2024-01-28, 02:19
Medlem
kl4sseKocks avatar
Programmet rullar på panelen känns medioker tycker ingen sticker ut och leverar gillar Ankas in hopp vilket lyfter det hela ,helt klart att snubben tänker utan för boxen och lite eller inte alls .
Senast redigerad av kl4sseKock 2024-01-28 kl. 02:21.
Citera
2024-01-29, 23:19
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _killah
Svenska säsong 2 och 3 var ju kung med. Speciellt 2.

.

Finlands TV visar gamla säsonger av eran BiT. Just nu går andra säsongen och den är klart lyckad. Med bl.a. Olof Wretling och Arantxa "Jag har renast röv" Alvarez.
Sen så är Johanna Nordström med och gör programmet sämre men ändock en av de bästa säsongerna.
Citera
2024-01-30, 07:14
Medlem
_killahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
Finlands TV visar gamla säsonger av eran BiT. Just nu går andra säsongen och den är klart lyckad. Med bl.a. Olof Wretling och Arantxa "Jag har renast röv" Alvarez.
Sen så är Johanna Nordström med och gör programmet sämre men ändock en av de bästa säsongerna.
Det är inte vår säsong 2. Vår säsong 2 är Erik Ekstrand. Ellen bergström marika karlsson och Ola forssmed.
Citera
2024-01-30, 10:37
Medlem
Karppas avatar
Ja, jag blandade ihop säsongerna, både säsong 2 och säsong 5 visas nu i olika kanaler. Senast var Claes Malmberg med i panelen som gästdeltagare.
Citera
2024-02-02, 15:55
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _killah
Svenska säsong 2 och 3 var ju kung med. Speciellt 2.

Allt blir sämre med tiden ibland.

De bästa är när de har test nör det krävs lite klurighet eller bara rent trams.

Bedömningstest som typ mest häpnadsveckande osv gillar jag inte personligen.

Man kan undra vad oddsen är att få se gamla säsonger igen. Kommer TV4 köpa de rättigheterna också månntro?
Citera
2024-02-02, 20:10
Medlem
snegdas avatar
Jag har knappt sett nåt från tidigare säsonger men nu när jag ser årets så förstår jag verkligen INTE varför dehär programmet är så omtyckt. Den enda som är lite rolig här är Johan Pettersson.
Citera
2024-02-03, 22:13
Citat:
Ursprungligen postat av snegda
Jag har knappt sett nåt från tidigare säsonger men nu när jag ser årets så förstår jag verkligen INTE varför dehär programmet är så omtyckt. Den enda som är lite rolig här är Johan Pettersson.

Är programmet lika hemskt som reklamen med bollen som studsar på Davids balle.
Citera
2024-02-07, 08:50
Medlem
Haajibs avatar
Konstigt när man tittar tillbaka på tidigare säsonger och man kör samma stereotyp på deltagarna gång på gång.

*En aggressiv fet tjej som ingen gillar
*En positiv framgångsrik invandrare.
*En impulsiv nörd som överanalyserar.
*En äldre vis kvinna
*En händig man med många livserfarenheter
Citera
2024-02-07, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snegda
Gagget bland deltagarna.
Tyvärr har de tonat ner relationen mellan Babben och David. Tyvärr har samma sak skett mellan Greg och Alex i England.
När det gäller uppgifterna märker man att det är svårare nu. Först och främst att hitta på nya uppgifter men även att deltagarna nu förstått hur man använder kryphål.

Att jag nu skrev beror på att jag är lat. Jag såg tidigare att några pratade om den Danska upplagan som går på TV4-play. Den var riktigt bra just för att deltagarna bjuder på sig själva på ett helt annat sätt än stela Svenskar
Citera
2024-02-10, 11:43
Medlem
Inte riktigt lika roligt som förr kanske men ändå befriande och jo, jag skrattar då och då.
Mauri och Johan är roligast
Saknar mer wäsåna här lättsamma program istället för Love is blind, Paradise hotell och Bachelor
Citera
2024-02-14, 09:16
Medlem
BiT..är nog det absolut sämsta underhållningsprogram jag sett..

Har inte ens varit nära ett skratt..

Ett upphåsat program som inte ens når upp till 1 stjärna.

Fattar inte hur TV4 kunde köpa in den här skiten.
Citera
2024-02-14, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanenhen
BiT..är nog det absolut sämsta underhållningsprogram jag sett..

Har inte ens varit nära ett skratt..

Ett upphåsat program som inte ens når upp till 1 stjärna.

Fattar inte hur TV4 kunde köpa in den här skiten.
Då ska jag förklara det för dig.
SVT hade inte råd att köpa det mer och TV4 är inte dumma och tackar nej till en tittarsuccé. Därför köpte de det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in