädesplagg och en potatis och sen spela upp allt hon äger och har och att hennes chanser tar slut så hon hamnar på gatan. Lika bra att hon säger upp förvaltaren direkt och klarar sig själv.
fru förvaltaren har blivit informerad åtskilliga gånger ända sedan dagen hon fick uppdraget från tingsrätten!
Hon sparar all mail, sms och telefonsamtal screenshotar även här för att kunna poilisanmäla / civilmål om förtal mot henne etc.
fru förvaltaren skiter i vad man skickar till henne, hon är arg åt hatarna på flashback och tiktok.
fru förvaltaren ljög medvetet i tingsrätten för hon vet exakt hur mycket bumbi fått från OF samt alla vinster och Swish från i september!
Finns dom som mailat henne dagligen i månader, men ända
ljög fru förvaltaren i tingsrätten!
Det finns dom som bevisat i mail till
fru förvaltaren att bumbi är skyldig dom pengar ändå
ljög hon i tingsrätten!
fru förvaltaren vet att bumbi spelar varje dag ändå
ljög hon i tingsrätten!
Fru förvaltaren med maken är antingen grovt senila eller
kriminella lögnare bara välj vad ni tror.
Personligen är jag mest rädd dom ska skada någon brukare med sina handlingar.
Best regards