Citat:
Ursprungligen postat av
Thyrsos2
Alldeles nyss visste du att jag hade fel, hur ska du ha det?
Jag sa att jag är villig att påstå att jag vet.
Citat:
Precis, jag använder samma källor som du gör, förutom brottsofferjouren då, det behövs inte.
Skillnaden är att jag vet vad som står i dessa källor och du gör det inte.
Varför behövs inte brottsofferjouren?
Jaha, och vad är det som står i källorna som du vet men inte jag?
Kan du vara vänlig och hänvisa till den sida + det specifika stycket i källorna som du vet men inte jag? Specifiera din hänvisning med t ex fettextning.
Att säga att jag ska scrolla tillbaks är inte en ordentlig hänvisning för då lägger du ansvaret att hänvisa på mig, men jag ber dig att göra det för du vet enligt dig själv mer än jag.
Citat:
Du har inte ställt några specifika frågor, du ylar bara ”källa!”.
Låt mig omformulera; Kan du vara vänlig och hänvisa till dina källor och förtydliga med t ex fettextning vilket del av källan du hänvisar till?
Det var det här jag menade när jag sa 'källa, tack' och jag trodde att du kunde läsa mellan raderna och skulle förstå vad jag menade.
Citat:
Domen. Har du inte läst den…?
Kan du vara vänlig och hänvisa till den sida + det specifika stycket du använder som källa? Specifiera din hänvisning med t ex fettextning.
Citat:
Domen. Har du inte läst den…?
Kan du vara vänlig och hänvisa till den sida + det specifika stycket du använder som källa? Specifiera din hänvisning med t ex fettextning.
Citat:
Räcker de för dig så räcker de ju för mig. Har du dubbla måttstockar?
Det var du som sa att mina källor inte var applicerbara. Jag sa att jag inte höll med.
Har du ändrat dig?
Omoget.
Och du som sa att barn beter sig på det viset .. Det här är vad jag fick höra från min klasskompis i åttan när jag sa att jag har dåligt bollsinne.
Citat:
Jodå, ledig. Så du kan lägga ner ditt löjliga försök att svartmåla mig för att jag på något vis skulle vara klandervärd för att jag är på jobbet. Barn beter sig på det viset.
Jag ber om ursäkt ifall det verkar som jag försöker svartmåla dig, jag kommenterade på det du sa baserat på min åsikt. Du kan säga att det märks att jag är sjuk men jag får inte uttrycka min åsikt utan att du anklagar mig för att svartmåla dig?
Och om jag nu svartmålar dig, varför ska jag lägga ner med det om du inte lägger ner med dina elaka comebacks som 'jag märket det' när jag säger att jag är sjuk? Eller att du lägger till ...? efter varje fråga som du ställer som får dig att låta osäker på det du säger?